Gå till innehåll

Vem vill möta Trillske HU?


Trillske

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men varför kan ingen som kommer spöa honom lätt, gå ner i nivå till 5/10(?) då och strunta i pengarna och vinna den klassikska äran att spöa trillske och ta ner honom på jorden som ni så gärna vill?

 

Har redan erbjudit honom detta. Givet ett gäng villkor plus escrow för att förhindra utbackning. Jag och Trillske har haft en del pm-kontakt och det ligger i hans händer huruvida matchen blir av eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min teori är att Trillske ville lägga upp tråden för att alla skulle förstå/tro att han är orädd och möter vem som helst HU. Han räknade nog inte med att folk skulle besvara och anta utmaningen... Blir ju så jobbigt att hitta på undanflykter till alla. Men jag förstår honom. Har man edge mot alla så bör väl ingen vilja möta en?

 

Kurage att du inte nekar någon action på nivån du reggar. Du har aldrig funderat i banor som ''kanske borde försöka optimera mina val av bord'' så att man slipper sitta o harva 2-5 år ut och år in, trots att man egentligen slår alla nivåer på svs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min teori är att Trillske ville lägga upp tråden

Vart gjorde ni av den där epic fail bilden?

 

Jag har inte lagt upp nån jävla tråd.

Förövrigt har jag och PF en rätt hyfsad historik så det är glasklart att många får erektion.

 

Du har aldrig funderat i banor som ''kanske borde försöka optimera mina val av bord'' så att man slipper sitta o harva 2-5 år ut och år in,
Spöar man en nivå med 10ptbb utan att tableselecta skiter jag väldigt mycket i att tableselecta. Jätterelevant förövrigt, ja det är den där jävla winratens fel att jag spelar 5-10, om jag bara får ihop 25ptbb nån månad så snackar vi!

 

Vidare framgår det rätt bra i första inlägget varför det inte finns någon spelare jag undviker (om man nu verkligen behöver lotsa fram folk över fyra söta små meningar får jag väl hinta om att ta sig förbi eventuell edge).

 

Genomtänkt inlägg du snickrade ihop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...