Gå till innehåll

********* utslängda från Entraction?


willminjjo

Recommended Posts

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är Paf statliga? Hur?

Nej, jag är inte insatt.

 

God morgon,

 

Paf är inte statligt ägd, det är en "offentligrättslig förening" på Åland (dvs delar av styrelsen och alla revisorerna består av personer utsedda från Ålands landskapsregering), dvs vad Ola skrev "statligt driven". I teorin kan alla spelbolag gå omkull, inklusive de statliga, men i praktiken garanteras spelarnas pengar.

 

Jag vill inte på något sätt kidnappa den här tråden, så fortsätt gärna frågorna om Paf i http://pokerforum.nu/forum/ovriga-pokerpartners/60294-paf-com-tva-pokerrum-och-en-massa-live-event.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Jaa samma här, jag tog ut den 2010-11-02 och väntade i 3½ månad men jag avbröt uttaget eftersom jag aldrig fick pengarna, men får hoppas att det löser sig snart, vad tror ni? kommer vi att få våra pengar? för mig handlar det om 5k € så det handlar om en hel del pengar..

 

Varför avbröt du det? Tror inte det går snabbare då direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att verkligen se så att pengarna fanns där på kontot, jag mena 3½ månaders väntan utan att pengarna kommit så börjar man ju fundera!

 

Jag fick ut mina efter 3 veckor, men jag tog ut dom direkt efter man såg saldot igen. Det var visserligen typ november eller något. Förhoppningvis fixar cake detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...