Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Verkligen, svårt att bestämma sig på vilka man ska ta :)

Åfan hade ingen aning om det (ingen koll på fotboll), har man något att titta på ikväll då :) gl

 

hehe matchen börjar 21.00, ändrade mig o la en slant på över 2.5 mål i matchen till 2.05.

Tror nog england gör minst 2 mål men sen tror jag zlatan gör 1 mål bara för att tysta alla engelska haters ;)

 

Sen har jag lagt ett litet bet på bosnien borta mot portugal ikväll, 9 ggr pengarna! den borde du rygga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick bli en powernap tills nu när hockeyn börjar, vaknar till en mkt glad överraskning!

 

Portugal - Bosnien : Över 5.5 mål 18,00 insats 50,00 utdelning 850:-

Slutresultat 6-2 :-)

Härligt & nästan dubbla min micro betfairrulle! Nu kör vi Boston gogogogo!

 

haha grattis, varför tipsade du inte om det spelet för! columbus leder med 2-0, förstör alla mina bett då jag har minnesota på 2 lappar!

 

edit, 2-2 minnesota men nu ligger boston under med 1-0, dom spelar fan inte bra boston! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha grattis, varför tipsade du inte om det spelet för! columbus leder med 2-0, förstör alla mina bett då jag har minnesota på 2 lappar!

 

edit, 2-2 minnesota men nu ligger boston under med 1-0, dom spelar fan inte bra boston! :(

 

Snygg comeback på minnesota. Skönt att man fick in sin över 4,5 på Boston, blev orolig efter första perioden :D Tycker båda lagen spelar bra atm.

Nu ska Pittsburgh vända sitt underläge bara mot Colorado så blir det en lyckad kväll :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg comeback på minnesota. Skönt att man fick in sin över 4,5 på Boston, blev orolig efter första perioden :D Tycker båda lagen spelar bra atm.

Nu ska Pittsburgh vända sitt underläge bara mot Colorado så blir det en lyckad kväll :-)

 

hehe jo den satt ju till slut, men har boston med hcp seger :( har pittsburgh med hcp också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

perfekt o perfekt, 1 mål till för boston o jag hade vunnit fina pengar :P ser ut som Dallas torskar stort idag, men men grattis att du gick bra inatt iaf

 

Hehe ty :) Gick det bra själv då mtp trippeln? Mjo att bli krossade av Florida är rätt sjukt, den är dom nog inte nöjda med.

Kunde inte sova så får väl lasta in ett bet på Ottawa - Calgary 2.3 ML (nu när man ändå har flyt liksom? ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ty :) Gick det bra själv då mtp trippeln? Mjo att bli krossade av Florida är rätt sjukt, den är dom nog inte nöjda med.

Kunde inte sova så får väl lasta in ett bet på Ottawa - Calgary 2.3 ML (nu när man ändå har flyt liksom? ;))

 

Lill-plus blev det, Grattis till vinsterna ikväll, Ottawa bettet sitter fint ser jag med 3 min kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en alldeles för lång powernap.. Aja fortfarande 0-0 Chi - Van så lastar in lite på Chicago ML som jag hade tänkt, är sugen på Kings ML också men får inga vidare odds på Betfair atm :( Blir att raila lite Presidents Cup nu inatt också :)

Lite kul att Woods ska spela mot Scott med sin gamla caddy, akward.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitta miniplusset efter 20minuters spel, skulle kolla värdet men det var inget vidare (var nog lite för tidigt). Blir att sticka till gymmet nu, ska vara extra noga med kost/träning nu för att försöka gå under 85 innan man drar upp till hemtrakterna några dagar i slutet på november (1,3kg kvar typ).

 

Många spännande matcher ikväll, ska bli grymt!

Boston bör ju ta en 7e raka mot Columbus men det är ju hockey så man vet aldrig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar rulla på för dig fortfarande :) WP

 

sjukt kall nhl natt för mig, vet inte vad jag håller på med..

Ska bli spännande o se va man kan hitta för spel inatt, har du nå tips ?

 

Hehe ty, bara att kämpa på! Började kallt för mig denna säsongen men nu har det gått lite bättre.

Är sugen på Boston - Colombus över 5,5 & kanske Pittsburgh vinst mot Tampa, ska kolla närmare på all info ikväll, målvakter/hemmamatch osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick bli många små bets för att göra kvällen intressant

 

Boston - Columbus (-1,5) 2.26

Pittsburgh - Tampa Bay 1.85 ML

Phoenix - Philadelphia 1.63 ML

Presidents cup;

 

Johnson/Woods v Baddeley/Day 2.34

Mahan/Toms v Goosen/Schwartzel 2.2

Watson/Simpson v Els/Ishikawa 1.88

Mickelson/Furyk v Scott/Kim 2.38

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston - Columbus (-1,5) 2.26 Förlust

Pittsburgh - Tampa Bay 1.85 ML Förlust

Phoenix - Philadelphia 1.63 ML Vinst

 

Presidents cup;

 

Johnson/Woods v Baddeley/Day 2.34 Vinst

Mahan/Toms v Goosen/Schwartzel 2.2 Förlust

Watson/Simpson v Els/Ishikawa 1.88 Vinst

Mickelson/Furyk v Scott/Kim 2.38 Förlust

 

Blev bara typ 70kr back, hade väldigt liten summa på Scott/Kim men det var skönt att golfen räddade upp hockeyn lite, ska skippa hcp bets i fortsättningen :D

Blev ca 800+ på pokern inatt så det var iaf skönt.

Hoppas att man kan somna en stund nu, tvätta och kanske gymma imorgon osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Presidents Cup dag 3

 

Haas/Kuchar v Els/Ishikawa 1.98 Förlust

Mickelson/Furyk v Baddeley/Day 2.28 Vinst

Simpson/Watson v Allenby/Ogilvy 2.08 Vinst

 

Fick bli MLBuffalo- Carolina 1.84 Vinst

Under 5.5 mål till 2 Vinst

 

 

Upp ungefär en femhundring, skönt :) Ska bli nice med Boston "imorgon", dags o somna till F&F Podcast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...