Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

suurt atlanta tappar 2-0 ledning och losar till slut..

o rangers blir snodda på en utvisning och har nog ingen chans att vända nu. fyfan va detroit spelar ful hockey, hoppas lidström dör eller nåt jävla stolpskott trupp :evil: ska aldrig heja på det skitlaget

 

Får se om man däckar snart istället, var för trött för att gå o handla när jag vaknade och nu har jag inget gott ät/drickbart hemma :-( '

hoppas på att somna några timmar och handla imorgonbitti.

Blev ett lillplus på 200 efter 1.5 h spel typ, får se om hockeyn vänder, måste sätta dom 2 kvarvarande :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

30 day project: Efter 13 dagar

24580 händer 103 timmar +4000kr

 

Testar en sista gång på hockey, annars blir det paus på det igen om det fortsätter gå åt helvete :-)

 

NHL Dubbel (3 spel SvS)

 

Tampa Bay - Buffalo 1.80

Washington - San Jose 1.90

New Jersey - Carolina 1.95

 

Bay och Washington är ju heta nu så en av dom ska väl sitta!?

NJD - Carolina borde bli en bra match

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fail en slutar lika och det blir väl max 1 som jag sätter, blir en hockeypaus nu och ska nog fan börja nöta lite 0.5/1 igen, tror spelet där passar mig bättre för tillfället.

Gn

 

edit: gjorde en fuling nu när man va semitiltad och drog 100 på buffalo till 3.85 när dom låg under och nu står det 5-3. vinner ja den så slutar man kanske lillplus på det hela, blir ändå att sluta med bettandet för tillfället känner jag :-P

hoppas man inte jinxar det nu :-D

 

edit: 7-3!!! torskar ja denna vet ja inte vad, skön vändning med 6 raka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah somnade runt 13 och sov tills nu, hyfsat seg, gött man har lite thaimat o värma sen till hockeyn :-D

Måste ju betta ida me när dagen blev såhär tråkig, jaja vann lite på 0.5/1 imorse så :lol: blir nog o fortsätta nöta det, finns verkligen en del konstiga regs där.

 

NHL Dubbel (SvS)

 

Boston - Montreal 1.87

Edmonton - Chicago 1.93

Columbus - San Jose X 2.95

 

Bettar på mina favoriter igen :-D Bara Boston vinner så är jag nöjd, vore fint att få träffa en match också :lol:

 

Piggna lite och lira poker inatt, ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston - Montreal vilken jävla match hahaha :-D

5-3 för tillfället efter halva matchen och världens bråk där målvakterna t.o.m börja käfta lite, den där Price verkar vara ett riktigt stolpskott :mrgreen:

GO BOSTON!

 

http://joetv.yolasite.com

 

 

2-2 mellan jose-jackets efter andra, håll i sig nudå ;-)

edit; mål med 5min kvar, suuuurt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart bästa matchen jag sett på länge idag, Boston ftw :-D

Sjukt underhållande, gillar hockey mer o mer för varje dag :-P

Ser ut att sätta Chicago också då dom leder med 3-0 med 7 min kvar (jinx) så kanske blir lillplus på hockeyn idag, otroligt :mrgreen:

 

Dygnsrytmen har vart lite konstig på senaste och när man väl har piggnat till och suttit sig vid borden har det vart dåligt med fisk på senaste, har slackat lite med spelet också, det blev nog för mycket vissa dagar så kände att jag behövde lugna ner mig lite.

Började inatt med att backa rakt ut och låg väl 700 back efter 30min men fick helt otroligt nog ta igen det och lillplussa till slut efter lite rungoot.

Känns som man gör något fel i början av sessionerna eftersom det alltid går neråt men kan ju inte sitta o fega i potter mot fiskar för att man förväntar sig o bli utdragen, hoppas på att vända den trenden snart också.

Är också sugen på att spela lite 2.5/5 fullring igen, funderar på att kanske ha ett sånt bord uppe nu i början, gick så jäkla bra där i December så något måste ja ha gjort rätt.

Även sugen på att testa lite 0.5/1 hu spel, får kika på det imorgon.

 

Se om man ska försöka dygna nu eller försöka vila, brukar ju bli att man däckar 8h om man väl somnar och det vill ja fan inte :-( en paus och några morgonturrar kanske, we'll see

 

sen update

 

30 day project: Efter 14 dagar

26857händer 114 timmar +4500kr ~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt sjuk match

 

:-D Otroligt underhållande.

 

 

Fyfan vilken dygnsrytm man har, försökte dygna av nån anledning men däcka totalt runt 5 och satte klockan på 2, vaknade iaf och gick upp dirr :-)

Måste fan försöka sova så jag kan spela på kvällarna nu i helgen, vart vaken på dagarna nu och har knappt blivit nå spel då man bara varit seg och så, måste tagga till nu för fan :mrgreen:

 

Drog en skandal-dubbel idag :-D

 

LA Kings - Pittsburgh X

Carolina - Philadelphia X

Buffalo - Florida X

 

50kr på Toronto - NJD 2.05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så glömde ja trycka "skicka svar" när ja skrev detta för 2timmar sen :mrgreen:

 

Satte 2st X !! Helt otroligt, 4 av 5 matcher idag slutade lika, inte ofta det händer, synd man inte fick sätta alla 3 :lol: Gött med lillplus där iaf :-)

Få igång en del grind nu i helgen, fixa till rytmen lite så man kan lira på kvällen som sagt.

 

http://img691.imageshack.us/i/nhllol.jpg/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten morgonsession där man plussade nån hundring, riktigt skönt efter att ha inlett (som vanligt) med att backa 6-700, någon marginell syn mot fisk och nån dålig reg som drog ut, efter att ha missat varje flop i 2timmar så började det sakta vända, skönt det iaf :-)

 

Blir update ikväll om händer osv, får se vad som händer nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten update då såhär halvvägs, kommer dock fortsätta genom hela Februari iaf med detta nötandet.

 

30 day project: Efter 15 dagar

28090 händer 122 timmar +4850kr

 

Hyfsat pigg ändå, hoppas det släpper ordentligt snart så man kan ta en till session, vill komma iväg o handla också men det snöar o blåser som fan :cry:

 

Ser fram emot kvällens hockey som fan, se om man får in en trippel där sen, Boston - Detroit borde bli en grym match! :-D

Chicago - Dallas bådar också gott för underhållning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt o vara nyvaken vid den här tiden istället för 2 på natten typ, var dock tyvärr så trött igår så man missa sista perioden mellan chicago - dallas, surt att dallas skulle vända men men. Blev inge betting igår som sagt, vaknade för sent osv :roll:

Surt att Colorado skulle losa men var riktigt kul o se foppa lira, gåshud av o se 21an glida runt :mrgreen:

 

Blev lillplusset igår natt iaf och idag ska det nötas :-D

Blivit alldeles för lite lir på senaste och dygnsrytmen ska fixas nu.

Iväg o handla in diverse nödvändigheter, känns som frukt hjälper en hel del även om jag aldrig ätit det regelbundet så är det kanske något att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahå, dagens pokerplan förstördes av att fibret var stendött i hela Emmaboda mellan 5-11 iaf och säkert längre, vaknade nu vid 4 och det verkar funka nu igen iaf, får se om det håller i sig, ska nog försöka sova snart igen iaf. Hann iaf med att plussa 4-500 innan det dog så är jävligt nöjd över det, kan tänka mig hur lack ja hade varit om jag låg back samma summa :mrgreen:

 

Ska bli lite käk och hockey nu iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 day project: Efter 16 dagar

28577 händer 125 timmar +5326kr

 

Riktigt surt att nätet var nere när man var så taggad, aja inget o göra åt.

Fick tydligen in 3 timmar iaf, mer än ja trodde!

Skönt iaf att man börjat småplussa lite och det har flytit på hyfsat, flera "moves" har funkat på fullring, känns som man får mycke mer cred där vilket gynnar mig och så blir det lite mindre guessinggame, är ju tyvärr duktig på att sätta mig själv i tuffa spots annars då man är så passiv och vill låta alla bluffa en.

