Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Var sjukt taggad imorse när ja lirade och kände mig ostoppbar :S

Sjuk känsla, något man skulle vilja ha varje session!

Det flöt på och plussade ca ett inköp på 2 timmars 1/2.

Sovit ut nu och ska väl få i mig nå käk och sen så spel ikväll, gl hf

 

kommer väl nå nhl update sen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

NHL

 

Fortsätter väl med dessa system tills jag har en rulle på Betfair :mrgreen:

En skandalfyrling

 

Anaheim - Washington

Buffalo - Toronto

Calgary - Dallas

Chicago - Minnesota

Colorado - Pittsburgh

Florida - Philadelphia

 

Anaheim är ett lag jag alltid har gillat av nån anledning, betta med hjärtat där.

Toronto är alltid svåra o tippa, plötsligt kommer det en mirakelmatch men Buffalo är iaf heta nu (vilken jävla match igår mot Montreal), Dallas torska mot Edmonton igår vilket var ytterst pinsamt, undra om dom har återhämtat sig.

Chicago är inte alls så heta som förväntat men hoppas på en bra hemmamatch. Colorado är väl inne i en svacka nu och även Pittsburgh så den blir svår, Philadelphia är fan heta bara att dom släpper in lite många mål ibland.

 

Såpass taggad att man försöker betta med logik :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt seg gårdag men fick till slut hitta plus, inget roligt hände tror jag bara standard setups, såfort man sätter triss så kommer det just det kortet på river som gör att det går att ha en stege och då sitter ju mr 90+vp med den och hånler :mrgreen:

Blev inte mycket sömn, nog lika bra att försöka hålla sig vaken idag och somna hyfsat tidigt, vill ju se hockeyn dock :cry:

Åka iväg tidigt imorgon och hemma sön/mån, brukar bli extra taggad efter en sån liten paus.

 

random; Loka vattenmelon/citron fan va fint

 

30 day project: Efter 18 dagar

31327 händer 143 timmar +6231kr

 

Rusha sista halvan nu och försöka bränna minimalt med pengar, rullen behöver ökas på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jasså? Jag tror han är det men vet faktiskt inte. Å andra sidan inte så svårt att va vinnande på 2.5/5, jag menar till och med jag vinner där :S:S:S

 

Haha men ja föredrar nog din stil över hans ;-)

Galen kille anyhow.

Hade KK förövrigt mot killen som hade 1% 3bet på 700+ händer, borde foldat pre men är för dålig.

 

Riktigt skön dag, plus över 1k iaf på fullring spel och det känns jävligt skönt, lirat 2 långa sessioner idag och är lite halvseg i huvet :-) tagit en promenad iaf och fått lite luft, får bli en paus till nu och kanske fortsätta inatt.

Ska fan se hockeyn, får väl sova 3-4 timmar innan man ska upp tidigt, whatever det har hänt förr :mrgreen:

 

Kände t.o.m att jag hade råd att sätta in pengar på Betfair idag, kan bli bra matcher idag! Bettar med hjärtat idag, blir nöjd om jag sätter en (faktiskt favoriterna i matchen jag bettar på dock)

 

Kvällens NHL

 

New York Rangers - Los Angeles Kings 2.36

Boston Bruins - New York Islanders 2.1

 

Två av mina favoritlag, ska bli intressant! Hoppas att Henke står i kassen.

Det är kul när NYI skräller men jag blir fan ledsen i ögat om dom slår Bruins, inga Moneyline bets denna gång, rungoot please!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston tar hem en lätt vinst men New york fyfan...

Äcklig match, tar ledningen 2-1, kvittering efter 30sekunder typ, 3-2 med 3minuter kvar, kommer självklart snabb kvittering där med.

Så jäävla surt....

jaja ena satt och det blev lillplus där, grym match iaf med snygga straffar och en foppa tribute :mrgreen: zuccarello forsatte att imponera med en riktigt snygg straff, vilken lirare.

 

Jaja dags att sova, upp tidigt och borta i helgen, lycka till mot löningsfiskarna =)

 

30 day project: Efter 19 dagar

32086 händer 152 timmar +7008kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va det den där handen när brädan kom JTQ?

