Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Vaknade tidigt "idag" med men har lyckats hålla mig vaken och är faktiskt inte särskilt trött, känns riktigt skönt och hoppas kunna hålla mig uppe någon timme till. Har spelat en del poker och det har inte blivit massa surfande samtidigt. Det har faktiskt flytit på hyfsat, första sessionen började tungt men det vände sedan och nu på natten har det rullat på ganska bra.

 

2st bra hockeymatcher ikväll som ska tittas på, den ena är avklarad nu.

Satt och funderade på att satsa 20-30kr på resultat 4-4 (odds 30) mellan Detroit - Pittsburgh och ironiskt nog slutar den så, riktigt synd man inte slog till.

 

Nu ska iaf rytmen fixas och det ska nötas poker.

21/3: 1670 händer +431kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sov bara 7 timmar och kunde omöjligt somna om vilket resulterar i att man har varit ganska trött/seg hela dagen trots promenad osv, riktigt drygt men inget att göra åt. Gick iaf riktigt bra på pokern "imorse" då det satt ett riktigt stolpskott som var så kaxig när han hade 1K stack på 0.5/1 men inom 2timmar var allt borta (alltid bara en tidsfråga :lol: ) Fick fin utdelning med starka händer och allt flöt på, riktigt skönt. Lirade lite på William Hill också där jag har fått några dollar att spela för av pokerstrategy.com typ, vann typ 30$ där också men dom är nog bortspydda snart, går ju inte att ta ut pengarna innan man har spelat ett visst antal händer typ och sånt orkar man fan aldrig så det blir att man spelar galet och losar :-D

 

22/3: 661 händer +910kr

 

Blir väl lite spel nu innan svs stänger och kolla NHL, har 2 dubblar ikväll :-D

Totalt 300kr i spel, kanske ska minska det till 150-200kr, riktigt kul när man ska ha koll på massa matcher :-)

Kan ju tipsa om att spela emot mig på alla matcher i den senaste :-P

(Första gången jag spelar emot Boston, win-win situation ;-))

 

Över 5 mål trippel

 

Montreal - Buffalo

Nashville - Edmonton

Tampa Bay - Ny Islanders

 

Skräll trippel

 

Boston - New Jersey 2.75

Carolina - Ottawa 3.2

Minnesota - Toronto 2.4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NHL betting - trevligt! Du har säkert bättre koll än mig så måste fråga om det här spelet känns särskilt +EV. Har en polare från kanada som är gravt spelberoende :-) han la inatt sitt "final sportsbet ever" på följande;

 

Rangers, nashville och phoenix måste vinna inatt, är moneyline och odds 3.4. Han påstår att det är ett jättebra bet med tanke på playoff-racet och att de lagen måste vinna, kan tillägga att betet är helt löjligt stort och dess enda syfte är att reparera MMA-förluster tidigare i veckan. Bra eller anus? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NHL betting - trevligt! Du har säkert bättre koll än mig så måste fråga om det här spelet känns särskilt +EV. Har en polare från kanada som är gravt spelberoende :-) han la inatt sitt "final sportsbet ever" på följande;

 

Rangers, nashville och phoenix måste vinna inatt, är moneyline och odds 3.4. Han påstår att det är ett jättebra bet med tanke på playoff-racet och att de lagen måste vinna, kan tillägga att betet är helt löjligt stort och dess enda syfte är att reparera MMA-förluster tidigare i veckan. Bra eller anus? :-)

 

Haha, jobbigt att lägga sånna stora bets för att försöka täcka förluster :-)

Tror det kan vara en riktigt bra trippel, Rangers är heta nu så dom tror jag starkt på och Nashville mot ett dåligt Edmonton borde gå hem. Phoenix är redan hyfsat klara men behöver självklart fortsätta kämpa och dom möter ett dåligt blues som verkar ha gett upp totalt dom med men tror den matchen kan bli tight beroende på hur hårt Phoenix spelar, typiskt match där dom kanske kör en annan målvakt osv men man vet aldrig, kanske går att kolla upp sånt :P

 

Man vet aldrig med hockey dock och det känns omöjligt att försöka göra några bra analyser :-D All lycka till honom :-)

 

Har cashat ut min bettingrulle då jag pausade lite med det så det är svenska spel som gäller ikväll och tyvärr har dom inte moneyline som man alltid borde spela på egentligen och ikväll var det bara en rolig skrälltippning dock :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick väl som väntat ganska åt skogen :-D

Ottawa tappade totalt efter att carolina reducerade med 2 mål på 25s i första.

