Tottyville Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 På vilken nivå är Du intresserad av att spela på? Svara bara vilken nivå, inget annat. Svar: På vilken sajt vill Du spela på? Svara bara på vilken sajt, inget annat. Svar: När kan du tänka dig att starta hu matchen? Tidpunk och datum, inget annat. Svar: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Får ont i ögonen av den här tråden, blir det nån hu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Får ont i ögonen av den här tråden, blir det nån hu eller? haha har du inte räknat ut det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Trillske sluta va en töntig jävla micro dwan, fan va patetiskt, ksaffa dej ett liv ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Hemskt vad det trilskas i den här tråden då. Givet att han spelar borde han få kredit istället. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 På vilken nivå är Du intresserad av att spela på?Svara bara vilken nivå, inget annat. Svar: På vilken sajt vill Du spela på? Svara bara på vilken sajt, inget annat. Svar: När kan du tänka dig att starta hu matchen? Tidpunk och datum, inget annat. Svar: kanske borde infoga nån bestämmelse om volym också så det inte blir hit n run fr nåns sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 haha har du inte räknat ut det än? tsss nee, ont i ögonen av tråden skrev jag ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Tottyville, nej du kommer inte kunna få ett datum, för tvärt emot vad archtila tror har jag ett liv, ett ganska fullbokat sådant - mer så än hans eget, per all sannolikhetslära. Kan däremot säga så mycket som att den som verkligen vill möta mig kommer att få möjlighet att göra det förr eller senare. Men ska ni kunna få ett datum måste ni fan ha nåt vettigt att komma med också, det säger väl egentligen sig självt. Som det ser ut nu kommer jag spela på prima en ganska stor del av tiden, där jag inte kommer ha möjlighet att spontant dra igång hu-matcher. SvS-kontot lever dock fortfarande, bara att jag inte kommer vara inloggad där lika ofta. Och där finns däremot inga hinder. Jag gissar att vi talar 5/10:-. Sen finns det två utmaningar jag själv lagt på hyllan just nu, stämmer, båda med krav jag gärna vill uppfylla, framförallt den ena, men inte känner att jag kan precis för stunden. Har nog problem med att hinna äta och sova. kanske borde infoga nån bestämmelse om volym också så det inte blir hit n run fr nåns sida...Skojar du eller tror du att en normal människa är intresserad av att göra en hit n run på lowstakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Men ska ni kunna få ett datum måste ni fan ha nåt vettigt att komma med också, det säger väl egentligen sig självt. MEN VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Note to self inget säger sig självt på PF. Det måste förstås finnas incitament. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Bara för dig att förklara vad du menar istället, när det nu är så självsagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Det enda jag ser är bara ett massa ordbajseri från tönten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Ehh... jaha. Jag trodde "incitament" tog hand om det. Men såhär då, säg att du sitter och tar en bers på krogen. Helt plötsligt knackar någon dig på axeln. Du tittar bakåt och möts av en påtagligt vinglig individ, som i övrigt ser ganska anonym ut. "öh... hörrö.. vill du slåss med mig här utanför?". Antagligen säger du nej, men ponera att du faktiskt säger att ja; ett litet slagsmål ska vi minsann kunna ordna. "öh.. hörrö.. möt mig här på torsdag klockan 8". Vi låtsas att du än en gång inte tycker att förslaget är befängt, utan accepterar villkoret. "Men öh.. hörrö.. vi måste slåss minst fram till 10, annars kanske du slår och springer". Det händer förstås inte. Om personen däremot inte är anonym, så kan det ibland finnas incitament för att faktiskt planera en tid och genomföra slagsmålet. Det enda jag ser är bara ett massa ordbajseri från töntenDen individ som vid en överblick av vad du och jag har skrivit inte väljer att kalla dig tönten om någon, har så lite klass att någon som får på sig kalsongerna åt rätt håll automatiskt bortser från den individens utrymme för subjektivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Ehh... jaha. Jag trodde "incitament" tog hand om det. Men såhär då, säg att du sitter och tar en bers på krogen. Helt plötsligt knackar någon dig på axeln. Du tittar bakåt och möts av en påtagligt vinglig individ, som i övrigt ser ganska anonym ut. "öh... hörrö.. vill du slåss med mig här utanför?". Antagligen säger du nej, men ponera att du faktiskt säger att ja; ett litet slagsmål ska vi minsann kunna ordna. "öh.. hörrö.. möt mig här på torsdag klockan 8". Vi låtsas att du än en gång inte tycker att förslaget är befängt, utan accepterar villkoret. "Men öh.. hörrö.. vi måste slåss minst fram till 10, annars kanske du slår och springer". Det händer förstås inte. Om personen däremot inte är anonym, så kan det ibland finnas incitament för att faktiskt planera en tid och genomföra slagsmålet. Alla förstår inte alla ord du använder. Din liknelse är för övrigt brutalt pinsam. Sluta snacka skit nu för fan, du vrider och vänder på alla svar i varenda inlägg du gjort. OM du nu inte gör en enda stor megatroll level, så tycker jag synd om din familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 fungo in sotto la oltretomba? Paveryl Trilske, äller som dom säger i götet: paveryyyyyyyyyyyyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 OM du nu inte gör en enda stor megatroll level, så tycker jag synd om din familj.Så in åt helvette lågt, väx upp för fan. Liknelsen var för att förklara för dig vad incitament betyder. Och om du undrar om jag driver och trollar när det gäller just dig, så eventuellt, jag kan njuta lite av att springa ärevarv runt dig även om jag råkade hamna på en bana avsedd för handikapp-os. Allmänt, nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 fungo in sotto la oltretomba? Paveryl Trilske, äller som dom säger i götet: paveryyyyyyyyyyyyl. Åh, och ja antar här att du bara "råkat" springa på det där vokabuläret. Så slipper det bli lite pinsamt menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Så in åt helvette lågt, väx upp för fan. Liknelsen var för att förklara för dig vad incitament betyder. Och om du undrar om jag driver och trollar när det gäller just dig, så eventuellt, jag kan njuta lite av att springa ärevarv runt dig även om jag råkade hamna på en bana avsedd för handikapp-os. Allmänt, nope. Genomtänkt inlägg du snickrade ihop nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Sjuk forfeit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Man tröttnar på att försöka få ut någonting av dig efter 12 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Driva med Trillske = ok. Driva med Trillskes familj = inte ok. Håll er till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Driva med Trillske = ok. Driva med Trillskes familj = inte ok. Håll er till topic. Jag drev väl ändå inte med hans familj? Jag sa att det var synd om dem för att TRILLSKE är som TRILLSKE är, vilket i alla fall jag tycker är att driva med just Trillske och ingen annan.. Men okej ber väl om ursäkt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Är det bara jag som tycker Trillske dominerar denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Så in åt helvette lågt, väx upp för fan. Liknelsen var för att förklara för dig vad incitament betyder. Och om du undrar om jag driver och trollar när det gäller just dig, så eventuellt, jag kan njuta lite av att springa ärevarv runt dig även om jag råkade hamna på en bana avsedd för handikapp-os. Allmänt, nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts