Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

9/1: +698kr

Gårdagen gick bra!

 

Börjar kvällens session med att bluffa bort 6-700 i 4-5 olika potter, verkar välja dom rätta lägena idag.. blir ju fan deprimerad varför försöker man ens bluffa? och så torskar man 300 med 99 mot 100/40 firre (på 20 händer) som pottar konstant och hittar en 10a med 109 på 1025 flop, jaja sprang tydligen för bra igår, dags o kämpa o ta igen så mycket som möjligt.

 

EDIT: Tog igen det med 2st sköna potter och slutar -20kr för sessionen, låg 1.1k back ett tag så riktigt nöjd nu :-) lite dumt o sätta sig 1timme innan borden dör ut, imorgon ska jag nog kunna få in lite fler händer iaf.

 

Hockeyn inatt:

 

Chicago - Ny Islanders 1.55 odds SvS

Dallas - Minnesota 2.72 odds Betfair

Anaheim - San Jose 2.15 odds SvS

 

Satte även 50kr på under 2.5mål efter att manchester gjort 1-0 efter 2 minuter mot liverpool, fegade och livespelade in 60kr säkert i 2a halvlek.

Och 100kr på under 5.5 mål Anaheim - San Jose 1.75 odds var i 1a perioden nån gång.

 

EDIT: Otroligt man satte alla 4 :-) Rena miraklet, fortfarande chockad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir så jävla less... Första ja tänkte när jag tittade nattens hockeymatcher igår innan jag la mig var "Åh Boston mot Pittsburgh där kan det smälla, vinner ju aldrig när ja bettar på Pittsburgh så det blir nog Boston, ska nog satsa lite på 4-1 4-2 också" så hade dom inte resultatbetting på betfair så jag kollar på svs och 4-2 oddset var bara på 20 så jag sätter på 4-0 och 4-1 istället... TRO FAN MATCHEN SLUTAR 4-2????? Fyfan va less ja är just nu.. helvetes jävla.... /()#)/(//()&/#R()=/#....

Står 2-0 till pittsburgh med 4minuter kvar av sista och Boston trycker dit 2mål på 12sekunder sen kommer PP mål och sen sista mot öppet mål.. Visst jag ska vara jävligt nöjd att mitt bet på Boston satt till 2.9 odds men fyfan va surt att jag ändrade mig i resultatbettingen pga svs låga jävla skitodds.. HELVETE :cry:

 

Jaja ingenting o göra åt.. lär ju inte sova gott inatt iaf, missa man 1k som hade suttit jävligt fint. Dagens hockeybets iaf:

 

Boston - Pittsburgh: Odds 2.9 - 150kr insats

Detroit - Colorado: Odds 2.5 - 150kr

4-1 Boston Odds 40 - 50kr

4-0 Boston Odds 90 - 50kr

 

10/1: +247kr

Blev ett miniplus igår iaf, spelade lite igårkväll och det såg riktigt fint ut först men sen backade man i varenda pott man spelade och gjorde flera misstag så var lika bra och sluta för dagen. Fortsätter lite nu inatt till hockey, borden börjar dö ut tyvärr men får bli lite 1/2 fullring medans man kollar Detroit matchen, hade ju vart lite tröst om dom vinner iaf :-)

Gött slår på och colorado leder med 4-2.. aja i hockey kan allt hända, fick jag verkligen vittna i förra matchen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja Detroit gick åt skogen, nattens hockey slutar på +30-40kr eller nåt.. eller ja det ska vi ändra på nu, tiltar o sätter 100 på leafs nu med 11min kvar och dom har 3-2 ledning mot kings.. 1.39 inga superodds men men. blir sömn sen. ciao

 

edit: sätter den och sen trycker in 60 på nån tennismatch där ja bettar på killen som torska första set till 2.8 odds, vaknar ida och ser att ja casha in där med haha... slut på tiltgamblingen nu, fan gör man så ibland för :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens grind börjar med att man blir översettad mot bara synande AA på A102 bräda med 1010.. går väl inte o komma iväg ifrån även om det är en värdelös reg som miniraisar på slutet, bara o kämpa vidare.

 

EDIT: 11/1: -194kr

Trist torska allt plus med den översettarn och allmänt seg kvällssession, inte många potter man vann osv, gav upp runt 12. Se om man kan komma upp tidigare imorgon, sover fan ruskigt länge när man inte e helt frisk från förkylningen än.

