Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jaha, dagen började bra iaf och man fick plussa strax under tusingen, 2 timmar senare och ljusår ifrån EV så var man back lika mycket, alltid trevligt att bli utdragen av värdelösa regs och lönetomtar, inte alls tiltande. Önskar man kunde ta en 80%are all in pre utdragning med ett leende, eller nåt.

Lastar på Minnesota - Tampa ikv, se om man orkar ge sig på skiten sen några timmar till inatt under matchens gång, antagligen bäst att inte ens försöka.

Postad
Satt ju jävligt fint den där. Tackar vi för 8-) Synd att man gick bort sig på Sharks bara..

;) Var en riktigt grym match!

Var även sugen på Kings men vågade inte riktigt, orkade ändå inte stanna uppe och se matchen.

Börjat gilla Minnesota mer och mer, kul att Backström spelar riktigt bra och Heatley + Setoguchi verkar ändå smälta in rätt bra där, ett intressant lag.

Trevligt att hockeyn gick bra iaf.

Får väl dra och gymma så det händer något.

Postad
Haru något spel o bjussa på idag? :-)

Ska precis kolla upp nattens spel, edit snart.

Kör på dessa ikv.

Pittsburgh @ NY Rangers Under 5.5 mål 1.72

St Louis @ Washington Under 5,5 mål 1.81

Sugen att lasta på Chicago hemma mot Phoenix också, får se om man orkar hålla sig uppe.

Mår fan illa av alla sjuka händer vid borden idag, fan vad skönt det ska bli att slippa skiten och bara njuta hockey inatt. #snartvänderdet

Postad

Sjuk match NYR - Pittsburgh, 4-3 trodde man verkligen inte den skulle sluta.. Sjukt underhållande var den iaf. Fick bli att slänga in 2 nya bets när man gick lillback på dom första 2 :)

Calgary - Nashville Under 5,5 mål 1.65

Ottawa - Winnipeg ML 2.1

edit; skönt att dom båda satt :) tur man inte spelade på Chicago som blev totalkrossade. Skönt att äntligen få sova nu.

Postad

Har börjat dom senaste dagarna med att slaska bort lite på fotboll, idag gick det iaf bättre. Bokade United till 1.3 odds mot Crystal Palace och slängde in lite på PAOK - Tottenham till 3.7 (livebet 1-0)'

Ikväll lastas det på Boston, se om man hittar fler intressanta spel sen :)

Postad

Sjuk månad för Boston, har varit riktigt kul att följa :)

Blev ett över 5,5 bet på Detroit - Tampa som precis satt också så det flyter på atm. Lastar in lite på Edmonton - Minnesota 1.9 också, gogo hockeyklonken

edit; hittade en bokning vid 2-0 oilers så fick bli det för att säkra 0 förlust, nu sängen

Postad

Tappar upp ett bad eftersom det är rätt kallt här och tänker att det ska bli skönt att värma sig och lyssna på F&F nya podcast, ser att jag glömt uppdatera iphonen så tänker det går väl snabbt :D

2 timmar senare........ fan tryckte man på uppdatera för :)

Kikat lite på kvällens hockey iaf medans man väntar på telefonhelvetet.

Rangers mot Carolina och Pittsburgh vs Washington borde bli 2 grymma matcher, kan inte bestämma vilken jag vill se mest.

Phoenix är heta nu så slänger nog in ett bet på dom mot Winnipeg, även sugen på Calgary hemma mot Columbus.

San jose hemma mot Montreal måste jag se så det blir sent inatt, lutar åt ett jose bet där. Över 5,5 i Ottawa - Dallas känns också rätt bra, jäkla spännande hockeynatt.

Postad

NY Rangers @ Carolina Under 5,5 mål 1.75

Pittsburgh @ Washington Under 5,5 mål 1.94

Columbus @ Calgary - Moneyline 1.75

Nu ska det klonkas! Dags för Pittsburgh matchen, kan bli riktigt nice!

Postad

Dåligt med pokersug idag, får se om det blir lite nu till hockeyn.

Sjuk vändning igår från Columbus mot Calgary slutade i back för dagen, får använda klonken ikväll istället ;)

Lastat på Detroit - Buffalo 1.85 ML

Över 5.5 mål Islanders - Chicago 1.88

Postad

Fan vad skönt att hockeyn satt, var dum nog att dega större delen av min Betfair rulle så det var skönt med lite flyt :mrgreen:

Över spelet i Chi - NYI kändes ändå ruskigt bra, skönt skönt.

