Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

fmlfmlfmlfmlfmflafmldmglsgdsldgmfslgmsfgo

 

våran förening Övertorneå SK har aldrig vart i trean, var menat att det skulle ske ikväll.. 93' och motståndarna kvitterar och allt hänger nu på sista omgången, nästa helg.. ett glödhett tornedalsderby dessutom. prestige och en massa jävla press............................... fyfaaaaaaaaaan :Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag är bara ett stort fan av vårat div4 lag, mitt hjärta slår för övertorneå sk :(

 

värmer ändå! :h:

 

fyfan vad jag jinxade, i nittionde skulle jag käka och öppna en bira till maten mtp avancemang.. öppnar den halvt, tssssss... kanske inte skulle öppna den förrän om 5 min.. 20 sek senare, baaaam 2-2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar SD

 

sadofDKKA GAD;S:D.,sad .ASDAdplgkfoskh<opkdgopGJOAfkpaDGLADG:AF:AS:D:SADÅASDLPSAD:ÖAS:D:ASDCAS

 

Sverigedemokraternas valresultatet grundar sig mycket på att de etablerade partierna inte tagit Integration/Invandrings frågorna på allvar. Istället för att ta debatten med Sverigedemokraterna har man hellre kastat smuts. Men samtidigt förstår jag att politikerna inte vill diskutera det. Som Jan björklund sa : man inte kan vara kritisk till integrationspolitiken utan att anses som främlingsfientlig. Hoppas detta var ett ''wake up call'' för dom etablerade partierna. Hoppas att dom kommer lyfta frågan. Fortsätter man säga saker som wanja lundin: ''Jag tror många som var förvirrade och rädda röstade SD'' Så är jag säker på att stödet för SD bara kommer att stiga. Jag vet inte hur SD´s riksdagsmän är funtade. Troligtvis fick vi in en del rötägg i riksdagen idag pga ett nonchalant beteende av Reinfeldt och Co, något vi enkelt hade kunnat undvika imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sen senaste grinden inte vågat spela igen då jag fick ett totalt sammanbrott efter den sessionen. hatar att må dåligt irl och spela samtidigt, men idag har jag fått in ett par timmars spel och vann 1300kr. riktigt skönt faktiskt, ska se om the hangover nu för att få skratta lite innan läggdags :-)

 

puzz, och gött att se att du plussar boman 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker som hänt idag:

 

1. Megakillah skriver på msn att han är ensam och inlåst i lägenheten i barca med 20 minuter kvar till EMOP-start och ber mig således ringa upp starfitter så att han kan komma och låsa upp :S

 

2. Torska en 10k flip mot fhaugen men är ändå upp 3.5k för dagen hittils :S

 

 

 

gamblerrrr.jpg

 

3. Denna mäktiga JL-tischa kom idag fram till ingen mindre än en helt ovetande gretko, som lovat att bära den med stolthet på touren, efter att igår morse ha postats iväg av mina kära mor. Jag önskar dig ett stort GL på dina äventyr, även om det inte lär behövas vid dom tillfällena du bär denna tischa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...