 

Kvällens hockey;

 

Vancouver - Ny Islanders: Odds 1.89

Philadelphia - Buffalo: Odds 2.46

Toronto - San Jose: Odds 4.4 (väldigt litet bet :-) )

Montreal - Ny Rangers: Odds 2.28

Calgary - Carolina: Odds 2.28 (Väldigt litet bet här med)

 

Borde inte spela på så här många matcher hoho.. ska bli intressant iaf :-)

 

Verkar inte gå så bra det här, hoppas philly vinner iaf så man inte backar jättemycket.. jeje skitdag. Gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom Leafs chockat förut och verkar riktigt heta nu drog jag in lite extra på dom när dom låg under med 1-0 efter första och det var precis innan jag gick och la mig, spelade lite iphone spel som vanligt innan ja däcka och tittade nhl.com det sista ja gjorde innan ja la från mig telefonen då stod det fortfarande 1-0 med 3min kvar av 2a, tänkte kom igen nu för fan!

Så drömmer jag att jag sitter där på arenan och får se Leafs ta hem segern, vaknar precis efter att jag drömt färdigt om matchen och då har jag bara sovit 2timmar, kollar obvious nhl.com direkt och får den goda nyheten, 4-2 :-D :-D

Räddar upp gårdagen, riktigt jävla skönt 8-)

 

Val Odds Insats(SEK) Spel typ Placera Vinst/förlust(SEK)

Toronto Maple Leafs * 6,06 150,99 Spela 763,94

 

*Snittodds

 

GÖTTTTTTTTTTTTTT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar även denna dag med att spy bort 500 i en bluff med ensamt A hjärter på färgbräda i 4vägs pott mot 9/5 nit som förvånansvärt inte vek Q färg i 1.2k pott. Fortsätter säga åt mig själv att inte försöka bluffa men ändå gör jag det, inte mycke kvar på rullen så får nog lägga ner detta med fullring om det ska fortsätta såhär :/

Konstigt det där, känns som man själv blir bortbluffad en del men försöker man bluffa nån reg som visar styrka då möter man nöten/seminöt som inte viker, dålig timing eller nåt.

 

Ser svårt ut idag på hockeyn, blir iaf nåt bet.

 

Anaheim - St Louis: Odds 2.38

Pittsburgh - Montreal: Odds 2.84

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man fått en sån spark i röven igen, fick in det pre med AA innan mot AK och torskade 350 till, gött o ligga på gränsen till gulning.

 

Börjar nu dagen med 500kr iaf, tar ut betfair rullen efter helgen om det behövs och tar det lugnt med hockeyn, även om det är där jag har plussat :lol:

Dags o börja spela 6-x timmar om dagen igen, nöta lite 0.5/1 shorthanded igen och hoppas på rungoot. kanske man kan börja posta lite händer igen också.

Dags o läsa lite dagböcker och kika pokervideor, har jag inte gjort på jävligt länge och det brukar få en taggad som fan och nu är det helg, låt inte fiskarna lotta mot mig plz :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuskade lite och satte mig med 200 på ett 1/2 bord, hittar monsterfisk och fyller på obv och samtidigt sista hundringen på 0.5/1, tar hem några småpotter och sen slår 90/10 firren till med

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) (kr524.10)

BB (kr367.51)

UTG (kr84.90)

Button (kr584.93)

MP (kr81.68)

 

Preflop: Hero is SB with 10spade.gif, 9diamond.gif

1 fold, MP bets kr4, Button calls kr4, Hero calls kr4, 1 fold

 

Flop: (kr14) Qclub.gif, Jdiamond.gif, 8club.gif(3 players)

Hero checks, MP bets kr7, Button calls kr7, Hero raises to kr30, 1 fold, Button calls kr30

 

Turn: (kr81) 4spade.gif(2 players)

Hero bets kr52, Button calls kr52

 

River: (kr185) 8spade.gif(2 players)

Hero checks, Button bets kr92.50, Hero calls kr92.50

 

Total pot: kr370 | Rake: kr9.24

 

Results:

Button had Qdiamond.gif, 8diamond.gif (full house, eights over Queens).

