Gå till innehåll

Vem vill möta Trillske HU?


Trillske

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelar gäna allt från NL200 till NL1000 med ett minimum på 5000 händer (minst 2 bord och 1000 händer/session ), nivåerna får inte förändras mer än ett steg upp eller ner från den ursprungliga nivån under hela utmaningens gång. Vid 350bb djupa splittar vi borden.

 

pma vid intresse

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varit på trillske om HU i vad, 6 månader sedan vårt lilla tjaffs

 

10/20 helst ett par timmar minimum, 3-5 bord

 

jag borde få förtur iom att jag väntat i 5-6 månader

 

 

(du gick med på 10/20 då så försök inte slinka undan!)

 

:)

Om du nu blivit coachad av Dusty så självklart, "det finns ju inte en chans att han plussar". :-D

 

Trodde faktiskt inte att du var på mig mer om det (sedan de där 6 månaderna) och inofficielt forfeitat, men där ser man.

 

Samma sak gäller förövrigt dig, jag kommer aldrig göra sitout om du sätter dig. Om/när jag har br för /20 hu på svs (200 000 :- ?) slår jag gärna upp de där 3-5 borden till din ära också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enda som gör mig lite unik i detta är att jag spelar ganska överdrivet långt under min potential vilket gör att man måste leta uppåt för att hitta relevant motstånd.

 

Om jag någonsin når en punkt där jag bestämmer mig för att neka någon spelare action lovar jag att meddela detta till PF.

 

 

:-)

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nu blivit coachad av Dusty så självklart, "det finns ju inte en chans att han plussar". :-D

 

Trodde faktiskt inte att du var på mig mer om det (sedan de där 6 månaderna) och inofficielt forfeitat, men där ser man.

 

Samma sak gäller förövrigt dig, jag kommer aldrig göra sitout om du sätter dig. Om/när jag har br för /20 hu på svs (200 000 :- ?) slår jag gärna upp de där 3-5 borden till din ära också.

 

man ger ju upp efter ett tag av tjatande då man inte får nån riktig respons :P

 

och spelar inte så mkt 5/10 längre sm jag gjorde för ett halvårsen, så ser dig ju inte så ofta, spec då du lirar 2.5/5 så är de sällan vi spelar tillsammans numer.

 

och måste bara slänga ut ett litet lol på 200k för 10/20 åxå ^_^ fixa 35k and go! bara o gå ner på 5/10 o krossa själ nåra k händer om du får under 25-20k

 

wtf liksom, 100 inköp är overkill med så få bord man kan lira på svs/simpelt motstånd man får där

 

då jag gick för supernova elite på stars o 24 tablade 7-8timmar/dag lirade jag med upp mot 60inköp ibland för nivån då månaden gick trögt, men 100inköp är overkill om man inte spelar typ 25/50$ + PLO (för folk som inte orkar gå ner o torrjucke 5/10 tex) kan jag förstå 100 inköp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag är fullt medveten om att vi har brutalt olika syn på BRM. :D

Anledningen att jag inte haft en backmånad någonsin är förstås varken superuser account eller lifetime heater, utan rejäla försiktighetsprinciper sprugna av att jag satt mig själv i sitser där jag behöver inkomst som inte är allt för långsiktig. Principen att gräva en eventuell grop högre upp och fylla igen den längre ner köper jag dock i ett vakuum, så förstår vad du menar. Kompensation för IRL-fail skulle man kunna kalla det om man vill vara elak. Konsten att inte få något gjort alls i några år och sedan göra allt samtidigt.

 

Men nej, jag själv reggar inte /20 hu med särkilt mycket mindre än 200 000:-. Eventuellt om man beslutar sig för att köra 100bb (då är det ju som sagt 100 inköp), men jag tycker poker är mer intressant desto djupare man hamnar. Medan folk sätter upp premisser om att byta bord när man passerar 300bb eller liknande, vill jag göra precis tvärt om; sätta upp regler för att man fortsätter.

 

Kan förövrigt spekulera i att går vi ännu grundare är jag toast. Vid typ 20bb-games har nog väldigt, väldigt många här löst spelet bra mycket bättre än vad jag har gjort.

 

Anledningen att vi inte möts är också för att jag inte har spelat på hela sommaren i princip. Om du inte kliver upp fort kanske vi hinner råkas igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirar gärna så deep som möjligt, alltid, obv

 

istort sätt enda anledningen att jag spelar på svs är för man får köpa in 200bb deep

Tror den fighten skulle smälla rätt bra.

 

Men som sagt jag gamblar inte med BRM, det får ungdomarna göra. Så vi får avvakta och se om Trillske lyckas med konststycket att bevara en BR.

 

Nu ska jag spela Fifa 11, ni kan lämna ett meddelande till min sekreterare så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför kan ingen som kommer spöa honom lätt, gå ner i nivå till 5/10(?) då och strunta i pengarna och vinna den klassikska äran att spöa trillske och ta ner honom på jorden som ni så gärna vill?

 

finns väl ingen ära för en som spelar högre att slå en på lägre nivå?

 

Orka ge upp pengar och timpeng för att sätta random-snubbe på plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Trillske har ingen respekt för merpartern av spelarna på PF

- Merpartern av spelarna på PF tycker att de förtjänar respekten de inte får

- Folk gråter allmänt lite för högt när man inte uppskattar deras talang för no limit texas holdem poker

- Starfitter tycker att han är bra på NLTHP, och postade en bild vars eventuella backfire har debatterats av de som orkat

 

Allt som vanligt med andra ord. Dagens spin:

- Trillske lyckades tydligen av en slump springa in i en del spelare som var bra den här gången, vad nu dessa gjorde i tråden.

- Trillske har någon form av gudskomplex

- Trillske tror att folk i allmänhet är intresserade av hur han bedömer deras pokerkunskaper

- Trillske har själv i grunden en sketen självkänsla och försöker boosta den genom att vinna över andra i poker (vilket kanske ger en temporär eufori men i slutändan känner sig Trillske lika trilsk och kass som vanligt)

- Han försöker själv må bättre genom att intala sig sig själv att han har edge över de flesta spelarna (och det måste ju betyda att jag är en värdefull och bra person tänker Trillske)

- Trillske borde gå ut och känna solen istället för att sitta inne och pladdra på PF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lite besviken över det nya materialet. Men ni får väl fortsätta spekulera. Eller kanske öva lite och sedan spekulera. AccessGranted kan ju plocka upp någon bok i psykologi (valfri, låter det som), Drivet kan ju plocka upp en.... bok. (du? jag? core?).

 

lappen kan plocka upp ett sinne för humor och sedan tipsa upandcoming om vart han hittade det, och padrinosftw, du borde helt enkelt plocka upp någon i luften, så den blir förbannad och grudgar med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt är det inte mitt fel att ni blir teasade. Så fort någon skriver något leker ni Jerry Springer. Sådant fungerar bara på tjocka tjejer, latinas, eller allmännt misslyckade individer. Tyvärr är jag inte riktigt så illa däran.

 

En grej, eventuellt, om det är intelligenta provokationer, snarare än antingen dumma påhopp utan substans eller bara nonsen.

Men nu snackar vi alltså om en snubbe som lägger upp en "epic fail" bild han hittade på google. Det känns väl nog så fjuttigt, och när vi äntligen förpassat det några sidor tillbaka i tråden, så får vi samma "epic fail" bild av en ny användare.

 

Sen är det meningen att Trillske ska sitta här och känna att nu jävlar ska han bevisa att han minsann inte är sämre än dessa kreatörer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...