Gå till innehåll

obvspeltorsk; SERIETIPS!


obvspeltorsk

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tror de alla fyller sin funktion att grinda på, är nog mest en smaksak. Sparar du gärna några K, ta den billigare, spelar inte priset någon roll ta den du tycker är snyggast :)

 

Det jag upplevt som kärvat mest på datorer är ju att man har för många klienter uppe och tuggar sönder ram-minnet, den med lägst minne hade 4, men går väl alltid köpa till och sätta i, minnen är billiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror de alla fyller sin funktion att grinda på, är nog mest en smaksak. Sparar du gärna några K, ta den billigare, spelar inte priset någon roll ta den du tycker är snyggast :)

 

Det jag upplevt som kärvat mest på datorer är ju att man har för många klienter uppe och tuggar sönder ram-minnet, den med lägst minne hade 4, men går väl alltid köpa till och sätta i, minnen är billiga.

 

Tack för input, jo som sagt alla dessa borde ju funka alldeles utmärkt. Hade även tänkt mig att ganska gamea lite på någon av dom i framtiden (diablo 3) hehe =) Så får se vilken det blir :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Ska du även gajma skadar det ju inte med större skärm,

Samsungen tycker jag definitivt inte att du ska välja ,

den har bara 1 minnesslot, samt inte lika hög upplösning som dem andra, och läser inte in blu-ray (vilket dom andra gör)

 

Plus att dem andra har 2 minnesslot,

dessutom så har ju faktiskt (http://www.dustinhome.se/sony-vaio-f13s8e-ci7-173-6gb-500-blu-ray-164-w7hp-black/product/5010552376) bäst processor, vilket är till en klar fördel =)

 

Så får väl säga att det är den du ska ha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du även gajma skadar det ju inte med större skärm,

Samsungen tycker jag definitivt inte att du ska välja ,

den har bara 1 minnesslot, samt inte lika hög upplösning som dem andra, och läser inte in blu-ray (vilket dom andra gör)

 

Plus att dem andra har 2 minnesslot,

dessutom så har ju faktiskt (http://www.dustinhome.se/sony-vaio-f13s8e-ci7-173-6gb-500-blu-ray-164-w7hp-black/product/5010552376) bäst processor, vilket är till en klar fördel =)

 

Så får väl säga att det är den du ska ha

Tyty! Funderar om jag ska köpa en sunk bärbar och gamea på den stationära istället eller köra på en rejäl laptop. Återstår att se.

jag hade ju bara köpt en laptop som klarar av poker nu under resan sen väntat med alla spel tex diablo till du kommer hem och kör på stationär för att få en bra spelupplevelse :)

 

Låter iofs klokt, har ju en gamerdator som inte används alltför flitigt kanske borde vara bäst att lira poker/spel på den och bara använda bärbara i nödfall. Kanske vore den billigaste och bästa lösningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty! Funderar om jag ska köpa en sunk bärbar och gamea på den stationära istället eller köra på en rejäl laptop. Återstår att se.

 

 

Låter iofs klokt, har ju en gamerdator som inte används alltför flitigt kanske borde vara bäst att lira poker/spel på den och bara använda bärbara i nödfall. Kanske vore den billigaste och bästa lösningen.

 

mmm gto lösning köpa en bärbar som klarar av poker, film osv(för resor eller grind hospolare) som inte går sönder sen ha en stationär för andra mer krävande spel.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad började du på?

Peakade 98 pannor innan jag började träna seriöst och deffa på sommaren =) Nere på 85 nu. Tränar regelbunden och äter normal husmanskost med inslag av lite syndade då och då inga konstigheter.

mmm gto lösning köpa en bärbar som klarar av poker, film osv(för resor eller grind hospolare) som inte går sönder sen ha en stationär för andra mer krävande spel.....

 

Blir nog så :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty! Funderar om jag ska köpa en sunk bärbar och gamea på den stationära istället eller köra på en rejäl laptop. Återstår att se.

 

 

Låter iofs klokt, har ju en gamerdator som inte används alltför flitigt kanske borde vara bäst att lira poker/spel på den och bara använda bärbara i nödfall. Kanske vore den billigaste och bästa lösningen.

 

Hur kan det vara billigast?

 

en hyffsad speldator + pokerbärbar = ~12k

 

en grym speldator ~10k

just saying

 

obv ska du bygga själv om du ska ha grym stationär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det vara billigast?

 

en hyffsad speldator + pokerbärbar = ~12k

 

en grym speldator ~10k

just saying

 

obv ska du bygga själv om du ska ha grym stationär

 

 

haha, du behöver inte lägga 12k för att få en hyfsad bärbar, sluta snacka skit. Jag har en i5a 6gb ram, grafikkort vetifan men det är något grymt :) För 6000kr. Och om du vill ha mega bra graffekort kanske du kan lägga till 1k så får du en riktigt grym.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det vara billigast?

 

en hyffsad speldator + pokerbärbar = ~12k

 

en grym speldator ~10k

just saying

 

obv ska du bygga själv om du ska ha grym stationär

 

kanske formulerade mig lite konstigt, har en 1år gammal gamerdator som jag snickrade ihop förra året. Därför jag menar att det blir billigare att börja använda den mer och köpa en billigare laptop. Mybad =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peakade 98 pannor innan jag började träna seriöst och deffa på sommaren =) Nere på 85 nu. Tränar regelbunden och äter normal husmanskost med inslag av lite syndade då och då inga konstigheter.

 

 

Blir nog så :D

 

Jag deffade nyss medtanke på en matförgiftning, skulle tippa jag är under 70kg just nu, ska bli magiskt komma hem till Piteå snart och flåda lite på Sunes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...