Gå till innehåll

********* utslängda från Entraction?


willminjjo

Recommended Posts

Ni/du som fått ut pengar från PR; var det uttag ni hade gjort precis före shutdown, pengar ni hade på "Sajt"-kontot eller pengar ni hade överflyttade till "Pokertables"-kontot?

 

Jag antar PR förhalar releasen av pengarna från "Pokertables"-kontot till de har nya klienten klar...

 

Jag flyttade över mina pengar från pokertables till "sajt"-kontot och gjorde ett uttag på morgonen vid 09:00 den dagen entraction kickade ut dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har jag också trott att de gör, de vill såklart ha kvar sina kunder och försöker då ha kvar dom tills nya klienten kommer och då kanske folk stannar kvar för att det är lättare än att ta ut pengarna osvosv. Jag ser iallfall inte mina pengar alls, står bara update bla bla något på min account balance. Får la hoppas den nya klienten kommer upp snart.

 

Känner exakt samma sak. Inte chans att de släpper cashen innan bytet är klart. Detta blir ju ganska tydligt när de inte släpper kontosaldot på ett spelarkonto när det är kontrollerat utan väljer att göra klart allas innan någon får se sina cash

 

Och deras support är under all kritik. Jag fråga hur långt de hade kommit i arbetet med kontobalansen och fick det trevliga svaret "Tror du jag får ett mail från teknikerna varje gång de har kontrollerat klart ett konto eller?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra eller dåligt?

 

Kan någon som lirar eller lirat säga om det är något att vara kvar på? Eller ska man casha ut?

 

Tja. Ulempen er at fast rakeback på Cake er 33%. Pluss at hvis man allerede har en rb-avtale på et annet Cake-skin, så får man det ikke på Påttrejsern (kun lov å ha en rb-avtale på hele Cake) Og trafikken er vel variabel...

 

Fordelene er: Amerika! Enkelte siter er veldig hissige på reload-bonuser og slikt. Bra promos from time to time.

 

Så tja. Det kommer an på hva man skal spille der. Tourney-utvalget er bra, mens cash og sng varierer veldig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är possitivt inställd till övergången till cake. Entractions känns uttjatat imo.

 

Folk jag har pratat med säger att värdet ska vara riktigt bra, ett bland det bästa nätverken. Sedan är det possitivt att som europé kunna spela mot amerikanare, finns inte så många möjligheter till det längre(skattefritt, som man får säga att ********* är med tanke på malta licensen).

 

Klienten lämnar dock lite att önska grindmässigt, men det ska tydligen komma en ny klient väldigt snart som ska vara mkt bättre. En version av rushpoker ska även komma.

 

Dock så är nätverket relativt litet, hälften av entraction ungefär, så kan vara lite svårt att få action, lira många bord etc. Även så lär tiderna då actionen är som bäst inte passa oss svenskar så bra, iaf inte mig som inte har helt fucked up dygnrytm...

 

Ska bli kul att testa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

For whats it worth: Om någon tvingade mig att 2010 starta en pokersajt så skulle jag göra det på Cake - inte för att programvaran är fantastisk (den är halvbra till dålig) utan på grund av att man i så fall blir första skinnet på den sajten som har ett skandinaviskt fokus. I Entraction och Ongame eller för den delen Boss kryllar det ju av andra nordiska skin, dvs ens möjligheter att göra reklam och dra in nya spelare är starkt begränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju dock inte i närheten av att vara samma sak. PR är ju bra grabbar (som jag dessutom känner) som haft "oturen" att tidigare haft ett antal "för ivriga" affiliates. Inte deras direkta fel att de är censurerade här, bara deras indirekta fel. Synd bara att de inte förstår (eller bryr sig) hur mycket rakebackkrigande kanabaliserar nätverken och förstör branchen.

 

Otur också att dom bra grabbarna försöker ge sken av att dom har en spellicens på/från Costa Rica? I know, det kan ju du inte veta men du kan ju i.a.f. hälsa dina vänner att det är hyffsat oseriöst att skriva "*********.com is licensed and regulated in Costa Rica.".

 

Kan någon förklara för mig hur de gått från att vara signade för Ongame till att nu göra upp med ett annat nätverk?

 

Det var ett obekräftat rykte med 2+2 som ursprung som bl.a. undertecknad var skyldig till att sprida :oops: Men det har dock påpekats i tråden att det var just bara ett rykte.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla pissigt som pr verkar skött precis allting kring den här situationen (och att de överhuvudtaget hamnat i den) är det iaf för mig en självklarhet att aldrig sätta min fot på sidan. Luktar riktigt uselt alltihop.

 

Minns att de ringde mig helt random nån gång och erbjöd rb-dealar, trots att jag aldrig signat där, så var de fick nummer osv ifrån kan man undra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla pissigt som pr verkar skött precis allting kring den här situationen (och att de överhuvudtaget hamnat i den) är det iaf för mig en självklarhet att aldrig sätta min fot på sidan. Luktar riktigt uselt alltihop

 

Utveckla gärna :-) Du verkar ju ha en stark och självklar åsikt så vore kul och höra lite mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla gärna :-) Du verkar ju ha en stark och självklar åsikt så vore kul och höra lite mer!

 

Tjaa, att överhuvudtaget sätta sig i en situation där spelare inte kan få ut sina pengar, samtidigt som man inte har en tjänst att erbjuda torde vara anledning nog med tanke på den uppsjö av siter det finns att välja på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...