Ska nog köra 0.5/1 5man och 2.5/5 fullring, försöka undvika 1/2 5man men det är svårare sagt än gjort, får se hur länge man lyckas :lol:

Inte särskilt trött men får försöka sova en stund snart, lite wowande först tror ja :mrgreen:

 

 

 

Denna kanalen e grym om ni gillar o kolla pokervideos btw

Kollar lite pokerafterdark cashgame nu, hyfsat bra lineup ändå, dwan spelade ju in nå omaha cashgame där i julas tydligen så det borde kanske komma på tv i usa snart, ser fram emot det!

http://www.youtube.com/user/MsPokerJoker1#p/u/6/A8Du6HG-G0A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tippa innan man däckar, testar en "trippel" måste sätta 3st för vinst haha.. 100kr totalt insats, fortsätta smått.

Dags för lite favoriter o sitta tycker ja :-)

 

Oddset

Match/Spelstopp Speltyp Spelalternativ Odds Resultat:

A. Detroit-Boston

13 februari 2011 kl. 18:25 1X2

1 1.85

B. Dallas-Columbus

13 februari 2011 kl. 20:55 1X2

1 1.90

C. N.Y Rang.-Pittsb.

13 februari 2011 kl. 20:55 1X2

1 2.10

D. Philadel.-Los Angel

13 februari 2011 kl. 20:55 1X2

1 1.83

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah va surt dom 2 "säkraste" matcherna failar, jaja inget o göra åt, kul o se rangers vinna iaf :-) Inga mer tripplar :mrgreen: otroligt lättirriterad idag, kanske ska ta det lugnt med pokern, chillar nog på 1 bord.

Ska bli skönt att sova länge inatt, inte sovit redigt på länge känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då fick man höra att foppa redan gett upp :S jävligt tråkigt, inte hört något om varför men skulle tydligen komma en presskonferens senare. Internet är stendött idag med, skitkul det här. Pokern verkar funka på det mobila utan att det är nå pengar på det så det är ju nice iaf, bettade lite på Calgary inatt iaf, hoppas nätet kommer tillbaka så man kan se sen matchen. Rip foppa

 

 

(skrivet från iphone)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inet fortfarande nere fyfan... Aja, hockeyn gick in iaf :) hade velat se den matchen, var nästan säker på Calgary när Foppa precis lämnat osv , hade även 10kr på 7-1 och 6-1 så slutar den 9-1 haha :-) var nog nära 1000odds där, tror ja fick 400 på 7-1. Tråkig dygnsrytm på senaste, blir trött runt 9-10 på kvällen och inte orkat hålla mig vaken, behöver få in lite händer och då flippar nätet suck, inte ens det mobila går att tanka på, trasig modemsticka eller nåt. Ska kika vad det är för hockey inatt, hoppas kunna göra en update från datorn sen. Har förresten hört om folk som surfar via bredbandet på iphone , jag har ju gratis nät på den men går det att koppla till datorn på nå sätt? Kanske har missuppfattat det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internet går igång efter att ha varit nere nästan 24 timmar :roll:

 

Sätter mig för en minisession, skönt välkomnande :-)

Ser fram emot att monsterbacka och kämpa för b/e

nä men nu jävlar

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr4.00 BB (9 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB (kr111.62)

UTG (kr491.16)

UTG+1 (kr474.65)

MP1 (kr357.10)

MP2 (kr117.86)

Button (kr386.42)

MP3 (kr301.98)

Hero (CO) (kr400)

BB (kr612.75)

 

Preflop: Hero is CO with 8spade.gif, 2club.gif

2 folds, MP1 calls kr4, MP2 calls kr4, MP3 calls kr4, Hero checks, Button calls kr4, SB calls kr4, BB checks

 

Flop: (kr24) Kdiamond.gif, 8club.gif, 2diamond.gif(7 players)

SB bets kr8, 1 fold, MP1 calls kr8, 2 folds, Hero raises to kr34, 1 fold, SB calls kr34, MP1 calls kr34

 

Turn: (kr126) 5club.gif(3 players)

SB raises to kr73.62 (All-In), 1 fold, Hero calls kr73.62

 

River: (kr273.24) 4heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: kr273.24 | Rake: kr6.93

 

Results:

SB had Kspade.gif, 4club.gif (two pair, Kings and fours).

