rilleg Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 ifall någon mats rahmn försöker lägga till er på facebook så avböj vänligast för det är inte han utan är en scammer, även hans email är under belägring. Hans msn är dock fungerande än så länge Citera
#LOUDmouth# Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 lol, är det bara jag som tänker ..................... karma /#LOUDmouth# Citera
killerwolf Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 tack för att du lämnade en signatur, var osäker på om det var du som skrev =) Citera
bigdwarf Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 tack för att du lämnade en signatur, var osäker på om det var du som skrev =) +1 Citera
elvis77 Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 lol, är det bara jag som tänker ..................... karma /#LOUDmouth# +10 Citera
urmy Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Fan, jag som trodde han ville bli vän med mig på riktigt Citera
E.H. Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 .... Nu får jag inte skriva här eftersom jag är för dålig på att spela poker men jag kunde inte hålla mig från att korrigera originalinlägget så att det blev korrekt. Citera
JoeFalk Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Nu får jag inte skriva här eftersom jag är för dålig på att spela poker men jag kunde inte hålla mig från att korrigera originalinlägget så att det blev korrekt. KLONK ! Citera
Saint_Bjorn Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 saxar från en liknande tråd: Skippa tramset. Gillar ni inte Mats, gå och sparka på en vägg eller nåt. Gillar ni inte T6 är ni i gott sällskap men det är fel tråd för det. Samma gäller här. Citera
upandcoming Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 kan passa på att meddela att warren buffet på facebook inte är den riktiga starfitter utan en scammer. Citera
Ola Brandborn Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Forumet består ju av en drös relativt intelligenta och datorkunniga människor. Kan man inte slå våra huvuden ihop och spåra scammaren på något sätt? Urkundsförfalskning är ett ganska allvarligt brott, och oavsett om man tycker illa om Mats eller ej så kan det vara +EV för kollektivet att spåra den här scammaren, nästa gång är det någon annan som blir drabbad. Citera
bjoelle Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 saxar från en liknande tråd: Samma gäller här. När det sägs in i all oändlighet, sure. Samtidigt så får man ligga som man bäddar, right? Citera
Crappy Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 E.H och övriga. Håll er till topic, tack. Jag kommer radera allt som inte hör hit. Ev personangrepp ger enl forumets regler självklart varning, vem det än är riktat emot Citera
LykkaSiGya Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Fan, jag som trodde han ville bli vän med mig på riktigt Inte ens scammer-Mats vill bli vän med mig Citera
Big Less Postad 16 Juli , 2010 Rapport Postad 16 Juli , 2010 Rahmns egen scam diskuteras i denna tråd: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/42747-t6-poker.html Här diskuteras den scammer som utger sig för att vara scammern Mats Rahmn. Citera
rilleg Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2010 ni får väl hacka på mats hur mycket ni vill men jag ser gärna att en scammer inte lyckas med att få loss pengar av primärt pokerspelare. Tror ingen skulle bli glad av att skicka pengar för att sedan inte få tillbaka dem, hellre en tråd för mkt än för lite i såna här fall imo Citera
SoderKrippa Postad 16 Juli , 2010 Rapport Postad 16 Juli , 2010 tack för att du lämnade en signatur, var osäker på om det var du som skrev =) +1 /SK Citera
SunTzu Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Forumet består ju av en drös relativt intelligenta och datorkunniga människor. Kan man inte slå våra huvuden ihop och spåra scammaren på något sätt? Urkundsförfalskning är ett ganska allvarligt brott, och oavsett om man tycker illa om Mats eller ej så kan det vara +EV för kollektivet att spåra den här scammaren, nästa gång är det någon annan som blir drabbad. Går inte att spåra längre än till IPet, sen måste det lämnas till polisen (som antagligen inte kommer göra nått om han inte fått tag på rätt stora summor). Om han har proxat eller kört på nån annans trådlösa så är det antagligen kört att hitta honom iaf. Citera
JohahH Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Går inte att spåra längre än till IPet, sen måste det lämnas till polisen (som antagligen inte kommer göra nått om han inte fått tag på rätt stora summor). Om han har proxat eller kört på nån annans trådlösa så är det antagligen kört att hitta honom iaf. Kan väll gå att komma åt vem som är bakom IPet ändå om du hackar ISPn eller mutar dem;-) Ne skämt o sido, så även om du får fram vem som sitter bakom IPet så hjälper det nog inte mycket. Är han inte helt hjärndöd så har han kört VPN, Proxy eller surfat på någonannans trådlösa..... Citera
Recommended Posts