Drunken_Penguin Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Mumma, men så länge jag är nykter är det lugnt. Jag glömde förresten nämna att jag brukar stinka cocos eftersom jag brukar smörja in mig med cocosfett när jag ska vistas bland folk /#LOUDmouth# Hur mycket kostar det att få slicka dig på kinden för att se om du smakar kokos? Jag ehh...frågar för en kompis räkning. Vi kan säga Mike. För övrigt är Lasse Kronér min farbror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Har följt den här tuneringen via nät några gånger verkar vara ett gott gäng. även om chansen inte är så stor så sätter jag upp mig på resevlista. Karl-Göran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Hur mycket kostar det att få slicka dig på kinden för att se om du smakar kokos? Jag ehh...frågar för en kompis räkning. Vi kan säga Mike. För övrigt är Lasse Kronér min farbror. Hmmm, en syn vid av mig bestämt tillfälle så får du ..... f'låt, Mike slicka hur mycket hon vill. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 En annan sak jag upptäcker i deltagarlistan är att Karlskoga ökar representationen kraftigt! Jag tror jag varit ensam Karlskoging tidigare, men både Pinnen och Soni (tror jag i alla fall) är från Karlskoga. Det ska bli kul att träffa dem och se om det är nån jag känner igen.Troligen känner du inte igen Pinnen. Han är inflyttad. Iofs har han bott i Karlskoga några år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2010 Har följt den här tuneringen via nät några gånger verkar vara ett gott gäng.även om chansen inte är så stor så sätter jag upp mig på resevlista. Karl-Göran Sätter upp dig som reserv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 En annan sak jag upptäcker i deltagarlistan är att Karlskoga ökar representationen kraftigt! Jag tror jag varit ensam Karlskoging tidigare, men både Pinnen och Soni (tror jag i alla fall) är från Karlskoga. Stämmer för min del iaf, tror dock inte att jag är någon du känner igen, då jag bara bott här i 2 år och spenderar all min tid i lägenheten8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Eftersom Padrinos skulle ut med Viking Line den helgen har nu även J-O en plats i turren. Så här ser det ut just nu: Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik Soni Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård Reserver: Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Mjukis Gus-Ovitz xcobra Illvillja BORD 1 "simonlofberg" (klassiskt internetkid med ett ständigt leende på läpparna) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "Soni" (noll koll faktiskt) Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Skanke" (Lirar knappt nåt på nätet längre, 35 år?) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (barnunge) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Ludvvig" (klassiskt internetkid. spelar mycket skithänder... ) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) M Frykman (kompis till Skanke, säger väl allt? ) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) "Puni" (ingen aning men obv hyfsad pokerspelare) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ängeln" (50-årigt internetkid. klubbägare i Östergötland) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Eftersom Padrinos skulle ut med Viking Line den helgen Boka kryssning över 3 månader i förväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 För er som inte varit i dom här trakterna innan kommer en lite turistguide: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Boka kryssning över 3 månader i förväg? 3v kryssning i Panamakanalen : ) Glhf alla, får försöka tränga mig in på nästa turre istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 För er som inte varit i dom här trakterna innan kommer en lite turistguide: Innan senaste turren behövde biljettnisse på tåget bara sex ord kopplat med en förvirrad blick för att sammanfatta läget: "Ska du gå av i Hallsberg?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 3v kryssning i Panamakanalen : ) Glhf alla, får försöka tränga mig in på nästa turre istället! Det lät mera vettigt.. nice nice.. synd du inte kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Men det var satans vad man är sent ute varje gång då, blir reservlistan för mig en fjärdegång alltså.. Fast man brukar ju klonka in en plats ändå iof.. Mao sätt gärna upp mig på reservlistan mike =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Reserver: Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Jaha hogge kanske redan satt mig där av ren rutin 8) nåväl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Jag är synsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Ja nu jävlar ska jag inte ut först iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Ja nu jävlar ska jag inte ut först iaf. Har du hittat en ny tight spelstil? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Ja nu jävlar ska jag inte ut först iaf. Har du hittat en ny tight spelstil? >.< Tait för J-O betyder "inte pusha med sämre än 7-2" :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Bord 4 känns lite lagom rätt. Gäller bara att tajma rätt med att 5-beta med 42ds och andra roliga händer. {-; Sen stort plus för sk lottningen att det inte blev så långt till rökrutan den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Tait för J-O betyder "inte pusha med sämre än 7-2" :mrgreen: tight är när han tar en konstpaus innan han säger all in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Tait för J-O betyder "inte pusha med sämre än 7-2" :mrgreen: Tssss, så spelar inte jag, folda ju KK sist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 tågbiljetter bokade för mig och sandsater till detfacila priset av 190 spänn per hövve. The early bird catches the worm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fungerar tåg i januari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 fungerar tåg i januari?Mike jobbar ju inte just de två dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts