ViktorH Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Okej Hbgayare och Lundensare med fäbless för tjejer unga nog att ha höstlov: Le Cardinal, som jag tänker utse till Helsingborgs för tillfället bästa uteställe, har halloweenparty imorgon och jag ska självklart dit. Skulle det vara så att någon av er är intresserade så kommer 1 av 2 saker att inträffa. 1) jag har förfest i min lägenhet där vi konsumerar främst maltbaserade drycker och skrattar åt min resultatgraf för senaste månaden, eller 2) förfest hos några 93or som jag råkar känna. Vid intresse, skicka PM så skickar jag nr så hörs vi imorrn! (ps jag vaknar typ 17-nånting, men kollar fb/pf alldeles för frekvent så bara skriiiiv, mina jb-hungrade framtida partners in crime) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 Okej Hbgayare och Lundensare med fäbless för tjejer unga nog att ha höstlov: Le Cardinal, som jag tänker utse till Helsingborgs för tillfället bästa uteställe, har halloweenparty imorgon och jag ska självklart dit. Skulle det vara så att någon av er är intresserade så kommer 1 av 2 saker att inträffa. 1) jag har förfest i min lägenhet där vi konsumerar främst maltbaserade drycker och skrattar åt min resultatgraf för senaste månaden, eller 2) förfest hos några 93or som jag råkar känna. Vid intresse, skicka PM så skickar jag nr så hörs vi imorrn! (ps jag vaknar typ 17-nånting, men kollar fb/pf alldeles för frekvent så bara skriiiiv, mina jb-hungrade framtida partners in crime) fml att bo på fel ställe i Sverige..... 93-meningen får det verkligen att rycka i levern, en fantastisk årgång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 fml att bo på fel ställe i Sverige..... 93-meningen får det verkligen att rycka i levern, en fantastisk årgång 91or är en fantastisk årgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 91or är en fantastisk årgång! 93-95 har kommit starkt på senaste tiden, 91orna börjar ha sett sina bästa stunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 93-95 har kommit starkt på senaste tiden, 91orna börjar ha sett sina bästa stunder +1 91orna var en fantastisk årgång för sisådär 3-4 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 91or är en fantastisk årgång! 93-95 har kommit starkt på senaste tiden, 91orna börjar ha sett sina bästa stunder +1 91orna var en fantastisk årgång för sisådär 3-4 år sedan. kan vi inte bara säga att vi gillar 17-åringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 kan vi inte bara säga att vi gillar 17-åringar? Kunde inte sagt detta bättre själv mr. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 1h på cardion, hem för att käka lite husmanskost som morsan kan bjuda på. Obv ingen hemma och ingen vettig mat i kylskåp/frys. 1h träning åt helvete då, men blir en grand deluxe tripple cheese rikare fml. Slängt in några lakan på ett annat nätverk nu för att hinna rbhora mig lite innan jag drar till thai. 10299;- iaf så har börjat sjukt bra. Sprungit sjukhus i tomteturrarna på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hur går det för stejken? han verkar ju också springa sinnesjukt bra Vilken site härjar du nu på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hur går det för stejken? han verkar ju också springa sinnesjukt bra Vilken site härjar du nu på? redbet nl 100-200atm måste få in lite pengar innan asien Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Kunde inte sagt detta bättre själv mr. =) Hånglade m.m. upp en 94a på rätt sida 17 i fredags. Who's your daddy? (var tvungen att ventilera och var bättre än i tråden där folk tycker om soon to be 17åringar..?) Komsi komsi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 Hånglade m.m. upp en 94a på rätt sida 17 i fredags. Who's your daddy? (var tvungen att ventilera och var bättre än i tråden där folk tycker om soon to be 17åringar..?) Komsi komsi Snyggt jobbat, var det något att hänga i julgranen? Jag låg med en 94a ihelgen på fel sida 17 Hon fyller 27 november, finns väl mkt vackrare småflickor men inkasserade ett skönt propbet på 100svenska riksdaler och gratis bakiskäk dagen efter highfive! =D PM för facebook bild kan du få vid eventuellt intresse, inget jag är stolt över men måste ju stoltsera med bildbevis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Snyggt jobbat, var det något att hänga i julgranen?Jag låg med en 94a ihelgen på fel sida 17 Hon fyller 27 november, finns väl mkt vackrare småflickor men inkasserade ett skönt propbet på 100svenska riksdaler och gratis bakiskäk dagen efter highfive! =D PM för facebook bild kan du få vid eventuellt intresse, inget jag är stolt över men måste ju stoltsera med bildbevis haha så jävla win Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 in before kenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 är di unga jäntorna medvetna om vad ni håller på med till vardags? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 är di unga jäntorna medvetna om vad ni håller på med till vardags? Beror om du menar att vi bragar om våra bravader eller vad vi sysslar med på vardagen? Om du syftar på det senare nämnda så nix Men klart det snackas på söndagskvällar då ska ju kvällarna lappas ihop, sen ska man berätta vad man åstadkommit över en vesuvio med bea. Färdig ventilerat just innan kvällsturrarna börjar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Snyggt jobbat, var det något att hänga i julgranen?Jag låg med en 94a ihelgen på fel sida 17 Hon fyller 27 november, finns väl mkt vackrare småflickor men inkasserade ett skönt propbet på 100svenska riksdaler och gratis bakiskäk dagen efter highfive! =D PM för facebook bild kan du få vid eventuellt intresse, inget jag är stolt över men måste ju stoltsera med bildbevis BRA JOBBAT! jag låg ju tyvärr inte med min, men hon har garanterat sugmärken på de unga fina brösten dan efter.. Rätt sida 17 är förstås innan hon fyllt 17, för övrigt skickar du PM på din så gör jag detsamma. min är jag dock jävligt nöjd med. (jag vet att jag använder uttrycket snortight för mycket, men hon var SNORTIGHT!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 är Rigaplanen fortfarande kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Rätt sida 17 är förstås innan hon fyllt 17, för övrigt haahahahah +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 är Rigaplanen fortfarande kvar? Åker till thai 21 november, så riga uteblir tyvärr haahahahah +1 håller med dig här, lär vara bland det klokaste och bästa jag någonsin läst på ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 du hinner ju köra emop =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Hur gamla är ni själva? Bara så man vet om man ska låta er hållas eller skälla ut er liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 Fråga Viktor vet ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 du hinner ju köra emop =) Blir jävligt knivigt om man går deep men skulle ju hinna, dessutom bokade vi 2 dagar innan ner till sthlm för att grinda lite CC. Så blir att jag skiter i det. Likabra det då jag hört att en del som jag grindat med som hade planer att dra dit också sket i det. Vet inte hur Riga är som stad men skulle tänka mig att det finns roligare ställen att göra debut på när det gäller touren Sjdå du ska dit? Hur gamla är ni själva? Bara så man vet om man ska låta er hållas eller skälla ut er liksom jag är född 1990, men ser ut som 15år typ. Sen är jag inte särskilt gammal i skallen, vilket jag tkr ger mig befogenhet att besudla småflickor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 jajjemän! är ett bra tillfälle, en del från pokersverige som är där iom SM i samma veva så! tror riga är ett fint ställe också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts