Carloskar Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Hej Hade ett nytt VISA-kort när jag gjorde min senaste deposit på full tilt. Gjorde sedan en withdrawal och gissar att pengarna skickats till mitt gamla kort (som inte fungerar). Har väntat snart en månad på mina pengar, och får inget svar av varken svenska eller engelska supporten. Tror ni det är kört? Hur kan full tilt behandla sina kunder på detta vis? De lägger ju enorma summor på marknasföring... Citera
SouthEast Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Full Tilt Poker Full Tilt Poker är inte uppkopplad Officiell Sajtrepresentant Full Tilt Pokers avatar Senaste aktivitet: 2009-09-29 14:24 Full Tilt Support Full Tilt Support är inte uppkopplad Officiell Sajtrepresentant Senaste aktivitet: 2009-06-10 16:12 Citera
jackbalsam Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Finns det ingen live-support? Testa att tjata där. Citera
Carloskar Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Dont look good... Någon annan på senaste som mailat engelska support och faktiskt fått svar? Edit: Nej jag tror inte dom har något annat alternativ än mail?? Citera
tiiias Postad 20 Juli , 2010 Rapport Postad 20 Juli , 2010 Kollat med din bank om det fått någon transaktion till ditt gamla kort och om det möjligen blivit något fel där ? Annars så har det alltid fungerat för mig då jag fått nytt kort men gjort uttag till gamla, Frågade på Swedbank nyligen om just detta och då sa han att det inte skulle vara några problem. Citera
Carloskar Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2010 Okej, ska ringa banken imorgon och kolla! Tack Citera
PalleBalle87 Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Samma sak hände mig och efter samtal med banken fixades degen fram, dock ej från ftp men borde va samma kan man tycka GL Citera
GreenRose66 Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Hmmm är jag helt fel ute att du skall få pengarna ändå,,,VISA är ju bara VISA och är ju ändå kopplat till ditt bankkonto ,, det e ju inte precis så att pengarna går in på visakortet,, dom borde gå till kontot VISAT e kopplat till så det borde inte spela nån roll,,, Men kan ha fel Citera
Aeis Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Dont look good...Någon annan på senaste som mailat engelska support och faktiskt fått svar? Edit: Nej jag tror inte dom har något annat alternativ än mail?? Jo jag har fått svar 2 ggr senaste veckan. Ena gången fick jag till och med ett bekräftelse mail att de tagit emot min fråga. Kikat igenom din skräppost noga så det inte råkat hamna där? Citera
wahlen1 Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 pengarna ligger i "luften" hände samma sak med mig en gång när jag bytte bank. Bara ringa banken och förklara så ska de se det. Citera
gsus Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Räkna inte med någon hjälp från Full Tilt. Deras kundtjänst/service är lika med obefintlig. Citera
Carloskar Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Tack för att ni är så hjälpsamma. Tyvärr sa tjejen på Nordea att pengarna åker tillbaka om uttaget inte fungerar som det ska. Hon sa dock detta på rak arm utan att kolla något, så vettefan om hon har rätt... Bara att be till gudarna att full tilt orkar kolla mailen.... Citera
wahlen1 Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 men då borde pengarna åka in till fulltilt igen eller? Ring till din gamla bank och kolla eller har du bara bytat kort? Citera
cab Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Tack för att ni är så hjälpsamma.Tyvärr sa tjejen på Nordea att pengarna åker tillbaka om uttaget inte fungerar som det ska. Hon sa dock detta på rak arm utan att kolla något, så vettefan om hon har rätt... Bara att be till gudarna att full tilt orkar kolla mailen.... Folk som sitter i telefon på banker är totalt jävla sämst på allt, lita inte på vad hon sa. Vet inte hur många personer jag pratat med när det gäller lite "svårare" saker och alla säger olika eller kopplar vidare sen i slutskedet ser man att alla hade fel. Säkert rätt svårt att få vettigt folk till telefonsupport jobb men ibland undrar man ju vad det är för fel på folk. Citera
Big Less Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Folk som sitter i telefon på banker är totalt jävla sämst på allt, lita inte på vad hon sa. Ganska säker på att hon har rätt. Prata med FT och berätta vad hon sa, och ligg på tills de klarar ut det. Citera
padrinosftw Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Lanar traden lite.. Swedbank har ju en ny grej att man maste anvanda ett tillfalligt e-kort varje gang man gor en visa-transaktion online. Hur blir det da nar man maste withdrawa till sitt visakort som var ett tillfalligt som inte langre existerar? Citera
