tardeni2an Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Nästa vecka ska jag fan fixa cs. Kommer ihåg att det var jävligt kul när man höll på. Jag var alltid sämst vore faktiskt överguldensguldensguld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 lät skoj.. lär nästan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 boman styr gather nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 sign me up om det blir något skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 man vet att man har en full gather när kroon lämnar sitt intresse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 har ju bara tjatat på haugen i typ 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 btw är det någon som vill ta en öl på skavsta flygplats imorgon kväll så hör av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 man vet att man har en full gather när kroon lämnar sitt intresse.. har ju bara tjatat på haugen i typ 3 år Jag fixar motstånd åt er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 varit i falun sen i söndags och kommer hem till en CS-bok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 im game, spika tid osv.. blir sur om inte ventrilo används istället för skype btw styra 2 lag och köra seriös pcw? :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 är på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Ingen som vet vad gather är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Ingen som vet vad gather är? magic the gathering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 magic the gathering? jkk har highstakessamlarset av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 im game, spika tid osv.. blir sur om inte ventrilo används istället för skype btw styra 2 lag och köra seriös pcw? :mrgreen: Håller med MR.Starfitter här Ingen som vet vad gather är? Använder folk spelarenan nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 haha guld välkomen tillbaka PE! edit levlas rätt friskt om ordet "gather" ser jag. syna leveln dehman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 stockholm hatar verkligen folk som inte fattar hur man bär sig åt på flygplatser/flygplan.. så jävla vidrigt segt går det och långt under ev. :SSSS 95% av folket är idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 stockholm hatar verkligen folk som inte fattar hur man bär sig åt på flygplatser/flygplan.. så jävla vidrigt segt går det och långt under ev. :SSSS 95% av folket är idioter går dom på vänstersidan? isf träffade du leo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 jkk har highstakessamlarset av det Var inne i det där någon gång när jag var 10, jag var highstakes då vill jag lova. Min lek gick väl lös på en tuss fick jag för mig. Och angående CS. Jag kan bara spela efter onsdag, har massa skola. Har dock bara laptop och ingen externskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 kan spela när jag får tillbaka min mbp (nästa helg). denna datorn har bustat ljud på något sätt så man bara hör på vänster öra om man har hörlurar. angående mtg är det jävligt kul. dock var det bra jävla länge sen man spelade det live. lirade lite på nätet för en två-tre år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 sitter på bio pissnödig som fan, kan man gå ut o in eller är dörrarna oGTO??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 sitter på bio pissnödig som fan, kan man gå ut o in eller är dörrarna oGTO??? oGTO är för alla som inte vet samma sak som GTOff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts