Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

Man vet att man har sömnproblem när man inte kan somna kvällen efter att man dygnat :shock: Eller så är det bara tonårsupphetsning över att tjejen jag gillar ringde mig tidigare ikväll :-D

 

Hon hade rätt bra edge i samtalet mtp att hon förfestade och jag var spiknykter och trött. Hur som helst så tvingar jag iaf i mig ett VIDRIGT glas rödvin atm för att bli lite lugn inför sängen :oops:

 

Har ni vart på "dejt"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skrivit HSP hela jävla dagen, fyfaaaan vad lost jag är på svensk läs och svensk ordförståelse, pinsamt :lol: Förra gången jag skrev det hade jag precis haft prov i sveB på prefix/suffix samt att jag sprang bra som fan med vilka ord som kom och lyckades tura hem 26/40 men blir förvånad om jag har över 15 idag :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ungrare alltså, fyfan vilket trevligt folk att hänga med. varit här i två dagar, träffat typ 6 pers som jag alla rankar top10 skönaste människor jag någonsin träffat..

 

klättrat för första gången i mitt liv, gick bättre än väntat och det var riktigt kul. monsterfylla igår så var lagom kul att promenera i en 45 graders uppförsbacke i två kilometer idag på morgonen, men väl framme så var det rätt storslaget.. blev inte ens bakis för det var så jävla mäktigt!

 

guldguldguldguldguld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ungrare alltså, fyfan vilket trevligt folk att hänga med. varit här i två dagar, träffat typ 6 pers som jag alla rankar top10 skönaste människor jag någonsin träffat..

 

klättrat för första gången i mitt liv, gick bättre än väntat och det var riktigt kul. monsterfylla igår så var lagom kul att promenera i en 45 graders uppförsbacke i två kilometer idag på morgonen, men väl framme så var det rätt storslaget.. blev inte ens bakis för det var så jävla mäktigt!

 

guldguldguldguldguld

 

härligt att du är glad bomme... kom till danmark 13e nov, fira livet osv :-) starfitter fattar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...