 

Yes, svårt o få sämre bräda imo.

 

 

Blir hockeybets inatt, kan nog inte se matcherna tyvärr då det är intressanta möten som vanligt. Betsen är iaf följande;

 

New york rangers - New Jersey devils

Philadelphia flyers - Carolina hurricanes

Boston bruins - Ottawa senators

 

Bettat på lagen till vänster :)

Redigerar nog från sambons laptop ikväll, lite halvsvårt att skriva från iphonen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston tar hem en lätt vinst men New york fyfan...

Äcklig match, tar ledningen 2-1, kvittering efter 30sekunder typ, 3-2 med 3minuter kvar, kommer självklart snabb kvittering där med.

Så jäävla surt....

jaja ena satt och det blev lillplus där, grym match iaf med snygga straffar och en foppa tribute :mrgreen: zuccarello forsatte att imponera med en riktigt snygg straff, vilken lirare.

 

Jaja dags att sova, upp tidigt och borta i helgen, lycka till mot löningsfiskarna =)

 

30 day project: Efter 19 dagar

32086 händer 152 timmar +7008kr

 

Wtf, lockdowntvåtablar du? (långt ord jag vet:-D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf, lockdowntvåtablar du? (långt ord jag vet:-D )

 

Haha ;-) jo det har en del 2bords sessioner över nätterna. Jag vet inte men innebär lockdown ett visst antal minimumbord? Jag kanske inte vet vad jag har gett mig in på :-D tog det mest från den gamla showen 2months2millions :-)

 

För övrigt segt att bara en match satt på hockeyn, hoppas det inte var riktigt jämnt där fel lag gjorde avgörande.

Ska minska o spela på 2 matcher tror jag, håller väl i 1 dag så ska väl inte säga nåt egentligen :-D får kika på kvällens matcher sen.

 

Snart regnar hela sambons släkt in här och det ska bli en redig middag, inte helt fel förutom alla jobbiga småungar som kommer springa runt o ha sig.

 

Ändå rätt sjukt vad snabbt pokersuget kommer tillbaks såfort man är iväg, borde väl ta pauser på 1-2 dagar oftare för att öka på motivationen, samtidigt sätter jag mig aldrig och spelar om jag inte alls är sugen men ändå.

 

Får sticka nu, hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påväg till sambons "väninna" för filmkväll, ska bli trevligt. Saknar redan NHL, man har blivit så van att ha något o se fram emot att titta på under nattens gång. Nästan tråkigt att betta när man inte kan se matcherna men det är ju så kul att ha pengar i spel av någon anledning ;-)

 

Blir lite under/över spel inatt iaf, länge sen man spelade så, har mest kört så i fotboll.

 

Under 5.5 mål

 

Toronto - Ottawa

Carolina - New Jersey

 

Edit; Även ett över 5.5 spel på Edmonton - Atlanta

 

Höll mig länge :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, här trodde jag att jag satte alla betsen men fick sen se att det var under 5 mål man spelade på hos SvS och en match slutade 4-1 så det var lite smått tiltande... Just den matchen jag hade på SvS och resten på betfair.

Jaja inget att göra åt. Blev iaf plus och vann nog tillbaks det jag förlorade i förrgår.

 

Ikväll blir det en slant på Chicago mot Pittsburgh och på under 5 mål NYR - Philadelphia. Åker väl hem imorgon och ska bli kul att spela igen och kunna kolla hockey. Har nog inget mer o säga för tillfället .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På G hem och lagom trött, ska bli skönt o komma tillbaks till grinden och sluta spy bort pengar på betting även om jag fortfarande är lillplus för månaden på det. Gårdagen var iaf dålig på den fronten för det blev något fotbollsbet också =D och hockeyn failade. Riktigt sugen på att se hockeyn inatt iaf, Islanders är till o med favoriter i sin match :-D har jag inte sett förut så hoppas dom lever upp till förväntan.

 

En 4k+ vecka hade suttit välbehövligt nu så man kan ju alltid hoppas, aka spela bra och förhoppningsvis springa bra. Blir nog en del 2,5/5 fullring sålänge det inte bara sitter nitar där i veckorna :-)

GL GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens NHL

 

En trippel

 

Ny Islanders - Florida

St Louis - Chicago

Pittsburgh - Washington X

 

Även en liten slant på

Djurgården - Frölunda 1.72

Västerås - Borås 2.05

 

Varför lura sig själv o tänka ja ska sluta spela på det viset osv när man inte vill det egentligen, mixar lite och spelar som jag känner för och idag blev det en trippel, se om man hinner hem till att raila Islanders då den skulle börja tidigt :-)

 

Edit: kommer hem och ser Chicago göra 2 snabba för att kvittera, blir glad i 5minuter tills man ser att man har bettat fel och tagit med St Louis i trippeln, hur fan gick det till... Aja får sitta o heja på fel lag, gillar ju Chicago..jävla skit.......... GG

 

Och nu 4-2... Det var den trippeln det fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit halvtrött och seg hela dagen av någon anledning och nu börjar det bli riktigt slött där uppe, ska nog vila tills hockeyn börjat.

 

Hittade skönt plus på ca 500 idag under en 2timmars session,

skönt att vara tillbaks vid pokerborden, är riktigt taggad men alldeles för trött idag. Ska väl förhoppningsvis kunna lira lite till hockeyn inatt.

 

Snodde en match från Shahin idag

 

Blackpool - Tottenham 4.40

 

Kvällens NHL trippel (som jag förövrigt känner är den bästa på länge, jinx :mrgreen: )

 

Carolina - N.Y Rang under 5 mål

Detroit - San Jose under 5 mål

Calgary - Boston

 

Ikväll smäller det!

 

Kikar på lockdown update inatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 day project: Efter 20 speldagar

32496 händer 156 timmar +7808kr

 

Blev inget lir nu på kvällen, får alltid en dålig känsla om jag sätter mig precis innan nerstängning, blir bara monstertiltad om ja skulle backa och inte få chans o lira mer så det var lika bra att skippa och boka fint dagsplus ändå.

 

Härligt att fotbollsbettet satt! Dags att sätta nhl trippeln, gogo ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste dagen på länge svängningsmässigt, var påväg att bli riktigt förbannad när jag låg ca 1.6 k back och åkte på ytterligare en river som kostade mig 400, men det vara bara att bita ihop och fortsätta kämpa.

Tog en välbehövd paus och fortsatte en ny session runt 2 inatt och har sprungit betydligt bättre och hamnat i mindre jobbiga sessioner, även hunnit med att göra en hel del snygga syner. Från 2 k back till att nu ligga plus känns helt sjukt skönt. Löjligt att man ens lyckades ligga så pass mycket back. Hade någon hand jag tänkte posta, ska försöka komma på vilken det var :-)

 

Tyvärr fortsätter hockeybetsen att gå åt skogen, sätter knappt några matcher längre, förut fick man ju in en del då och då iaf, backar sakta på det på senaste, riktigt surt. Dagens bet är inte riktigt över för tillfället men ser mörkt ut nu :-P

Kanske får lugna mig med det, eller köra en-två matcher ett litet tag.

 

30 day project: Efter 21 speldagar

34405 händer 165 timmar +8617kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI är 17/3 (riktigt passiv även post) som bara synar flopp och bettar turn, den andra spelaren är monsterfisk så förstod att jag hade honom iaf, så som spelad fold eller shove?

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (10 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

UTG+2 (kr1053.89)

CO (kr832.02)

Hero (SB) (kr614.95)

UTG+1 (kr565)

MP1 (kr640.30)

BB (kr659.68)

UTG (kr869.16)

MP2 (kr1008.82)

MP3 (kr537.05)

Button (kr107)

 

Preflop: Hero is SB with Qdiamond.gif, Qheart.gif

UTG calls kr5, 2 folds, MP1 calls kr5, 2 folds, CO bets kr30, 1 fold, Hero calls kr30, 1 fold, UTG calls kr30, MP1 calls kr30

 

Flop: (kr125) 8diamond.gif, 3heart.gif, 3club.gif(4 players)

Hero checks, UTG checks, MP1 bets kr62.50, CO calls kr62.50, Hero calls kr62.50, 1 fold

 

Turn: (kr312.50) 5diamond.gif(3 players)

