Gå till innehåll

NY TURRE! Berga Open 2nd chance 2011. ALL INFO I INLÄGG #507!!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 645
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anmälda:

 

Mike

Sandsater

S:t Björn

jm_j

bensjo (i gäststuga)

TotalFreak

Cyntax

Puni

ValterErik

Soni

Jennez

Drunken Penguin

John

tarmac

Bjoelle

Hygglo

Pinnen

m1978

simonlofberg

schoolbook

miata

Crappy

 

Rökt rådjurskött

 

FYP ;-)

 

Hej, jag kommer inte.

 

Skönt. Men om du vill får du gärna skicka raken via FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry Crappy, men Mikes mindgames är på en helt annan nivå än dina.

 

 

WTF??? Det säger du bara för att jag drog ut dig :)

 

Nåja huvudsaken är att han lurade in dig på PF igen

Välkommen tillbaka din tjuvläsare.

 

Jag ska med glädje betala några kronor extra i rake. Tycker jag fler ska göra. Som en käftsmäll till snåljåparna(är säkert Boråsarna, de är genuint snåla, typ Crappy ;))

 

WTF??? Jag som åker dit, dricker gott och mycket, spelar och med glädje enbart donerar alla mina pengar (de få kronor jag lyckade vinna av pingvinen skänkte jag bort till herrar higstakeslirare)

Utöver raken jag mer än gärna betalar stod jag säkert för halva den lön massösen fick :lol: :lol: :lol:

 

Självklart kan du skriva upp mig Mike!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min enorma förtjänst efter septemberturneringen när allt var betalt hamnade på ganska exakt en lax, eller om ni hellre vill räkna timlön; c:a 40:-/h. Utöver det fick jag lira turren "gratis".

Ingår all tid du lägger på att uppdatera tråden, bygga pokerrum och städning och sånt shit som du får pyssla med i de medräknade timmarna?

 

WTF??? Det säger du bara för att jag drog ut dig :)

 

Nåja huvudsaken är att han lurade in dig på PF igen

Välkommen tillbaka din tjuvläsare.

Jag säger det för att Mike lyckades där du misslyckades. Dessutom på första försöket, och utan att lura mig det minsta. Dina mindgames har misslyckats gång på gång på gång. Lite som när du spelar poker. Utdragningen sved mest pga att jag gav den till mig själv.

 

Tack för övrigt. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om folk är intresserade av prop bets inför turren så har jag två att föreslå.

 

Planen är att jag ska börja komma i form. Jag väger för tillfället 145,3 kilo, och målet är att ligga under 125 innan turren spelas. Första betet innebär att jag är villig att satsa upp till 10k kronor på att jag fixar det. Jag vill dock ha 2:1 i odds, så mina 10k kommer satsas mot era totalt 20k om betet antas i fullhet. Notera att betet innebär att någon gång före turren väga mindre än 125, vad jag väger på turredagen (15 januari kommer räknas som turredagen även om Mike flyttar turren) är oväsentligt, det är bara senaste dagen jag kan påvisa att jag klarat biffen. För att undvika en massa småpill kommer jag dela upp betet i 20 delar á 500:1000.

 

Andra betet tänkte jag mig som en gruppinsats. Alla som vill delta lägger in 1k i en pott (summa kan obv diskuteras, men ska ju vara lite värt att kämpa för), och den delas vid turredagen 50/50 mellan den person som gått ner mest i vikt räknat i kilon och hekton, samt den person som gått ner mest procentuellt från sin startvikt. Startvikt dokumenteras när man honkar på, min kommer alltså räknas som 145,3. Om vi blir ett gäng och folk vill kan vi lägga in en regel som gör att samma person inte kan vinna bägge priserna, utan potten delas alltid.

 

Jag har säkert missat detaljer jag har funderat på här och där, men det borde täcka grunderna. PMa mig om ni vill anta mitt bet, vill delta i gruppbetet eller har frågor/förslag. Om någon pålitlig person kan tänka sig att escrowa så kan jag hosta upp en slant som tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tänka mig nån variant på det där DP men får fundera lite på det först. Vet inte om jag har nån challe att vinna på något sätt. Väger idag nånstans 90-92ish och har trivselvikt på strax över 80 och det där kan jag fixa på 6 veckor om jag bara sätter den sidan till (vilket jag gör om det är pengar involverat, fuck hälsa och välmående!).

 

Btw, de där 145 kilon är ju för fan 95% muskler och brains.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om folk är intresserade av prop bets inför turren så har jag två att föreslå.

 

Planen är att jag ska börja komma i form. Jag väger för tillfället 145,3 kilo, och målet är att ligga under 125 innan turren spelas. Första betet innebär att jag är villig att satsa upp till 10k kronor på att jag fixar det. Jag vill dock ha 2:1 i odds, så mina 10k kommer satsas mot era totalt 20k om betet antas i fullhet. Notera att betet innebär att någon gång före turren väga mindre än 125, vad jag väger på turredagen (15 januari kommer räknas som turredagen även om Mike flyttar turren) är oväsentligt, det är bara senaste dagen jag kan påvisa att jag klarat biffen. För att undvika en massa småpill kommer jag dela upp betet i 20 delar á 500:1000.

 

Andra betet tänkte jag mig som en gruppinsats. Alla som vill delta lägger in 1k i en pott (summa kan obv diskuteras, men ska ju vara lite värt att kämpa för), och den delas vid turredagen 50/50 mellan den person som gått ner mest i vikt räknat i kilon och hekton, samt den person som gått ner mest procentuellt från sin startvikt. Startvikt dokumenteras när man honkar på, min kommer alltså räknas som 145,3. Om vi blir ett gäng och folk vill kan vi lägga in en regel som gör att samma person inte kan vinna bägge priserna, utan potten delas alltid.

 

Jag har säkert missat detaljer jag har funderat på här och där, men det borde täcka grunderna. PMa mig om ni vill anta mitt bet, vill delta i gruppbetet eller har frågor/förslag. Om någon pålitlig person kan tänka sig att escrowa så kan jag hosta upp en slant som tack för hjälpen.

Hör av dig om du vill snacka bra metodik etc, jag är inne på samma bana själv o har som mål att tappa 60 kg inom 12 månader, och har all verktyg att klara av det förutom evt pepp eftersom folk av nån anledning inte vill se mig smalna av :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...