Gå till innehåll

Sajt: VictorChandler.com


Woarda

Recommended Posts

Hej, är det inte lite märkligt att ingen startat en tråd om VictorChandler innan?

 

Det får mig att bli ännu lite osäker på sidan. Man har ju hört om att de stänger av spelare osv, men tror inte (dessvärre på ett sätt) det ska vara någon fara för mich. Det som lockar är dera bonus som tydligen kan clearas snabbt samt iPoker.

 

Men vågar man har pengar på sidan? Är den seriös? Hittar inga uppgifter om hur många kunder de har etc. Har man haft konto hos tidigare bolag och bliit blåst så är man ju osäker.

 

Hur är deras support etc?

 

mvh

 

woarda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, är det inte lite märkligt att ingen startat en tråd om VictorChandler innan?

 

Det får mig att bli ännu lite osäker på sidan. Man har ju hört om att de stänger av spelare osv, men tror inte (dessvärre på ett sätt) det ska vara någon fara för mich. Det som lockar är dera bonus som tydligen kan clearas snabbt samt iPoker.

 

Men vågar man har pengar på sidan? Är den seriös? Hittar inga uppgifter om hur många kunder de har etc. Har man haft konto hos tidigare bolag och bliit blåst så är man ju osäker.

 

Hur är deras support etc?

 

mvh

 

woarda

 

Om du ägnar dig åt sportsbetting så stänger de ditt konto om du vinner för mycket eller har fel spelmönster. Dock får du alltid de pengar du har på kontot på studs också. Finns ingen som helst anledning att behöva oroa sig över att spela poker på VC. Är en av de största aktörerna i UK och sånt stort fall har vi mig veterligt aldrig drabbats av inom EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett skäl till att du inte hört något kring VC är att de helt enkelt inte marknadsför sig till svenska kunder. Man försökte under många år med dotterbolaget Vikingbet marknadsföra sig inom den skandinaviska marknaden men gav tidigare i år upp detta varumärke och integrerade det med huvudbolaget. De hade alltid exakt samma odds som VC så fyllde ju inget direkt syfte. Vikingbet marknadsfördes för övrigt nästan enbart mot norska kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla kommentarer!

 

Ja, jag kör väl (med bra deal...) tills dom stoppar mig, får väl ha det som mål, låter lite kul att bli stoppad för att man är vinnande ;)

 

Har förresten dragit iväg (anonymt) mail till flera inom iPoker-nätverket.

 

Lite övverraskande (?) så svarar enbart bet365 rakt på att de inte tänker hindra mig från CashGame-lir eller någon annan pokerform förrän fusk eller chipdumpning förekommer!

 

Mvh

 

Woarda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...