Pokern hade man önskat att den gick lika bra, äntligen fredag sas;

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG (kr960)

Hero (MP) (kr615.89)

Button (kr399.80)

SB (kr1266.20)

BB (kr310.70)

Preflop: Hero is MP with Aheart.gif, Adiamond.gif

1 fold, Hero bets kr20, Button calls kr20, 1 fold, BB raises to kr75, Hero raises to kr180, Button calls kr180, BB calls kr180

Flop: (kr542.50) 9spade.gif, 8heart.gif, 6spade.gif(3 players)

BB checks, Hero bets kr250, Button calls kr219.80 (All-In), 1 fold

Turn: (kr982.10) Kdiamond.gif(2 players, 1 all-in)

River: (kr982.10) 7club.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: kr982.10 | Rake: kr15

Results:

Button had 10club.gif, Jspade.gif (straight, Jack high).

Hero had Aheart.gif, Adiamond.gif (one pair, Aces).

Outcome: Button won kr967.10

Inte för att jag räknar med fold equity här men detta var ju bara ett hån :D

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP (kr949.55)

Hero (Button) (kr1172.67)

SB (kr245.01)

BB (kr1137.03)

UTG (kr960.57)

Preflop: Hero is Button with 5spade.gif, 6spade.gif

2 folds, Hero bets kr20, SB calls kr20, 1 fold

Flop: (kr45) 7diamond.gif, 5club.gif, 3spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets kr30, SB calls kr30

Turn: (kr105) Jspade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets kr45, SB raises to kr130, Hero raises to kr215, SB calls kr65.01 (All-In)

River: (kr495.02) 10diamond.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: kr495.02 | Rake: kr12.37

Results:

Hero had 5spade.gif, 6spade.gif (one pair, fives).

SB had Qclub.gif, 10club.gif (one pair, tens).

Outcome: SB won kr482.65

Bättre lycka imorn och mer speltid. Ska bli nice med Boston - Toronto på hemmaplan också, hoppas poängstreaken hålls igång!

Postad

MP (kr949.55)

Hero (Button) (kr1172.67)

SB (kr245.01)

BB (kr1137.03)

UTG (kr960.57)

Preflop: Hero is Button with 5spade.gif, 6spade.gif

2 folds, Hero bets kr20, SB calls kr20, 1 fold

Flop: (kr45) 7diamond.gif, 5club.gif, 3spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets kr30, SB calls kr30

Turn: (kr105) Jspade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets kr45, SB raises to kr130, Hero raises to kr215, SB calls kr65.01 (All-In)

River: (kr495.02) 10diamond.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: kr495.02 | Rake: kr12.37

Results:

Hero had 5spade.gif, 6spade.gif (one pair, fives).

SB had Qclub.gif, 10club.gif (one pair, tens).

Outcome: SB won kr482.65

Bättre lycka imorn och mer speltid. Ska bli nice med Boston - Toronto på hemmaplan också, hoppas poängstreaken hålls igång!

Lite nyfiken bara. Brukar du öppna 4x på knapp?

Postad
Lite nyfiken bara. Brukar du öppna 4x på knapp?

Beror på vem som sitter i blindsen men det händer ja.

Skulle ha skrivit här igår om det sjuka övervärdet igår i Minnesota - Anaheim Över 5,5 mål till 2.34 (!) i odds med Minnesotas andra målvakt i kassen, 5-3 till Minnesota och skön vinst där.

Spelade alldeles för dålig poker i lördags och får vara jävligt glad för att bettandet går bättre, lite halvtiltad degade man in en del på McIlroy i Hong Kong Open och livebettade in 1k där innan han till slut tog hem det, inatt var det Över 5,5 spel som gällde (vågade inte riktigt i Vancouver matchen) i 2 matcher och dom satt fint. Kör nog likadant idag med Över 5,5 i en trippel eller något, tror egentligen allihop av kvällens matcher skulle kunna sluta Över så kanske en femdubbel blir aktuell eller något :D

Ska bli riktigt nice med Boston - Pittsburgh iaf.

Postad

Lagt lite över/under spel inatt på nästan alla matcher med en polare, här är iaf mina bets.

Båda är Kombo-spel på Betfair. One time!

Under 5,5 mål

New Jersey - Toronto

Minnesota - San Jose

Columbus - Montreal

Carolina - Calgary

Detroit - St Louis

Över 5,5 mål

Tampa - NYI

Colorado - Vancouver

Boston - Winnipeg

Postad

Hockeyn fortsätter gå bra iaf :)

Satte 4/5 i Över "femdubbeln" och 2/3 i Under trippeln, blev lillplus i båda.

Älskar verkligen Betfairs kombospel och fattar inte varför jag har missat det innan, visst man får lite sämre odds för jag antar att det är siten själva man plötsligt spelar mot(?) men sätter du 1 av 3 i en trippel t.ex så får du iaf lite pengar för den matchen istället för att torska hela insatsen osv, ska definitivt fortsätta med detta, känns som man kan öka insatsen lite också då iaf tills jag någon vacker dag failar totalt (förhoppningsvis inte inom kort :D)

Pokern mår jag bara illa av för tillfället och jag måste nog verkligen pressa in timmar under en helg vilket jag har varit väldigt dålig på den senaste tiden.