Uniktnamn Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Borde inte vara så avancerat. En av två saker har inträffat. antingen har pengarna gått in på ett konto som var/är kopplat till det visakort du hade och finns där eller så upptäckte systemet att det inte fanns något konto och då bouncade transaktionen och pengarna är följdaktligen kvar hos FT. Information om transaktionen borde kunna tillhandahållas av både bank och FT. Då FT är okontaktbara och dessutom har den kanske sämsta supporten genom tiderna så borde du i första hand kontakta banken och be att de kontrollerar transaktioner på det specifika konto som ditt visakort var kopplat till. Eftersom du vet ungefärlig tidpunkt och belopp kan det inte vara alltför svårt. Om banken sen säger att det inte finns några registrerade transaktioner så har utbetalningen uppenbarligen bouncat. Skriv då och förklara det hela för FT och hoppas att du suger ut på din 20/80 flip och får hjälp. Lycka till Förre Citera
Donner Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Sämre bank än Nordea när det gäller såna här saker får man fan leta efter. Exakt så här gick det med ett av mina uttag genom VISA för massa år sen. Pengarna krediterades på ett gammalt, spärrat kort. Det var iofs på pokerstars, men antar att det funkar på exakt samma sätt oavsett sajt. Bråkade med både Nordea och Stars. Alla jag pratade med på Nordea var som vanligt helt hopplöst okunniga. Ingen kunde hitta ett enda spår av pengarna o de hävdade att de aldrig fått dem. Pokerstars hävdade att "the transaction had been fully settled" dvs gått igenom korrekt o blivit utbetald. Minns att jag gjorde en skriftlig anmälan till Nordea oxå, men tror inte det hände så mycket mer då heller. Tror det var min personliga bankman(som jag tidigare inte ens visste om att jag hade) som redde ut det hela. Iaf var det så att pengarna hade hamnat på nån sorts slaskkonto på Nordea där såna här överföringar utan korrekta mottagare hamnar. Där skulle sen nån snubbe granskat alla summorna o manuellt överfört dem till de rätta kontona. Fick aldrig nån förklaring varför detta aldrig skedde. Typ 14 månader tog det för mitt uttag att hamna på kontot.. Heja Nordea Citera
kung_john66 Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Lanar traden lite.. Swedbank har ju en ny grej att man maste anvanda ett tillfalligt e-kort varje gang man gor en visa-transaktion online. Hur blir det da nar man maste withdrawa till sitt visakort som var ett tillfalligt som inte langre existerar? använd handgranat funkar nästan alltid när man skalar frukt lycka till med kiwin Citera
Larken Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Detta hände mig en gång när jag skulle ta ut pengar från någon poker sajt till ett gammalt kort på Nordea. Pengarna kom in utan problem då det gamla visakortet är kopplat till personkontot. Däremot skulle jag rekommendera dig att tala med kortavdelningen hos Nordea, dom kan se allt som har med korttransaktioner att göra. Be dom på den vanliga telefonsupporten att koppla dig dit. Citera
ffredd Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Då FT är okontaktbara och dessutom har den kanske sämsta supporten genom tiderna Vi som var i kontakt med det företag som var support åt Party och deras skins under 2006 vet att det där är som att säga att den här smileyn kanske är den största runda gula saken i solsystemet. Citera
Carloskar Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2010 Tack för alla svar! Det känns faktiskt tryggt att ha ett gäng stöttande människor i all hopplöshet! Idag syns pengarna på kontot. Tog precis en månad att göra uttaget. Jag bojkottar nu full tilt. Såhär behandlar man inte sina kunder. Citera
Uniktnamn Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Vi som var i kontakt med det företag som var support åt Party och deras skins under 2006 vet att det där är som att säga att den här smileyn kanske är den största runda gula saken i solsystemet. Partys support är rena drömmen i jämförelse. Men sen är det ju så att de flesta supporter suger enorma mängder hästballe så egentligen är ju alla bara olika grader av totalt jävla värdelösa! Vilka som man allra helst skulle vilja skicka ett paket med mjältbrand till först är ju en ren smaksak. Förre Citera
padrinosftw Postad 24 Juli , 2010 Rapport Postad 24 Juli , 2010 använd handgranat funkar nästan alltid när man skalar frukt lycka till med kiwin mmm men potatisskalare då Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.