Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den här frågan är riktad till obvspeltorsk mest eftersom han sett både programmet och phdk. Är hon inte väldigt lik Line?

 

18925837-5a8c70811b741f9e91a737a53cfd8a2a.jpeg

 

Niklas, tyckte hon var väldigt lik någon. Var ett tag sen phdk slutade och man såg line, men nog fan var det en slående likhet där nog.

 

Ruggigt lika. Fast Vanessa eller vad hon hette såg mer sliten ut, så Line är definitivt mkt finare :)

 

Vanita%20Bergman.JPG

 

Edit: Vanita var namnet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas, tyckte hon var väldigt lik någon. Var ett tag sen phdk slutade och man såg line, men nog fan var det en slående likhet där nog.

 

Sjukt lika. Fast Vanessa eller vad hon hette såg mer sliten ut så Line är definitivt mkt finare :)

 

Var ett tag sedan jag såg det också, men visste att jag kände igen hon i lyxfällan. Sedan när jag såg din avatar kom jag på att det Line. Line spelade obv i en högre liga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sedan jag såg det också, men visste att jag kände igen hon i lyxfällan. Sedan när jag såg din avatar kom jag på att det Line. Line spelade obv i en högre liga...

 

Jadu sedär :). Jo det gör hon ju absolut. Sen verkar den där Vanita vara jävligt blåst och blind vad som händer runt omkring och hur världen egentligen funkar. Om jag inte minns helt fel var Line en väldigt mer "smart" och ödmjuk tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att man har sömnproblem när man inte kan somna kvällen efter att man dygnat :shock: Eller så är det bara tonårsupphetsning över att tjejen jag gillar ringde mig tidigare ikväll :-D

 

Hon hade rätt bra edge i samtalet mtp att hon förfestade och jag var spiknykter och trött. Hur som helst så tvingar jag iaf i mig ett VIDRIGT glas rödvin atm för att bli lite lugn inför sängen :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...