Hero didn't show 10spade.gif, 9diamond.gif (nothing).

Outcome: Button won kr360.76

 

 

Börjar bli smått frustrerad men fortsätter lugnt och tänker det vänder, han blir tömd till slut det är bara o köra på.

Tar hem lite 100-150 potter med småjobbiga syner och bygger upp stacken fint igen och handen efter han har försökt bluffa mig på river i 300 pott så kommer denna pärlan :-)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr493.02)

Button (kr156.79)

SB (kr1039.59)

UTG (kr197.25)

 

Preflop: Hero is BB with 8spade.gif, 8diamond.gif

UTG calls kr2, Button bets kr5.50, SB raises to kr15, Hero calls kr15, 1 fold, Button calls kr15

 

Flop: (kr47) 10diamond.gif, 8heart.gif, 2spade.gif(3 players)

SB bets kr23.50, Hero raises to kr59, 1 fold, SB raises to kr94.50, Hero raises to kr212.50, SB raises to kr330.50, Hero calls kr265.52 (All-In), SB calls kr478.02

 

Turn: (kr1003.04) 7club.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: (kr1003.04) 3heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: kr1003.04 | Rake: kr15

 

Results:

SB didn't show

Hero had 8spade.gif, 8diamond.gif (three of a kind, eights).

Outcome: Hero won kr988.04

 

Fick en 300+ pott till efteråt sen försvann geten, dagens första 4h session med 2 bord och 714 händer slutar på extremt sköna +1170kr :-) :-) :-) :-)

Flöt på riktigt bra på 0.5/1 bordet också och stack med lite över 400.

Dags för lite frukost och diskning/plocka lite, alltid efter vinstsessioner jag får ett sånt sug att fixa till lite i lägenheten, önskar man hade det varje dag :mrgreen: gå och inskaffa fler red bull senare och trycka in fler timmar ikväll!

RUNGOOT PLZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget dygnande idag och fick lov o skippa spel då man var redigt trött, fixade massor i lägenheten och lite annat så hade fullt upp, fick bli att sova en 6h för att senare vakna upp och kika hockey nu inatt :-) Ikväll ser det ut såhär

 

Detroit - Columbus: Odds 2.24

Ottawa - Calgary: Odds 2.64

Tampa Bay - New Jersey: Odds 1.88

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett 5h pass tidigare med 2 bord, hittade iaf ett plus på 225kr , svängigt efter att en megafisk skulle dra sitt standard "vinna 1k innan han sakta men säkert blir tömd" spel, nöjd med plusset iaf, dags att sluta "hockeylosingstreaken" idag också, dagens spel;

 

Chicago - Nashville 2.28

Edmonton - Los Angeles 3.8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en god middag med sällskap igårkväll, kikade handboll och det var faktiskt kul, riktigt länge sen jag sist såg en match. Kul att se att Sverige kanske har en chans (nu vet ja iof inte hur bra Slovakien är menmen) ,kan mycket väl bli intressant att följa.

Plockade även fram guitarhero;t, var riktigt länge sen ja lira, kändes som man fortfarande hade lite skills iaf :-)

Synd bara att den gröna knappen ska glappa på min senast inköpta trådlösa gitarr, alltid nå jävla krångel me trådlöst skit :/

 

Hade lite randombets igår också, Sirius bandymatch satt till 3.15, 215kr där, sen blev det handboll, synd man fegade och satte 30 på Japan igår till 18 odds (minimumbet på Betfair) så skräller dom (det var iof inte synd :-D ) livebettade in 360 där för att säkra en vinst hur det än slutade, och fick runt 160 på Japan +7,5 där ja hade 200kr. Träffade även 2-0 till Chelsea mot Blackburn, hade 30kr där också till 7.2 odds :-)

Sen gick hockeyn inatt åt helvete för 3e dagen, dags o börja betta mindre summor där igen när man hamnat i en så kall period. Var nåt fotbollsbet på Napoli också som nån på forumet sa va säker som gick åt skogen :evil:

Nä men allmänt lyckad lördag, halvt sleten idag och är sugen på o gejma och ta en rejäl kebabsallad 8-)

 

ca 500+ på betting, tog igen det ja backa igår och lite till :-)

15/1: +225kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov bort hela dagen igår typ, fick 6h sömn efter att ha däckat runt 12 men sen så runt 2-3 var ja helt slut, kanske inte direkt sov men låg i sängen i princip hela dagen efter det. Uppe runt 6 idag och nu jävlar ska man väl hålla sig vaken hela dagen iaf.

