Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/crack-600-g-frost-orange-blast-2

 

Methampheta-Stim Matrix: Innehåller centralstimulerande ämnen som ökar uppmärksamhetsnivån, gör dig pigg och extremt fokuserad. Ökar även signalöverföringen mellan nervceller.

 

Känner mig hedrad :mrgreen:

 

Så jävla bisarrt dyr :S Borde sälja den jag gör själv hemma, så jävla nuts e den 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahhahhahhahahahaahaa lol

fan va kallt du kommer må när du vaknar snart? :-(

 

emop1 hade ett härligt möte med Mr Överpeak.

Härlig webcamsession med emilio idag. Den gav mig mycket glädje och picken stod konstant obv.. Hans härlig pojkutseende som får varenda människa att smälta. Man vill bara pilla i han söööööta lockar!

Imorrn smäller det!

Inga lockar kvar ju... :/ förstår att du ville pilla förra helgen dock! När dom var guldfärgade också.

 

Skumpan på kylning just in case inför inatt...true story.

 

 

Emil säger:

jag vaknade precis upp i haugens soffa, sliten som fan

Emil säger:

gick ut på balkongen, tittade ut över himlen och tänkte att livet är fan inte helt fel ändå

Gretko säger:

haha been there, been there, golden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har lagt upp ett brev i hissen ivf, en ursäkt. bakislogik osv, bör tilläggas att jag är sjukt likgiltig atm

 

Kära grannar..

Vi på våning två lägenhet nummer tre ber så hemskt mycket om ursäkt för dagarna/nätterna mellan 3-4/9. Vi var lite(mycket?) väl högljudda en längre period och väldigt sent av det vi minns. Securitas kom förbi på en whiskey två eller tre gånger också.

Hoppas ursäkten godtas och vi kan ha en sådan relation så vi inte ringer till securitas direkt vi hör oljud från någon lägenhet vid obekväma tidpunkter. Ni är jättegärna välkomna på kaffe närsom, om ni har några invändningar mot oss eller bara vill dela med av era tankar om livet i sig. Vi är människor och lever i Sverige år tjugohundratio, här kan man prata med folk utan att riskera en kula i pannan, eller hur?

Till bostaden:

Detta är en skitlägenhet! Tapetserats av en amatör, målats av en än större amatör. Tvi.

 

Grannar(inte AB Bostaden Umeå), ta detta brev med jättemycket glimt i ögat.

 

MVH Romeo & Julia

 

Just det, anledningen till att vi har varit så högljudda är för att vi har haft inflyttningsfest. Nu vet alla vars vi bor, eller hur? Detta är ingen bortförklaring eller ursäkt, det är bara anledningen.. Det lär inte ske igen, som det känns nu..

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en granne som hälsa på här igår med. Att vi dunka musik väldigt högt hade hon inte problem med. Utan att vi röka på min balkong och det lukta rök i hennes lägenhet var det hon klaga på. :S

 

 

det kan ju dock förstås imo. mkt mer obegripligt att folk inte kommer och pratar med oss först imo, grannar i lägenhetshus, ser varandra 10 gånger om dagen, kul relation.

 

imo.

 

btw var vi typ 10 pers här kanske, lite fler, 50% har seriösa självmordstankar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...