Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

hur är tjejerna?

 

Edit: den enda viktiga frågan obv

 

Aldrig varit något stort fan av asiater, men "are you in to it" är det väl definitivt stället att vara på.

Vill du ligga får du väl göra det betal som icke betal ska väl inte vara något större bedrift. Ska då iaf försökt hålla giftspenen i schack tills man kmr hem till fosterland, orkar inte sitta inlåst i karantän månader efter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Innehöll allt ifrån NÄSTAN svärdkross, nästan våldtagen av en inte allt för frisk 95 brud.

Du är en mycket sjuk man har jag kommit fram till =)

 

men jag hör av mig när jag drar till sthlm så kör vi NÄSTAN svärdkross på en 95a, deal?

 

eller så tar jag två själv, jag är inte så petig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men jag hör av mig när jag drar till sthlm så kör vi NÄSTAN svärdkross på en 95a, deal?

 

eller så tar jag två själv, jag är inte så petig.

 

Låter som en plan, lär ju bli epic ;)

 

Var även på 17års fest ihelgen, spårade sådär lagomt =) Försökte winga esactun på att svärdkross, vägrade ligga med henne om inte han fick vara med. Men sket sig då ingen av oss ville slita hem pissludret till våra päron. menmen, nära skjuter ingen hare men nog hade det varit charmigt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en plan, lär ju bli epic ;)

 

Var även på 17års fest ihelgen, spårade sådär lagomt =) Försökte winga esactun på att svärdkross, vägrade ligga med henne om inte han fick vara med. Men sket sig då ingen av oss ville slita hem pissludret till våra päron. menmen, nära skjuter ingen hare men nog hade det varit charmigt :D

 

Vet inte om det är osjälviskt och broderligt eller gayhomo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en plan, lär ju bli epic ;)

 

Var även på 17års fest ihelgen, spårade sådär lagomt =) Försökte winga esactun på att svärdkross, vägrade ligga med henne om inte han fick vara med. Men sket sig då ingen av oss ville slita hem pissludret till våra päron. menmen, nära skjuter ingen hare men nog hade det varit charmigt :D

 

Hahaha så låter det inte från tjejerna som är hos Team Microvåg på efterfest ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte åka och köpa en S2 idag, då min galaxy S gett upp (trodde jag iaf). Men killen kollar lite på den och ber mig åka hem och uppdatera mjukvaran samt deleta allt från minneskorten.

Åker hem och gör det och den funkar nu galant. Skönt med en reko kille i kassan, hade han inte sagt något hade jag gladeligen köpt mobilen.

 

Ha en bra Fredag den 13onde folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en plan, lär ju bli epic ;)

 

Var även på 17års fest ihelgen, spårade sådär lagomt =) Försökte winga esactun på att svärdkross, vägrade ligga med henne om inte han fick vara med. Men sket sig då ingen av oss ville slita hem pissludret till våra päron. menmen, nära skjuter ingen hare men nog hade det varit charmigt :D

 

Var en skadad kväll, gillar att man kom hem halv 7 frusen efter att ha väntat på taxin utomhus i 1h för att en kille gick berserk med glidmedlet inne i huset så ägaren flippade och ville ha ut alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en skadad kväll, gillar att man kom hem halv 7 frusen efter att ha väntat på taxin utomhus i 1h för att en kille gick berserk med glidmedlet inne i huset så ägaren flippade och ville ha ut alla!

 

Hahah vi försökte ju smita in hela tiden också. Glöm inte det viktigaste heller, ingen av oss fick ligga :(. Är inte så lovande att kalla tjejen man ska ligga med för pissluder eller neka henne om inte du får vara med.

 

Detta måste vi göra om, gärna på din hemmaplan denna gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör bögvinkel om det nu är så viktigt med en djävul!.

 

Och det är?

Kan tillägga att jag är så långt ifrån bög man kan komma, inte ens en gnutta "öppen för förslag", bisexuell eller whatever. Detta är något som ska provas på en enda gång berusad och sen aldrig någonsin igen. Mer en rolig grej och fyllesnack, skulle inte förvåna mig om man själv bangade när det väl kom till kritan. Mycket snack och lite verkstad skulle jag tippa på menmen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, menar inget så allvarligt. Det längsta klivet man kan behöva ta är att hångla lite för att "bevisa" att man är bögar..

 

Man är helt enkelt ett gaypar som aldrig varit med en dam, funkar otäckt lätt!

 

När det väl kommer till kritan sen är det ju bara att jobba henne bra så har hon inte en tanke på att ni inte gosar med varandra.

Och skulle nåt dyka upp så dra nån vals bara, säg inte att ni lurat henne då kan det knasa på riktigt!!

 

:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...