Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

för 2dagar sen var man BE för månaden. Nu e man stuck dryga 50k, nyss hemkommen från akuten, gipsad och skotern kraschad. Springer lite halvdåligt i allt. och så viktorh fattar misären inte legat på 3veckor.

fan jobbigt å skriva med en hand. menmen knaprar tramadol iaf och blir nog fylla imorn alltid nåt..

 

40150310150549652890303.jpg

 

edit: varför funkar inte upload bilder?

edit2: kan inte grinda på ett tag heller... obv högern som är fuckad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

för 2dagar sen var man BE för månaden. Nu e man stuck dryga 50k, nyss hemkommen från akuten, gipsad och skotern kraschad. Springer lite halvdåligt i allt. och så viktorh fattar misären inte legat på 3veckor.

fan jobbigt å skriva med en hand. menmen knaprar tramadol iaf och blir nog fylla imorn alltid nåt..

 

40150310150549652890303.jpg

 

fyfan. stuck 3 veckor, misär.

 

edit: varför funkar inte upload bilder?

 

kanske ngt med forumupdaten som gick lite vajsing?

 

edit2: kan inte grinda på ett tag heller... obv högern som är fuckad

 

Så inge ligg å inge tralla heller? :cry:

 

Jag lider med dig, lovar att dra en extra runk och tänka på dig. ja ni vet vad jag menar :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan. stuck 3 veckor, misär.

 

 

 

kanske ngt med forumupdaten som gick lite vajsing?

 

 

 

Så inge ligg å inge tralla heller? :cry:

 

Jag lider med dig, lovar att dra en extra runk och tänka på dig. ja ni vet vad jag menar :roll:

 

mjo så får boka månaden back 50k typ, känns helt cp med gipset och man lär typ hinna 1tabla...

är dock vänsterhänt, så dra några drag blire och hoppas på ett eventuellt sympati ligg imorn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för 2dagar sen var man BE för månaden. Nu e man stuck dryga 50k, nyss hemkommen från akuten, gipsad och skotern kraschad. Springer lite halvdåligt i allt. och så viktorh fattar misären inte legat på 3veckor.

fan jobbigt å skriva med en hand. menmen knaprar tramadol iaf och blir nog fylla imorn alltid nåt..

 

Trevligare att gå ut på tramadol imo! Hög mysfaktor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det väldigt lugnt med alkoholen om du knaprar i dig tramadol. Jag skulle rekommendera att skippa dödsspriten helt och köra lite extra tabletter istället. Det mår du bäst av, utan att du för den delen riskera otrevliga bieffekter av ett dumt blandbruk.

 

Håll dig även borta från pokern när du nyttjar tramadol. Den kombinationen är inte dödlig, men på något vis "lurar" den upp en i höga games med lös-aggresivt spel som följd - Fråga mig inte varför 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev tillslut att jag körde på 2x tram, 4-5öl och ett glas skumpa. Funkade hur bra som helst och jag hade en toppenkväll.

Fått upp känslan i vänstern lite så kan kanske spela lite mer poker och jaga BE ?=)

 

Fått äntligen ligga av mig också, hittade på allt möjligt roligt som hade hänt med armen, allt från våldsamma krascher till att ramlat av från ponnyn. Funkade bra och man fick sin sympati mktmktmkt bra-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick man ju lära sig i på biologilektioner någon gång under lågstadiet. Blanda icke opiater och alkohol. Vad gör ungdomen i skolan idag egentligen? :S

 

Upp till 16-17 spelar dom väl dataspel så mkt som möjligt och undviker allt som har med skola att göra.

Sedan börjar man väl bli smått törstig och skoltrött och för vissa kmr pokern in i bilden så man börjar prioritera mkt annat än att orka masa sig till skolan.

Eller något, lär ju inte göras om iaf ingenaning om att det var så farligt. Tur det gick bra nudå =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föräldrar då? Kan än idag minnas min moders ord efter en fredaglig raid mot medicinskåpet..

 

"nu tar du det lugnt med kodeinet lille lurker123, ingen alkohol"

 

:mrgreen:

 

Skämt åsido. Tänk alltid efter en gång innan du mixtrar med preparat du inte har 100% koll på, och rådfråga alltid folk som har bättre koll på hur saker och ting funkar. Låter som en gammal tråkig farsa nu, men det kan aldrig sägas för många gånger. Droger kan vara väldigt skoj och givande, men har man inte koll gör man bäst i att låta bli.

 

Lycka till med att laga hålet nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föräldrar då? Kan än idag minnas min moders ord efter en fredaglig raid mot medicinskåpet..

 

"nu tar du det lugnt med kodeinet lille lurker123, ingen alkohol"

 

:mrgreen:

 

Skämt åsido. Tänk alltid efter en gång innan du mixtrar med preparat du inte har 100% koll på, och rådfråga alltid folk som har bättre koll på hur saker och ting funkar. Låter som en gammal tråkig farsa nu, men det kan aldrig sägas för många gånger. Droger kan vara väldigt skoj och givande, men har man inte koll gör man bäst i att låta bli.

 

Lycka till med att laga hålet nu..

 

thanks =)

 

 

 

 

Börjar bli väldigt less på hur dåligt jag springer i allt denna månad. Har lyckats lära upp mig att 4 tabla med vänstern men har då inte gått något vidare. Är 7k€ i hålet nu.

Sen IRL springerm an inte så mkt bättre heller, lyckats få mitt andra bruna klamydiabrev på 3 veckor nu. JÄVLAT ALLTING går emot mig just nu. Bara bita ihop nu sista dagarna och hoppas man kan rädda månaden litegrann och eventuellt nästan laga hålet med all rb osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thanks =)

 

 

 

 

Börjar bli väldigt less på hur dåligt jag springer i allt denna månad. Har lyckats lära upp mig att 4 tabla med vänstern men har då inte gått något vidare. Är 7k€ i hålet nu.

Sen IRL springerm an inte så mkt bättre heller, lyckats få mitt andra bruna klamydiabrev på 3 veckor nu. JÄVLAT ALLTING går emot mig just nu. Bara bita ihop nu sista dagarna och hoppas man kan rädda månaden litegrann och eventuellt nästan laga hålet med all rb osv.

 

jag kom på efter min senaste seglats att om du inte lär dig namnet på tjejerna, så kan du inte fylla i den där listan på folk de måste ringa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...