Gå till innehåll

NL1k party K8s BTN vs BB


Recommended Posts

  • Svars 472
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad hände med att kolla på klockan och låta den avgöra?

 

här kom den 8-)

Så du tycker att balance är viktigt mot en okänd?

 

Så om det kommer nån okänd o vill lira HU mot dig o du plockar upp två kungar o han raisar, kommer du flatta typ 15-20% av tiden? Låter det som en bra ide tycker du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHAH läste upp mig på 2+2 varianten av denna tråd nu... guldkornet var då IFS(sorry men här var det faktiskt kul), citerade en post härifrån som var så jävulskt obv en level att han såg lite dumstrut ut när massa rando 2+2 påpekade detta. :)

 

Sen försvarade han sig med att han hade kikat på hans post-history, e ju superstandard att sitta på 50%+ levelposts här tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåt hotshot eller? Aja, han förtjäna det ;)

 

Hursomhelst, dags o slagga. Matte C nationella kl. 8 imorrn :/

 

Du kan ju räkna ut det implicita värdet i att skriva provet kontra HU action av ingen mindre än IRLsux. Mtp hur bra du är så känns ju detta som en nobrainer, skit i plugget nu så är du ekonomiskt oberoende innan 3an 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redan dabok på 2p2.

 

Antar att du redan vet mitt SN, så du kan komma o sitta när som helst när jag lirar. Sitter som sagt nästan alltid ensam. Skriv gärna att du är från PF, så vet jag.

 

hur ska jag veta det utan att ha läst din 2+2. skrev gärna på pm eller här om det inte är hemligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...