Jaja det var trots allt kul att se Boston vinna.

Lite käk och kika phoenix - stl, hoppas på att man inte är trött imorn och får in en del timmar vid borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att vara pigg idag, har fått frisk luft och ätit osv så snart ska det spelas lite. Har hunnit med en session tidigare idag och lillplussade så det var riktigt skönt.

Installerat Homefront också vilket verkar vara ett väldigt lovande spel, synd jag inte riktigt kan maxxa det pga dålig processor men kul att lira ändå. Är riktigt sugen på att köpa Crysis 2 också, kanske nästa månad :mrgreen:

 

NHL trippeln idag;

 

Dallas - Anaheim 1.9

Detroit - Vancouver Över 5 mål 1.74

San Jose - Calgary 1.8

 

Hoppas Detroit - Vancouver blir en grym match, ser fram emot den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23/3 : 1509 händer +460kr

 

Gårdagen började med att flyta på, helt otroligt.. för att sen påbörja helvetet :-)

vann nog seriöst inte en pott på 2-3timmar, detta händer mig flera gånger i månaden, är det bara jag? back 1.8k och får väl kämpa vidare som vanligt.. flyt ftw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handen var bara ett skämt tillbaks mot en tidigare myt, glömde ta bort.

 

 

24/3: 4541 händer -1721kr

 

Brukar vara efter sånna här sinnesjuka dagar som mirakelplus dagar kommer så får hoppas det flyter på i helgen. Så jävla sugen o sitta en hel månad och nöta in en bonus på nån site och försöka få en grym rakeback, hoppas man kan göra det inom snar framtid.

Fixa thaikäk när man vaknar och tagga till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flöt på bra imorse och det har väl gått sådär ikväll, riktigt bra värde men vad hjälper det när dom drar ut en i dom viktiga potterna, fortsätter att springa ruskigt men det är inget att göra åt bara fortsätta nöta.

Blir iaf en hel del spel idag/inatt med.

 

 

Kvällens NHL

 

Pittsburgh - NJD 1.92 ML

Vancouver - Atlanta 1.66 ML

 

Ser fram emot båda matcherna, tror det kan bli tight även om vancouver är stora favoriter som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt/Standard? FI är 42/25 monstersopa

 

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (kr706.55)

Hero (SB) (kr342.79)

BB (kr363.12)

UTG (kr399.41)

 

Preflop: Hero is SB with Jclub.gif, Jdiamond.gif

2 folds, Hero bets kr8, BB calls kr8

 

Flop: (kr16) 3diamond.gif, 8spade.gif, 10spade.gif(2 players)

Hero bets kr12, BB raises to kr30, Hero calls kr30

 

Turn: (kr76) 5heart.gif(2 players)

Hero checks, BB bets kr72, Hero raises to kr304.79 (All-In), BB calls kr304.79

 

River: (kr685.58) 4club.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: kr685.58 | Rake: kr15

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp, spelar likadant mot en "monstersopa" :-). Mot en stabil reg föredrar jag nog en flop3bet för att få det att se lite mer grudge:igt ut, speciellt bvb

 

ok ty ty :-)

 

Otroligt bra hockeymatcher ikväll, även om det blev 0-0 mellan Pittsburgh och Devils så tyckte jag det var en riktigt bra match, riktigt skönt att se Neal sätta straffen för PIT i SO :-D Trodde grannen skulle vakna eller nåt när man skrek till :-)

Även Vancouver fick vinna så det blev full pott, nice nice.

 

25/3: 3757 händer +1582kr

Tyvärr backat en del av det nu inatt när flytet man fick ha i en timme tog slut.

För att pluswhina så önskar jag att man fick ha en sådan fin plusdag någon gång utan att man har monsterbackat dagen innan :-)

Lira någon timme till och hoppas det flyter på någolunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste börja kolla dagen innan om det börjar några NHL matcher tidigt, vaknade typ 8 och då hade Rangers - Boston spelat, mina 2 favoritlag så det var surt att man missade den, kul för Rangers iaf som plockade viktiga poäng.

