Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sedärja man ska spela emot vad man tror :lol:

Dallas tar Detroit med 4-1 och Toronto vinner 5-4 mot Montreal, vilken jävla match det var haha, helt otroligt. Skönt att få en liten vinst, var alldeles för länge sedan. Träffade även Chicago bettet, härligt! Ska nog börja bokföra betting separat nästa månad, känner att det kan vara intressant att se :-P

 

Plussa nära 1 k inatt också på en 2timmars 1/2 5man session, riktigt skönt :-)

En härlig torsdagsnatt helt enkelt.

Rushat rätt fint på senaste, några riktigt sköna sessioner.

Blir LAN i helgen, antagligen blir det väl lite spel men förväntar mig inte allt för mycket, får nog pausa lockdownen till måndag / söndagkväll om man inte är halvbakis då, förhoppningsvis inte.

 

30 day project: Efter 22 speldagar

35032 händer 168 timmar +10599kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öl-LAN här nu :mrgreen:

Spelade lite poker innan och hittade lite plus, får se om det blir nå mer.

Ska iaf bli lite livepoker här snart, antagligen 1/2 cashgame så hoppas på rungoot där på några onyktra firrar ;-)

Satte även in 300kr på Betfair nu iaf så hoppas inte gula dom direkt :-)

 

Kvällens NHL singelbets

 

NJ Devils - Tampa Bay Under 5.5 mål 1.8

Ottawa - Buffalo Över 5.5 mål 2.06

San Jose - Calgary 2.58

 

GOGO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd man inte satte MoneyLine igår på San Jose annars hade man fått in alla betsen, får kanske bli det i fortsättningen i sånna högodds matcher.

Plus igår på livepoker & nätpoker & betting och inte särskilt bakis idag, en lyckad LAN dag 1 ;-) Dags för Dag 2.

 

Kvällens NHL singelbets

 

Detroit - Buffalo 1.81 ML

Washington - Ny Islanders 3.05

Boston - Vancounver Under 5.5 mål 1.89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte streama upp den om jag orkar så hoppas du missar på den matchen för jag vill se mål mål mål :mrgreen: Nä självklart hoppas jag din "oxe" (8-) ) sitter men det vore ju kul att se lite show alá bröderna mongo

 

19sedin_2_650.jpg

 

haha, fyfan va dom såg ut :-) fick se sista målet iaf och riktigt grymt att Boston tog det :mrgreen::-D Skönt att man satt 2st bets igen, Detroit kämpade tillbaks 0-2 underläge och tog det i straffar, guld! Första MoneyLine bettet nånsin också :-) blir fan alltid X i Detroit matcher.

Livepokern slutade plus en hundring igår, var mycke action då med men fick tyvärr betydligt sämre kort, kan bero på att vi spelade fullring för det mesta.

Lyckad LANhelg förutom att det var lite dåligt med spelande men det blev lite CS source och det var nog det enda :roll: trist att dom flesta satt med Call of Duty black ops och man själv inte riktigt kände sig så tät och trycka ut 600 för att spela det 2 dagar :mrgreen:

 

Får se om det blir något lir idag, antagligen till hockeyn isåfall.

Har precis vaknat så ska kika på det sen och lägga in en post och hoppas streaken håller i sig nu ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att sätta alla 3 betsen efter att ha losat 2 livebets :-)

Blev en rysare mellan Boston och Edmonton, det ska alltid vara lite nervöst ;-)

Och Atlanta gjorde en riktigt fin comeback, skönt!

Palla inget poker, får bli att börja nöta imorgon.

Förhoppningsvis få ihop lite cash till ett nytt grafikkort, håller på att bli galen på att det låter som in i helvete och inget man gör hjälper + att det är 4 år gammalt så det behöver uppdateras =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att börja mars med en 2 k rulle, var tvungen att ta ut lite och köpa ett nytt grafikkort nu (+ hyran o räkningar), velat ha det så jävla länge och står fan inte ut med skiten jag har nu. Får bli lite 0.5/1 i början nu tror jag, kanske 100bb stackande på 1/2, hoppas på att fortsätta springa hyfsat fint :-) Blir som en liten nystart igen för att öka motivationen ännu mer. Blir nog mer 5 man den här månaden också skulle jag tro och då kanske lite mer intressanta händer.

Fortsätta få in många timmar och antagligen mer händer nu också.

 

Hockeyn idag blir;

 

Chicago - Minnesota 1.92 ML

LA Kings - Detroit 1.90 ML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utdragen hit o dit av idioter, en riktigt tuff natt..

fortsätter kämpa och kollar hockeyn.

sjukaste jag varit med om;

 

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) (kr388)

MP (kr383)

Button (kr433.50)

SB (kr147.88)

UTG (kr290.51)

 

Preflop: Hero is BB with Aspade.gif, Aclub.gif

3 folds, SB bets kr8, Hero raises to kr30, SB calls kr30

 

Flop: (kr60) 10heart.gif, Adiamond.gif, 3heart.gif(2 players)

SB checks, Hero bets kr20, SB calls kr20

 

Turn: (kr100) 7diamond.gif(2 players)

SB bets kr56, Hero raises to kr112, SB calls kr41.88 (All-In)

 

River: (kr295.76) 7club.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: kr295.76 | Rake: kr7.39

 

Results:

SB had 7spade.gif, 7heart.gif (four of a kind, sevens).

