Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Lite halvtiltad sen gårdagens brutala finalbord i rushturren så smällde jag upp 3st nya för en stund sen. (4$ typ 80man med late reg, brukar bli 300~entrants) ryker med 91% i ena och 85% i andra inför river, skam den som ger upp dock och plötsligt är man på finalbord i den 3e nu ;-)

Nu jävlar är det top3 som gäller för en bra start på dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaja fick bli 4a för 116.92$

Otroligt kortdöd på finalbordet och inga bra spots slutade med Q9 shove mot J10 där jag blir rivrad, varför kan man inte bara bli utfloppad istället, så tiltande den jävla rivern :mrgreen: Riktigt skönt ändå att börja dagen 100 dollz upp (fortsätta dagen kanske man skulle säga). Dags att käka nåt och piggna till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack antar jag, killen hade dragit ut mig förut och skrev ty och jag gjorde honom samma tjänst efter att jag tömde honom, antar att jag är fisk då. Sitter gärna inte kvar på ett 3 handat bord med 2 regs heller, är det dålig stil?

 

Det var väll mest sjävla ty frasen jag reagerade på. Men om du bara returned the favor så har jag väll svårt att klandra dig ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;-)

 

Ville inte riktigt sätta igång en session förrän jag ätit osv och det blev väldigt sent och sen lite tv-chill med Spiderman 3 osv.

Dags nu iaf att spela lite. Har precis kikat kvällens NHL matcher och det ska bli kul, på pappret kanske dom flesta matcherna har en klar favorit men det är ju NHL som sagt, allt kan hända :-D

Carolina - Buffalo ska jag iaf kika på, tror helt klart det kan bli en bra match.

Blir väl att switcha mellan den och Boston matchen, kan ju inte missa favoriterna! Dom ska tydligen spela kl 1, tycker deras matcher alltid brukar starta sent så det var synd att den crasha med en annan, jaja!

 

Kvällens NHL

 

Boston - Tampa Bay Under 5.5 1.86

Buffalo - Carolina Under 5.5 1.86

Detroit - San Jose X 4.4

Toronto - Philadelphia 4.4

 

Fina odds, 2 favoriter 2 "skrällar". Kanske borde boka Philadelphia istället men kör rakt på Toronto ist. Tagit ut så jag har 300kr kvar på Betfair och hela rullen är i spel så nu får det bära eller brista :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte kolla Bolts-Bruins jag med men ser du har den som målsnål. Aja hoppas på fyrverkeri och att Chara proppar på :-D Ska bli kul att se firma Stamkos-St louis oxå då jag knappt sett något av dom denna säs.

 

Tror det antingen blir en tight match eller riktigt målrik, svårbettat faktiskt, tog det bara på mina sista 40kr typ, Boston har ju 2 riktigt heta målvakter men kan säkert sluta 7-3 eller nåt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston - Tampa Bay Under 5.5 1.86 vinst :-D Boston tar hem det också, perfekt! (2-1)

Buffalo - Carolina Under 5.5 1.86 vinst :-D (2-2)

Detroit - San Jose X 4.4

Toronto - Philadelphia 4.4 vinst :-D (3-2)

 

Dags att invänta Detroit matchen och lira lite rush sngs :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom nyss på 6e plats i en sån 4$ rush sng för 76$, 3e finalbordet på 10st sngs typ, både spelat bra och sprungit bra, AK/AQ har håll mot Ax i all in situationer osv, flytit på bra helt enkelt. Gjorde dock att riktigt misstag som gjorde ett jag åkte ut som 6a nyss och är lite småtiltad nu, lugnar ner mig med lite nattkäk och detroit matchen. Startar upp en ny rush och 8$ turre nu också.

 

Tog ledigt från SvS idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett till finalbord och en 5e plats i en 8$ turre med 139 entrants vilket gav 83$ :-)

Åker ut mot ett riktigt stolpskott som sätter hålstegen, man slutar aldrig bli förvånad av vilka idioter som lyckas ta sig till finalbordet på nåt jävla sätt.

Otroligt skön streak på full tilt nu och kanonstart på pokern denna månaden :-)

Dags att sova ut, sköönt.