 

Härligt att Australien Open har dragit igång! Tycker det är riktigt kul o se tennis, även damerna kan vara intressant.

Hittills bettat hem 20kr genom V.Williams :mrgreen:

Har ett till bet nu på en 9 oddsare som tog hem första set (Henin - Mirza), blev lite intressant att titta nu iaf. ska försöka få in en del timmar vid borden idag också. gogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smågrindat hela för/eftermiddagen och kikat tennis/fotboll/csi

6 timmar 1390 händer och +543kr

känns väldigt skönt o se gröna siffror, hoppas det fortsätter.

ikväll ska man väl hålla sig vaken o se lite NHL iaf, känns riktigt tråkigt bara att jag missade en natt, har fan suttit o kollat 1månad i sträck eller nåt innan, blivit riktigt insatt och vill se alla matcher typ :-)

 

chilla lite, kolla tv / käka tacos, se om det blir ett kvällspass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev att vila lite efter maten ist, kände redan innan att jag började bli trött, kan omöjligt vara vaken hela dagen när jag vaknat 6-7 på morgonen tydligen.

 

Gick iaf upp igen runt 12 nån gång, skulle fan inte missa hockeyn inatt :-D

Dallas satt och Atlanta tog det fast i övertid, blev ett lillplus där iaf :-)

Intressanta och tighta matcher som fan, skön hockeykväll, dags o sova ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för en liten session.

Time to rungooooot

 

Kollar på Nalbandian - Hewitt, grymt spännande match.

Livebettat in en säker 50lapp iaf, hade en hundring på nalbandian till 2.5 odds sen ledde han nyss fint så det var nere på 1.1 vid nå tillfälle, var det bara o säkra vinst :-D Gött o kunna titta nu o inte bry sig vem som vinner :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18/10: +225kr

blev en väldigt liten session, hade tänkt o lira på natten sen men så var det ju självklart stängningsdags, blev en jäkla massa wowspel igår , behövdes en sån dag också. Satte Boston igår till 2.5 mot Carolina och missade Anaheim mot sens, blev lillplus på 50kr iaf :-)

 

Om det nu är nå tennisfans som råkar läsa så hoppas ja verkligen att ni såg Verdasco matchen igår, sjukaste jag sett på otroligt länge i tennisvägar, vilken fighter :) Hade 100kr på verdasco från början men började livebetta när det såg kört ut osv, så vänder han 2 matchbollar till vinst och avgör i ett sista set, var så otroligt trött när sista set skulle börja så orkade tyvärr inte se klart, tilt :-(

men han tog hem det iaf och man backade 20kr där, ibland e det surt me livebetting, speciellt tennis :mrgreen:

 

Redigt jävla trött idag, dags o käka frukost för omväxlingsskull, eller ja blir en sallad så ser det mer som lunch . Hoppas pokersuget kommer senare på kvällen så man kan få in lite volym ! Haaa're

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19/1: +222kr

Även en kort session idag med, började med några dumma bluffar och nersyningar från fiskar, höll mig ändå lugn och tog igen backet som var nere på 400 och hittade plus utan att ha vunnit nån pott på över 200 :shock: kändes väldigt bra, hade väl flyt antar ja :-)

varit så trött dom senaste dagarna, vet inte vad som är fel, orkar inte få in någon volym pga detta, kanske pga att man slutat dricka cola dagligen fast det var länge sen iof, får bli o köpa några redbull men det vill man ju inte dricka allt för ofta heller.. dessa problem :mrgreen:

 

blev tennisnatt/morgon och plussade iaf 200 där, livebettat en del och plockat hem småvinster, gillar sånt :-)

se vad som händer idag, kanske ska iväg o isåfall blir det nog inte heller mycket volym, ska nötas som fan i helgen iaf :twisted:

 

 

Edit: tittade mina stats sen ja börja lira i januari

+2026kr på 4242händer, 21.42bb/100, fantastiskt ju, synd man inte fått in mer volym, har liksom inte sprungit som en gud direkt o ändå fått sånna stats, GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...