Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad i satan kan man äta till frukost utan att spy ner hela lägenheten? har hört att det ska vara bra att äta frukost, men jag får MINST diarré varenda gång jag äter.. testade äta i typ 10 dagar men mådde lika skit tionde dagen så skippade det sen..

 

fml har proteindrinkar kanske skulle busta på sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw idag ska det mest troligt börjas miljonärsgrinda igen så jobbat på min karma ett tag. nu avslutar jag den episoden med att skicka tillbaka pengarna jag fick i födelsedagspresent av mor och far, bad dem lägga in pengarna på lillebrors konto. det förtjänar han imo, lågstadiet och har läst fler böcker än jag gjort och nånsin kommer göra typ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ät vanlig mat till frukost, jävligt inskränkt att man inte ska kunna käka vilken mat som helst bara för att det är morgonen :S

 

aaah det är så jävla sant, hade glömt bort att det funkar, ty :mrgreen:

 

grejen med det var att det nte är det lättaste att laga sig ett mål på morgonen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad i satan kan man äta till frukost utan att spy ner hela lägenheten? har hört att det ska vara bra att äta frukost, men jag får MINST diarré varenda gång jag äter.. testade äta i typ 10 dagar men mådde lika skit tionde dagen så skippade det sen..

 

fml har proteindrinkar kanske skulle busta på sånt?

 

aaah det är så jävla sant, hade glömt bort att det funkar, ty :mrgreen:

 

grejen med det var att det nte är det lättaste att laga sig ett mål på morgonen!

 

Är du gravid!?

 

---------------------------------------

 

Snyggt med karmajobbet och heja miljonen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...