Hjort Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 2007 diskuterar med 2010.Wait, vilken sida är vilket årtal? Citera
Staahla Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Wait, vilken sida är vilket årtal? Jag tror han menar 2006 diskuterar med 2008 Citera
FiSherman63 Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Economic Vulnerability!!!1 Citera
Jakelamotta Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Är inte det sant då? På en bräda där du inte har en donkbettingrange betyder det att slowspela alla händer som kan slowspelas är gto. Dvs, korrekta avvikelsen mot en kille som värdebettar för tunt är att slowspela för mycket men det är i det fallet inte möjligt. EDIT: Nevermind förresten, konstig formulering o antar det är det du lolar åt. Citera
Starfitter Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Är inte det sant då? På en bräda där du inte har en donkbettingrange betyder det att slowspela alla händer som kan slowspelas är gto. Dvs, korrekta avvikelsen mot en kille som värdebettar för tunt är att slowspela för mycket men det är i det fallet inte möjligt. :lol: :lol: :lol: :lol: edit; jag är fisk.. bara så ingen tror jag hånar Citera
Supertequila Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 ]Jag är iofs inte helt hundra på vad EV står för EV=Ekvitet obv. Citera
Staahla Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Är inte GTO för evigt? GTFO är för evigt. Citera
Staash Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Grudgematch, PFs elit vs 2p2 elit. Jag railar obv! Citera
FiSherman63 Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Nu har jag det! EXCEPTIONAL VISION Citera
Barf Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Är inte det sant då? På en bräda där du inte har en donkbettingrange betyder det att slowspela alla händer som kan slowspelas är gto. Dvs, korrekta avvikelsen mot en kille som värdebettar för tunt är att slowspela för mycket men det är i det fallet inte möjligt. EDIT: Nevermind förresten, konstig formulering o antar det är det du lolar åt. lol nej, att spela gto har absolut inget att göra med hur din motståndare spelar ... Citera
Jakelamotta Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 lol nej, att spela gto har absolut inget att göra med hur din motståndare spelar ... Nej, har jag inte påstått heller. När jag säger saknar donkbettinrange menar jag när det är gto att inte ha en donkbettingrange. Citera
Big Less Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Wait, vilken sida är vilket årtal? Menar egentligen 2007 diskuterar med 2010 som om det var 2005. Men 2013 kommer 2007 ha rätt igen, då är det bet flop igen, fast av helt andra skäl. Citera
Big Less Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 Man kan väl välja fritt mellan att skratta eller att gråta. Själv väljer jag att skratta då jag tror att det helt klart är EV[*], vilket är bra. [*]Jag är iofs inte helt hundra på vad EV står för, men jag är ganska säker på att det står för Extremely Valid, dvs att det är ett helt klart gångbart alternativ. Är säkert fler som undrar så jag ska försöka googla fram det, återkommer med svaret om jag hittar det. PM:a när du vet. Annars mailar jag Fråga Glimne. Citera
Jakelamotta Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Efter pratat med facit byter jag håll direkt, klar värdebet. Citera
Kissekatt Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Nivån på merparten av 2p2arna är nästan kusligt låg, men förstår att ifs känner sig trygg när öppenmunnarna där backar upp honom. Undrar hur många gånger man ska behöva läsa "balance doesn't matter when your opponent doesn't know know who you are/you don't know who your opponent is". Citera
Slaktavfall Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 länk till tråd någon? edit: nvm, hittade Citera
Imfromsweden Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Nivån på merparten av 2p2arna är nästan kusligt låg, men förstår att ifs känner sig trygg när öppenmunnarna där backar upp honom. Undrar hur många gånger man ska behöva läsa "balance doesn't matter when your opponent doesn't know know who you are/you don't know who your opponent is". Så du tycker att balance är viktigt mot en okänd? Så om det kommer nån okänd o vill lira HU mot dig o du plockar upp två kungar o han raisar, kommer du flatta typ 15-20% av tiden? Låter det som en bra ide tycker du? Citera
Imfromsweden Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 länk till tråd någon? edit: nvm, hittade Lämna gärna en kommentar Citera
Kissekatt Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Du har missförstått vad balans (jo, så stavar vi det här på svenskt pokerforum) är eller hur? Vidare är det inte väldans intressant att ta upp en isolerad enda situation som på intet sätt ens är nära given som ett spel som någonsin ska göras som ett slags bevis för att jämnviktsspel är av ondo. Riktigt så fungerar inte den stora världen lille vän. Men, likt de flesta andra i livets försommar kommer sannolikt även du dra lärdom av de nitar du går på i poker såsom i livet. Citera
Imfromsweden Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Suck... idiot. Varför postade jag mer strategi fast jag sa att jag inte skulle. Det där var ABSOLUT min sista strategi-post i denna tråd, lovar. Jag blir så jävla trött på alla detta totala idiotin... Om du kan visa mig en graf som visar att du är en stadig vinnare på ens 2/4+ (o inte på typ PKR eller liknande lallar-sida) skall jag gladeligen äta upp min hatt. Citera
Imfromsweden Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 mm, härligt sample size. Säkert inte ens din. Kom igen, skärp dig, kan du inte PMa ditt SN (så PMar jag såklart mitt) så kollar vi på PTR, så ingen fuskar. Citera
Recommended Posts