Hero had Aspade.gif, Aclub.gif (full house, Aces over sevens).

Outcome: SB won kr288.37

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev tillslut lite gröna siffror under gårdagens session, helt otroligt och jag är väldigt nöjd över det då det från start verkade bli en garanterad backsession.

Vet inte hur jag ska göra med lockdown redigt, tänkte ju att den skulle vara avslutad efter Februari men så blev det mindre speldagar än tänkt.

Får väl börja om den nu i Mars tror jag, måste verkligen få in samma volym nu med. Och denna gången så får jag räkna alla dagar inte bara speldagar.

 

 

30 day project: Avslutat (23 speldagar) Slutet av Jan - Feb

35300 händer 169 timmar +11650kr

 

Dags att påbörja en Mars lockdown nu då, ska iaf försöka att få in det dubbla antalet händer mest för att motivera mig själv att spela mer 5 man. Samma resultat vore jag väldigt nöjd över också fast det skadar ju inte att öka på det med ;-)

Nu kör vi igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtat och installerat nya GTX 460 kortet :-)

Håller på att tanka GTA4 som laggade sönder innan som jag då köpte helt i onödan men nu ska det väl flyta hoppas jag =)

Blev nå error när jag försökte installera drivrutinerna som kom med skivan, alltid nåt krångel :-( Men dom jag hade till tidigare kortet var samma som till detta (från nvidias sida) så hoppas dom ska funka bra så man slipper krabba.

Nästa mål blir ny processor, försöka uppgradera datorn sakta men säkert, en ny del i månaden hade ju vart fint :-P

 

Dags att kolla klart Chelsea - Man U där jag bettade smått på Man U.

edit: livebetta hem 30kr förlust. w/e

Något bord ska väl tryckas upp eventuellt och idag ska det springas bättre, gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 1 Mars LOCKDOWN!

1991 händer 9 timmar +549kr

 

Blev lite fullring imorse men det blev mest shorthanded ikväll.

Skön start och få hitta plusset, fortsätta såhär minst 2k händer om dagen borde bli lagom.

Hoppas på hockeyn nu inatt också, gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, du sjönk precis som en sten i mina ögon. Hålla på o skriva ty o sånt trams i chatten trodde jag bara fiskar höll på med. Sprang direkt efter potten gjorde du också

 

Tack antar jag, killen hade dragit ut mig förut och skrev ty och jag gjorde honom samma tjänst efter att jag tömde honom, antar att jag är fisk då. Sitter gärna inte kvar på ett 3 handat bord med 2 regs heller, är det dålig stil?

 

Vilken av nattens matcher anser herrn är den med störst potential för underhållning/spänning?

 

Nu är min update lite sen men Pittsburgh - Toronto tror jag kan bli riktigt jämn och sevärd och Chicago - Calgary hoppas jag blir en rysare. Chicago är otroligt heta nu och Calgary kommer precis från en 6-0 vinst med massa självförtroende och 2 raka shutouts från Kiprusoff (stavning?) så det kan bli intressant.

 

Dagens bets blev iaf;

 

Detroit - Anaheim 2.32

Calgary - Chicago 3.7

 

Detroit är alltid svåra som sagt, förvånar mig inte om det blir kryss.

Chansar lite på Calgary eftersom dom spelar riktigt bra på senaste och Chicagos streak måste väl ta slut någongång? ;-)

Tar emot lite eftersom Chicago är ett av mina favoritlag men hoppas på liten skräll här.

 

Mars LOCKDOWN! efter 2 dagars spel

2667 händer 16 timmar +1827kr

 

En hel del fullring idag, var inte riktigt sugen på shorthanded idag (även om det blev lite spel där också) så det fick bli så och det var otroligt värde vid borden, förutom lite oflyt mot en monsterfisk i 900 pott så sprang jag på rätt bra i dom viktiga potterna. Skön start på månaden och hoppas det håller i sig!

Dags att invänta Detroit matchen och bara chilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör HH style ist..

 

5 st SH turbobord samtidigt som man spelar wc3 och ser på 2 olika serier och ändå plussar 15bb/100 8-)

 

Multitaskskills ftw.. skulle inte ens klara av/gilla att kolla på 2 serier samtidigt :mrgreen:

 

Otroligt bra hockeymatcher ikväll som väntat, har Detroit som sista chans att gå lillplus, 1-1 där nu sista perioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsluta kvällen med att komma till finalbord i en rushturre och ryka med AK mot 910s och självklart blir man rivrad i en pott om 2a plats, fick bli 7a för 45$, så förbannat tiltande att åka ut på ett sånt äckligt sätt... aja nya tag imorn, riktigt skön plusdag iaf. Gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...