Gå till innehåll

NY TURRE! Berga Open 2nd chance 2011. ALL INFO I INLÄGG #507!!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 645
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var inte baserat på tjockheten. Jag är själv en glad ung man med något kg för mycket här och där ;)

 

Jag tänkte mig nog mer "personen Raymer". Den här glada, trevliga pokerspelaren som gärna stoppar in pengarna lite dåligt men drar ut :)

 

Man kan ju tro/tycka att nån annan är tjock även om man är det själv (erfarenhet FTW). Det var bara menat att upplysa om att hans omfång inte är särskilt stort.

 

Sen är han inte särskilt trevlig heller, egentligen är det bara glasögonen som är lite lika på dom. Hade det inte varit för att Mike är en jävel på att laga sås och att han tokdonerar massa pengar i PLO så vet jag inte om jag hade gillat honom nämnvärt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjoho! Lägger du till mig micke. Vad sägs om att lyfta in ett till bord :-P

 

Har jag ju gjort D. Ökat cappen från 50 -> 60!

 

Man kan ju tro/tycka att nån annan är tjock även om man är det själv (erfarenhet FTW). Det var bara menat att upplysa om att hans omfång inte är särskilt stort.

 

Sen är han inte särskilt trevlig heller, egentligen är det bara glasögonen som är lite lika på dom. Hade det inte varit för att Mike är en jävel på att laga sås och att han tokdonerar massa pengar i PLO så vet jag inte om jag hade gillat honom nämnvärt alls.

 

1) Jag är trevligt klämvänlig.

2) Älskar dig också DP! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska få den största j-la kram min sköra kropp tillåter. Måste varit 1,5 år sedan vi sågs. Septemberturren 09?

 

Såja, kramar är alltid välkomna.

Ett år sen vi sågs, har du förträngt Tallinn? ;)

 

denna gången är det jag som bjur på virre;-)

 

Gott, gott :)

 

Kramar och whisky, blir bara bättre och bättre det här!

Någon annan bonus att vänta på?

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...