Staash Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 älskar funktionen på msn där man kan se vilka som inte har kvar en på sin lista hur funkar den? har en känsla en jävla massa pokerspelare tagit bort mig Citera
Rooney Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 hur funkar den? har en känsla en jävla massa pokerspelare tagit bort mig http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker Citera
boman Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 yes, kört den ett par år och aldrig blivit av med mitt konto, byter obv lösen efter varenda check. sen finns väl funktionen i miranda också tror jag! Citera
boman Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 och nu visade det sig att den inte stämmer fullt ut, anders testade och hittade luckorna direkt. inte så otypiskt honom heller.. jkk fattar Citera
Joey Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Kan jag kolla vilka som har mig på sin lista oxå? Citera
boman Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Kan jag kolla vilka som har mig på sin lista oxå? det enda jag vet att man kan se på blockstatus.com är vem som inte addat dig av dom du har på din lista.. den har stämt rätt bra hittills, men idag så buggade den tydligen.. Citera
Mecklenburgare Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Du kan se samma sak med a-msn fast det stämmer inte 100%. Citera
boman Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 hade en bra level på gång ikväll när arne weises son deltog i idol.. hon: men det är ju han! arnes weises son! jag: ja..? hon: men det är ju coolt! arne weise! jag: ja, och? vad är så roligt med det? vem är arne weise ens? hon tappar hakan i typ 10 sek hon: men lol, du levlar ju. snap, hade mitt livs pokerface också. Citera
boman Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 ska snart till en av sveriges, kanske sveriges smartaste pokerspelare.. det ni!!! so long mothaaaaaafuckaaaasssssssss Citera
emilio_15 Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Postad 9 September , 2010 nyduschad i haugens lya och redo att klicka hem några laxar Citera
boman Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 nyknullad i haugens lya och redo att klicka hem några laxar fyp Citera
boman Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 trådlösa nätverket heter Knark_finner_inga_svar 3000 plus eller mer och han mumlar poker är så jävla svårt Citera
emilio_15 Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Postad 9 September , 2010 gick minus 2 tusen. men plussade en korpenfotbollsmatch med hagge Citera
boman Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 "fan vilken sjuk syn med två tre off? måste ju vara minus ev?" "hade han haft sexan hade det varit minus ev, men nu hade han ju inte det, så då blir det plus ev" Citera
Rooney Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 här barkas det för fulla muggar minsann hälsa fidde! Citera
boman Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 "fullring är för fattiga människor" mvh Mr Gul Citera
boman Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 värdebetade just tio högt på 33QQ7 fick syn av 22 Citera
MikeTime Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 värdebetade just tio högt på 33QQ7 fick syn av 22 Vem vann? Citera
KungKroon Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 ska snart till en av sveriges, kanske sveriges smartaste pokerspelare.. det ni!!! so long mothaaaaaafuckaaaasssssssss Sec, ska bara städa först Citera
boman Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 lol drömde om bluwwe imorse, lackade på honom som fan! vi skulle se film med några som jag inte minns vilka, men iallafall så vägrade bluwwe köra HDMI-kabeln, ingenting visar en bild som scarten gör sa han. fyfan, hotade med att dra hem så körde han HDMI:n!! Citera
Recommended Posts