Hero didn't show 8spade.gif, 2club.gif (nothing).

Outcome: SB won kr270.31

 

Bråka inte med mig idag överaggresiva reg :evil:

 

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (10 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr1163.98)

UTG (kr533.58)

UTG+1 (kr1016.39)

Hero (CO) (kr410)

MP1 (kr1340.79)

Button (kr1086.84)

SB (kr425.03)

UTG+2 (kr528.57)

MP2 (kr607.16)

MP3 (kr475)

 

Preflop: Hero is CO with Kclub.gif, Aheart.gif

6 folds, Hero bets kr20, 2 folds, BB calls kr20

 

Flop: (kr42.50) 6diamond.gif, 8heart.gif, 8club.gif(2 players)

BB checks, Hero checks

 

Turn: (kr42.50) 9diamond.gif(2 players)

BB bets kr30, Hero raises to kr80, BB calls kr80

 

River: (kr202.50) 9club.gif(2 players)

BB bets kr150, Hero calls kr150

 

Total pot: kr502.50 | Rake: kr12.56

 

Results:

BB had Qspade.gif, 10spade.gif (two pair, nines and eights).

Hero had Kclub.gif, Aheart.gif (two pair, nines and eights).

Outcome: Hero won kr489.94

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kunde jag ju inte spela på hela gårdagen så detta får bli dag 17, tog en 1.5 h session innan och hittade iaf plus till slut efter att ha inlett som vanligt med att bli utdragen :roll: (hand ovanför) Men gjorde några sköna moves och hittade triss i nån hand för att hitta grönt resultat.

Tar resten av kvällen ledigt tror jag, ska kolla på film med sambon nu efter att ha ätit och så. Ska fan hålla mig vaken idag och titta hockey iaf, blir väl nå lir samtidigt då också. Tråkigt att man haft så taskig rytm och så krånglar internet när man väl tänkt lira. Blir paus i helgen då ja åker bort för o fira sambon i efterskott hos hennes familj, sen blir jag nog ensam i slutet av månaden då hon ska ha praktik så då ska jag få in en hel del volym.

 

30 day project: Efter 17 dagar

29317 händer 133 timmar +5794kr

 

Så skönt o lira fullring för man kan göra andra saker och ändå koncentrera sig, nöjer mig med 2 bord då också. Fan vad man är bekväm av sig. Se om man kanske kan lira 4 bord i framtiden om rullen tillåter, behöver rusha nu sista halvan av månaden och börja lägga mindre pengar på mat så rullen inte tar allt för mycke skada.

 

 

Kvällens NHL "Dubbel"

 

Boston - Toronto 1.73

Minnesota - Vancouver 2.05

Tampa Bay - Philadelphia 2.25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är pokern din enda inkomst? jag menar hur har du annars tid att lira 133 timmar på 17 dagar:shock: hur gammal e du?

 

Yes det har varit så ett tag, sugen på att kanske ha nå deltidsjobb sen eller börja plugga, får se. Mina nöjen är nästan gratis så har inga direkt behov av över 8-10k /månad och älskar fritiden man får, men vore ju fint med sparpengar osv. Fyller 23 i sommar.

 

Ser ut att bli breakeven inatt om inget händer sista 20min, torskade ett set i 800 pott multiway mot 90/20 firre och nån annan tomte, surt som fan men bara o kämpa. Hockeynatt fint det!

 

edit: helvete va surt Boston... hatar sånna tighta matcher, resten blev skrällar det också. Får fan ta o börja spela på 1 eller 2 matcher istället, omöjligt o gå plus på dubblar :roll: köra betfair och moneyline också, får fixa in nån hundring där nästa vecka förhoppningsvis.

Lillplus på pokern, ska nog kunna få in lite timmar imorgon, ska bli skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...