 

Spelar nu på Under 5.5 mål La Kings - Colorado 1.9

 

Uppdaterar fler bets sen. Surt att pokern stänger ikväll, aja spelar för fullt nu så skriver mer sen.

 

 

Avinstallerade för övrigt Zone alarm antivirus och nu slutade datorn lagga sönder sjukt såfort man streamade/har pokertracker igång, underbart att ha hittat problemet. Skaffa inte den skiten :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelet flöt på väldigt bra i någon timme nu på kvällen, fick utdelning ibland och gjorde inga onödiga storpotter mot fiskar, känns som jag spelade mycket mer försiktigt än dom senaste dagarna då jag krigat för fullt mot fiskar och tagit 65/35 70/30 för stacks osv vilket har resulterat i en del utdragningar och en hel del svängningar. Kändes iaf stabilt nu och tog igen morgonens back, var nere och peakade på -1.2K imorse men låg ungefär 600 back för dagen när jag somnade och ikväll togs det igen och hittade till och med grönt, otroligt skönt :-) Åkte bara på en river i 330 pott mot 2 spelare men annars flöt det på, tror jag måste lugna ner mig och hitta tillbaks till lite tightare spel (som att jag inte spelar tillräckligt tight) men det funkar ju obv inte och dom gångerna man försöker bluffa (1 av 500 händer) så failar det alltid, ska posta ett praktexempel på när jag försöker bluffa. .

 

26/3: 4621 händer +172kr

 

Slängt in ett till bet btw, Bokar Detroit till 1.7 odds (alltså vinst vid oavgjort - förlust) mot Toronto. Glömde betta innan matcherna satte igång för jag hade fullt upp med pokern så det fick bli att hitta något kul livebet som gav rimliga odds (väldigt svårt att få bra liveodds på betfair för det är massa stolpskott som sitter o ger skitodds)

Käk nu och en lugn kväll, massa youtube att ta igen osv :-)

 

Bluff ala xNt special (därför jag inte ska bluffa, är tydligen värdelös på det :-P)

(Ja jag spelar ofta såhär med värdehänder mot firrar, undrar om man verkligen får så här lösa syner ibland :-D)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

UTG (kr378.52)

Hero (Button) (kr411.69)

BB (kr64.90)

MP (kr654.77)

SB (kr103.54)

 

Preflop: Hero is Button with Kdiamond.gif, Aspade.gif

1 fold, MP bets kr7, Hero calls kr7, 1 fold, BB calls kr7

 

Flop: (kr22) 10spade.gif, 6heart.gif, Qspade.gif(3 players)

BB checks, MP bets kr12, Hero calls kr12, 1 fold

 

Turn: (kr46) 6club.gif(2 players)

MP bets kr23, Hero raises to kr64, MP calls kr64

 

River: (kr174) 3club.gif(2 players)

MP checks, Hero bets kr122, MP calls kr122

 

Total pot: kr418 | Rake: kr10.44

 

Results:

Hero had Kdiamond.gif, Aspade.gif (one pair, sixes).

MP had 3spade.gif, Kspade.gif (two pair, sixes and threes).

Outcome: MP won kr407.56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades sova typ 13 timmar och vakna nu.. skumt, massa jävla drömmar också vilket jag inte brukar ha vad jag vet :-)

Se om man orkar gå och handla. Har iaf kollat in kvällens hockey och det är bra matcher på G.

 

Vancouver - Columbus 2.1

Boston - Philadelphia 2.74

 

Gillar o spela på mitt kära Boston :-)

 

Se om man hinner få in några händer vid borden medans det fortfarande är söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27/3: 234 händer +478kr

 

Ingen monstervolym direkt, stängningen inatt + att man sov 13 H så fick bli lite spel ikväll, ska fortsätta senare inatt till hockeyn osv.

 

3 händer på 0.5/1 +94kr, 1575bb/100 :lol:

 

Hoppas på att fortsätta rungood inatt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att man fick jackpot ikväll med på hockeyn, otroligt skönt när Boston sätter 2-1 med 3min kvar av 3e i ett PP, tror alltid nån granne ska vakna när man skriker till :-) Finns inget bättre än tighta matcher som slutar åt rätt håll i NHL :-D

Pokern flöt på hyfsat bra under natten, inga spännande potter utan mest tömningar av shortstacks. Dags att handla & fixa en tvättid och få i sig nåt käk, kanske försöka sova så man vaknar tidigare än 8 :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...