 

Mars LOCKDOWN! efter 3 dagars spel

2667 händer 16 timmar +1827kr & +550$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll ska vi heja fram Rangers, dags för dom att börja vinna lite, deppar ju fan ihop om dom missar slutspel.

 

Ny Rangers - Ottawa 2.28

Dallas - Anaheim Under 5.5 mål 1.82

 

Taggad inför lite poker nu och det ska bli en grym kväll, gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev rätt jävla överkörd på full tilt igår, inte konstigt med tanke på att det flytit på i 24h där, ska försöka fokusera på svs nu i helgen, blev lite lir där igår men inte alls mycket, dags att tagga till.

Sov utan att ställa klockan idag, vet inte om jag blev piggare för det dock, är riktigt seg och hoppas på att det går över snart.

 

Mars LOCKDOWN! efter 4 dagar

2894 händer 19 timmar +2010kr & +430$ (25 timmar FT-rush)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack :-)

Haha det var en rätt klockren beskrivning 8-)

Därför jag alltid kommer tillbaks till full tilt, tar ut cashen för att sen sätta in lite igen någon vecka senare, vunnit några 8$ turrar där och det finns ingen skönare känsla i poker :-)

Igång med 4st fullring bord och någon rush, idag ska det fan gå bättre :twisted:

Kollar upp hockeyn sen när det börjar närma sig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha wow. Grattis! Spela lite vanliga turrar oxå nu när du är så het. Lovar storklonken kommer då också=)

 

haha tack ;-) har försökt lite med större turrar, gillar dock dom med 3-400pers bäst men ska fortsätta försöka :mrgreen:

 

Kvällens NHL

 

Chicago - Toronto 2.2 Livebettade in 25 säkra riksdaler direkt :mrgreen:

Tänkte spela Boston - Pittsburgh men får inga odds på betfair, var lite för sen att betta och nu har den börjat.

Detroit - Phoenix Över 5.5 mål 2.02

 

Livebettingen är totalt värdelös på Betfair, bara massa stolpskott som sitter och försöker få superodds, uppdaterar väl om jag får tag i nåt mer rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmänt less på poker nu efter att ha åkt ut som 8a i en rush på ett vidrigt sätt och det får räcka med poker för ikväll. Vill och ska inte whina dock, är mycket nöjd över dom senaste framgångarna på FT. Cashgamet igår gick inte alls bra så det var tråkigt, blev väl inte mycket volym där heller men blev ganska överkörd, köra vidare med lite shorthanded imorgon förhoppningsvis eller kanske börja med svs igen på måndag, får se hur det blir.

Skönt att hockeyn satt ikväll iaf, surt för både Boston och Detroit att dom torska dock, en till X match för zett o gänget :roll:

 

Mars LOCKDOWN! efter 5 dagar

4072 händer 19 timmar +1389kr & +750$ (32 timmar FT-rush)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett wow-pass och lite gott käk och tänkte att jag skulle köra 2st rush till innan sömn, precis innanför pris i ena och chiplead i andra med 18 kvar så förhoppningsvis kommer nästa post vara en bild på vinsten ;-) håll tummarna 8-)

 

edit: torska KK mot AK på river och blir sen översettad av världens stolpskott med 99 på 1092 flop :-D

härligt med poker ibland, slå sönder nåt o däcka. gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknar efter 9 h och är ändå trött, standard.

Rätt sugen på 20$ MiniFTOPS Event 1# klockan 11 + att det börjar en 24$ rush 6man turbo deep då också, lite utanför min buyin men nån gång kanske man får skotta :mrgreen:

Rangers 7-0 mot Philadelphia haha, den skulle man ha sett.

Får se om det blir chill eller lir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart du ska spela ftops. Jag spelar!

 

Fick bli en late reg :-D lycka till!

Slänger upp några turrar nu, ingen hockeymatch som verkar intressant om man ska vara ärlig, kanske Vancouver - Anaheim, får se om det blir nå betting.

Halvless efter att ha blivit piskad av 16åringar i cs, får fan ta och tagga till nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...