Gå till innehåll

Vem vill möta Trillske HU?


Trillske

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu krossade du ännu en barriär när du säger att fsista är en korkad degen som inte förstår poker. Frågan är när du ska anta en utmaning. Själv kan jag sträcka mig till 10/20 om du är villig.
10/20 var ju det jag utmanade dig i om jag inte minns fel. :D Du kan ju kika i historiken för din egen dagbok (bör varit där) om du glömt det.

Utmaningen står dock inte just nu.

 

fsista är säkert vettig, och möjligt en av dessa som har edge mot mig, jag blir bara så less när folk slänger ur sig idioti utan att tänka efter, spelar ingen roll vilka de är om det de skriver är korkat. Right? Det där om "ta ner på jorden" var helt enkelt oigenomtänkt idioti, och därför gissade jag - lite för tidigt - att det var en korkad människa jag hade att göra med. Den gissningen tar jag dock tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar alla här läsförståelse?

 

 

- Jag har inte skrivit att jag har edge mot alla (ärligt talat, är svenska så jävla svårt?).

 

Sitter trött och smågrinig och skriver massa dynga i en dålig tråd, ändå lyckas ni få mina inlägg låta vettiga. För i helvette PF....

 

Vem som helst kan få battla mig i hu, men blir inga imponerande nivåer.

De flesta av er har ingen edge mot mig, och det fåtal som nu eventuellt har det möter jag ännu hellre.

 

nära man ingen hare sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar alla här läsförståelse?

 

Måste gå så får väl bryta ner några viktiga punkter som vi bör ha kommit fram till nu:

- Jag söker inte utmaningar, säger bara att jag kan spela om folk vill. Har aldrig gjort en sitout eller på liknande sätt flytt spelare i mitt liv och kommer nog aldrig göra det heller.

 

 

Nu krossade du ännu en barriär när du säger att fsista är en korkad degen som inte förstår poker. Frågan är när du ska anta en utmaning. Själv kan jag sträcka mig till 10/20 om du är villig.

 

 

tjena trillske, jag lirar dig gärna HU. som jag förstått lirar du bara svenska spel så kan tänka mig 10/20 som lägst men helst högre, borde ju vara lugnt när du säger dig ha edge på alla här, säg till om du är sugen

 

dax att poppa popcorn? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev att du kunde spela mig om jag steg ned några nivåer, dvs mer än en.

 

och varför skulle inte utmaningen kvarstå? :mrgreen:

Var iaf 10/20 jag tänkte på, och tror att det står där någonstans också om du letar.

 

Jag menar den kvarstår inte just nu, har inte tiden eller energin för det, men om du vill att vi ska köra "någon gång i framtiden" så absolut! Ur det avseendet kvarstår den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan en grön winrate på följande nivåer:

nl200$

nl300$

nl400$

nl500$

Svs /20

Svs /50

 

Jag har en grön winrate på alla nivåer jag någonsin satt min fot på. Det är en del av personligheten. Hade jag någonsin hittat en riktig swing på höga nivåer kanske jag hade suttit som en "riktig" pokerspelare idag.

 

Skulle oxå sitta och nöta på Svs /5 om jag hade gröna siffror på alla nivåer... :roll:

Dessutom avböja alla utmaningar med argumentet att det är för dåligt motstånd.. Säga vad man vill men det verkar ju inte vara pengar som driver han...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag är korkad som spelar så lågt är du inte ensam om att tycka. Finns en del halvrelavanta förklaringar till att det blivit så, men ingen livshistoria jag orkar dra här (sådant sparar jag till min egen dagbok), och dessutom skulle många läsa det och fortfarande tycka att det var dumt.

 

 

Dessutom avböja alla utmaningar med argumentet att det är för dåligt motstånd.. Säga vad man vill men det verkar ju inte vara pengar som driver han...
Jag avböjer bara utmaningar som ställer krav på mig. Jag kan inte schemalägga pokern, därför utgår tidskrav både vad gäller kvantitet och tidpunkt. Vidare tänker jag inte spela utan BRM, därför utgår nivå-krav. Folk får vara precis hur dåliga dom vill.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: cliffnotes någon!

- Trillske har ingen respekt för merpartern av spelarna på PF

- Merpartern av spelarna på PF tycker att de förtjänar respekten de inte får

- Folk gråter allmänt lite för högt när man inte uppskattar deras talang för no limit texas holdem poker

- Starfitter tycker att han är bra på NLTHP, och postade en bild vars eventuella backfire har debatterats av de som orkat

 

Allt som vanligt med andra ord. Dagens spin:

- Trillske lyckades tydligen av en slump springa in i en del spelare som var bra den här gången, vad nu dessa gjorde i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Trillske har ingen respekt för merparten av spelarna på PF, han anser sig dessutom ha edge eller dra lika mot mer eller mindre alla

- Merpartern av spelarna på PF påpekar uppenbara luckor i Trillskes resonemang och passar även på att slänga in en hel del hån

- Trillske rationaliserar fram anledningar till varför han spelar var han spelar men fortfarande har egde mot de flesta

- Det snackas om grudgematcher hit och dit som aldrig kommer bli av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- han anser sig dessutom ha edge eller dra lika mot mer eller mindre alla

Rent jävla skitsnack, kom in i matchen.

- Merpartern av spelarna på PF påpekar uppenbara luckor i Trillskes resonemang

Rent jävla skitsnack, väldigt få har gjort ett minsta försök att skriva något vettigt (vilken jävla tråd läste du egentligen?).

 

Trillske rationaliserar fram anledningar till varför han spelar var han spelar
Nej, och jag skrev dessutom tydligt att jag inte kommer göra det här.

 

Sluta vara så förbannat korkad. :shock: Ditt inlägg gjorde sjukt ont i ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar gäna allt från NL200 till NL1000 med ett minimum på 5000 händer (minst 2 bord och 1000 händer/session ), nivåerna får inte förändras mer än ett steg upp eller ner från den ursprungliga nivån under hela utmaningens gång. Vid 350bb djupa splittar vi borden.

 

pma vid intresse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tråd till min ära, coolt.

1) Spelar du alla som vill, HU oavsett nivå

2) Spelar du alla som vill, HU 10/20+

3) Spelar du alla som vill, HU 5-10 till 10/20?

4) Du vill inte spela HU mot nån

1) Om jag spelar på nivån, ja.

2)...

3)...

4) va?

 

Alltså vad jag säger är att om jag spelar på en nivå nekar jag inte någon action. Sätter man upp krav som innebär att man försakar vardagslivet via tidskrav eller svajig BRM via nivåkrav blir det ju dock mer krävande, och då vill jag ha något särkilt.

 

Ni kan ju utmana durrr i 4 miljoner/8 miljoner och se vad han säger.

Det är ju same shit för alla egentligen, enda som gör mig lite unik i detta är att jag spelar ganska överdrivet långt under min potential vilket gör att man måste leta uppåt för att hitta relevant motstånd.

 

Nu finns det två HU-matcher jag kan anstränga mig för att genomföra, även om det inte passar precis för stunden. Båda har speciela anledningar. Ni andra lite mer random människor får helt enkelt slå er ner om jag sitter vid ett bord, kommer inte fly. Skriv upp mitt nick som "värde" i en textfil, och gör lite impulsiva sökningar på svs.

 

Om jag någonsin når en punkt där jag bestämmer mig för att neka någon spelare action lovar jag att meddela detta till PF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...