Hero checks, MP1 checks, CO bets kr225,

 

Denna gjorde mig otroligt tiltad men den kanske är bra i längden, han som bettar river är tiltad efter att ha förlorad flera potter och blivit översettad i någon rejäl så jag hade tänkt syna hans bet 100%, men så synar en annan person hans bet (en 13/1 FI över 2k+ händer) och på tanke med att han är så extremt passiv och tight så är väl AQ den enda handen jag kan slå som han kommer syna med här (AJ/A10 finns inte ens i hans range här), kan tänka mig massor med sets som han tänkte checkraisa turn, även låga färger, gör ni crying call här hela tiden/ kommer vi kunna slå en såpass tight/passiv killes range ofta här? Var iaf 90% säker på att jag hade den tiltande regen krossad så vi kan räkna bort honom. Ångrar även rejält att jag inte bettade turn, har en tendens att bli extra passiv när jag e stort back och ville iof verkligen låta honom bluffa då jag var säker på att han skulle ge sig på potten vid ett "scarecard", riktigt dumt att en annan person var med i potten bara.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (10 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (kr1425.91)

BB (kr509.55)

Hero (UTG+2) (kr494.38)

SB (kr961.32)

CO (kr1007.50)

UTG (kr1461.97)

UTG+1 (kr99.50)

MP1 (kr597.18)

MP2 (kr784.16)

MP3 (kr585.07)

 

Preflop: Hero is UTG+2 with Aheart.gif, Kclub.gif

UTG calls kr5, 1 fold, Hero bets kr25, 3 folds, CO calls kr25, Button calls kr25, 1 fold, BB calls kr25, UTG calls kr25

 

Flop: (kr127.50) 2heart.gif, 9heart.gif, Aclub.gif(5 players)

BB checks, UTG checks, Hero bets kr65, CO calls kr65, 1 fold, BB calls kr65, 1 fold

 

Turn: (kr322.50) 7diamond.gif(3 players)

BB checks, Hero checks, CO checks

 

River: (kr322.50) 6heart.gif(3 players)

BB checks, Hero checks, CO bets kr245, BB calls kr245, Hero folds

 

Total pot: kr812.50 | Rake: kr20

 

Results:

BB had Aspade.gif, Qheart.gif (one pair, Aces).

CO had 9club.gif, 8heart.gif (one pair, nines).

Outcome: BB won kr792.50

 

 

Otroligt skön avslutning på kvällen, godnatt ;-)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr661.82)

BB (kr479.01)

Button (kr792.46)

UTG (kr400)

 

Preflop: Hero is SB with 9spade.gif, 9club.gif

UTG checks, Button calls kr2, Hero calls kr2, BB bets kr10, 1 fold, Button calls kr10, Hero calls kr10

 

Flop: (kr30) 9diamond.gif, 10club.gif, 8heart.gif(3 players)

Hero checks, BB bets kr20, Button calls kr20, Hero calls kr20

 

Turn: (kr90) 8diamond.gif(3 players)

Hero checks, BB bets kr130, Button calls kr130, Hero calls kr130

 

River: (kr480) 8spade.gif(3 players)

Hero checks, BB raises to kr319.01 (All-In), 1 fold, Hero calls kr319.01

 

Total pot: kr1118.02 | Rake: kr15

 

Results:

Hero had 9spade.gif, 9club.gif (full house, nines over eights).

BB had Jspade.gif, Jclub.gif (full house, eights over Jacks).

Outcome: Hero won kr1105.02

 

 

 

edit: Denna var lite småkul

 

http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=16568&title=Live_poker_IS_rigged___

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slappat hela dan typ, nött en del WoW och bara chillat, kollat lite poker after dark och youtube osv, dags för en session nu ända tills hockeyn e slut ;-)

 

 

Eftersom det hela tiden blir skrällar i NHL så får jag väl för fan lägga en skrälltrippel idag då :mrgreen:

 

Detroit - Dallas 2.90

Montreal - Toronto 2.85

Philadel - N.Y Islanders 3.5

 

Tror ju ärligt talat inte någon av dom kommer sitta men det jag tror i NHL brukar ju inte direkt slå in :-) Alltid kul att heja på underdogsen också ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...