Får se om det blir gym snart eller en promenad innan man lägger sig, rätt skev dygnsrytm atm men den passar mig rätt bra. Kan rekommendera filmen Killer Elite btw om ni gillar Jason Statham, ska kika friends with benefits nu och se om det är något att ha.

Postad
Hockeyn fortsätter gå bra iaf :)

Satte 4/5 i Över "femdubbeln" och 2/3 i Under trippeln, blev lillplus i båda.

Älskar verkligen Betfairs kombospel och fattar inte varför jag har missat det innan, visst man får lite sämre odds för jag antar att det är siten själva man plötsligt spelar mot(?) men sätter du 1 av 3 i en trippel t.ex så får du iaf lite pengar för den matchen istället för att torska hela insatsen osv, ska definitivt fortsätta med detta, känns som man kan öka insatsen lite också då iaf tills jag någon vacker dag failar totalt (förhoppningsvis inte inom kort :D)

Pokern mår jag bara illa av för tillfället och jag måste nog verkligen pressa in timmar under en helg vilket jag har varit väldigt dålig på den senaste tiden.

Får se om det blir gym snart eller en promenad innan man lägger sig, rätt skev dygnsrytm atm men den passar mig rätt bra. Kan rekommendera filmen Killer Elite btw om ni gillar Jason Statham, ska kika friends with benefits nu och se om det är något att ha.

Såg Killer Elite i helgen, den var sjysst, gillar både Jason Statham och Clive Owen. Friends with benefits var okej, man vet ju hur alla såna rullar slutar...

Postad
Såg Killer Elite i helgen, den var sjysst, gillar både Jason Statham och Clive Owen. Friends with benefits var okej, man vet ju hur alla såna rullar slutar...

Tyckte den var rätt bra faktiskt :) Gillar Timberlake som fan efter hans prestation i The social network. Sen att Mila Kunis är skitsnygg gjorde ju inte det hela sämre 8-)

Lastade in lite deg på Australien +33,5 mot Korea i handboll till 9 i odds, gissa hur den slutade....... 11-45 :roll: Jävla skitliv :)

Blir att dega Över 5,5mål på alla kvällens matcher i NHL.

2 händer;

Mot en fullring nit, +ev i längden o bara köra?

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr4.00 BB (9 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP3 (kr620.72)

CO (kr863.82)

Button (kr231.63)

SB (kr90.26)

BB (kr576.15)

UTG (kr820.58)

UTG+1 (kr327.66)

Hero (MP1) (kr921.60)

MP2 (kr386)

Preflop: Hero is MP1 with Adiamond.gif, Aspade.gif

2 folds, Hero bets kr14, 1 fold, MP3 calls kr14, CO calls kr14, 1 fold, SB calls kr14, BB calls kr14

Flop: (kr70) 5diamond.gif, Qclub.gif, 2club.gif(5 players)

SB checks, BB checks, Hero bets kr46, MP3 raises to kr120, 1 fold, SB calls kr76.26 (All-In), 1 fold, Hero ?

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB (kr417.05)

Hero (BB) (kr858.57)

UTG (kr1256.45)

Button (kr3073.18)

Preflop: Hero is BB with Kclub.gif, Kheart.gif

UTG bets kr14.37, Button calls kr14.37, SB calls kr14.37, Hero raises to kr70, 1 fold, Button calls kr70, SB calls kr70

Flop: (kr224.37) 10club.gif, 6club.gif, Kdiamond.gif (3 players)

SB checks, Hero bets kr135, Button calls kr135, 1 fold

Turn: (kr494.37) Jheart.gif(2 players)

Hero checks, Button checks

River: (kr494.37) 7club.gif(2 players)

Hero checks, Button raises to kr2868.18 (All-In), Hero?

Borde obv bet eller shova turn, istället så hoppas man att han ska betta och så får man detta läget istället..

Postad

Blir att dega Över 5,5 mål på alla kvällens matcher i NHL.

Faaaaaaaan vad nice med en trippel som satt :D

Den behövdes verkligen, dags att hitta någon film att se på nu.

Lovade mig själv att jag skulle gymma också om trippeln satt så får se till att lösa det sedan också :)

Postad

Vakna alldeles för sent, spela 2timmar poker och sedan tröttna. Kunde iaf ha blivit 1k plus idag om man inte hade torska 89%arn inför river mot random stolpskott, aja förhoppningsvis mer spel i helgen.

Slänger in en trippel på Över 5,5 mål i dessa matcher ikv;

Chicago - NY Islanders

Pittsburgh - Philadelphia

NY Rangers - Tampa