devalanteriel Postad 11 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Jag kan gå i god för fowran om det hjälper? Visst. Från 0.000001 % chans till 0.001 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Visst. Från 0.000001 % chans till 0.001 %. Awww, puss på dig med gullet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Maj , 2012 Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 avdelningen Epic Fails: skulle tagga mig själv i ett kort på brorsans fejjasida, men lyckas tagga en amerikansk porrskådis fan-sida med liknande namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 14 Maj , 2012 Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 avdelningen Epic Fails: skulle tagga mig själv i ett kort på brorsans fejjasida, men lyckas tagga en amerikansk porrskådis fan-sida med liknande namn. brukar inte namnförslagen som kommer upp bestå av personer du känner/sidor du brukar besöka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 14 Maj , 2012 Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 brukar inte namnförslagen som kommer upp bestå av personer du känner/sidor du brukar besöka?? busted Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Maj , 2012 Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 brukar inte namnförslagen som kommer upp bestå av personer du känner/sidor du brukar besöka?? Nice try, but no Hade det varit en privatperson så visst - då stämmer din tes - men det här var en "idol- / kändissida". Not that there's anything wrong with that, men gayporr har aldrig varit min kopp te. För övrigt kollade jag faktiskt att det inte fanns någon "gilla" från mig på nämnd sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Maj , 2012 Rapport Share Postad 14 Maj , 2012 Vill för övrigt ge lite cred till Will Hill för roligt och otippat val av bounty. På söndag är det hockeyspelaren Robert Nilsson som spelar forumturren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Maj , 2012 Rapport Share Postad 15 Maj , 2012 2,5 vecka kvar tills SM på Cosmopol börjar (main that is). Har börjat planera en smula inför liverapporteringen och tror det kan bli riktigt bra! Vilka på PF planerar lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 15 Maj , 2012 Rapport Share Postad 15 Maj , 2012 2,5 vecka kvar tills SM på Cosmopol börjar (main that is). Har börjat planera en smula inför liverapporteringen och tror det kan bli riktigt bra! Vilka på PF planerar lir? Jag kanske dyker upp, håller på att försöka planera in en golf/poker-vecka i Helsinki under samma datum men det är tveksamt om det blir. Vore kul med cosmo-SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Maj , 2012 Rapport Share Postad 15 Maj , 2012 Jag kanske dyker upp, håller på att försöka planera in en golf/poker-vecka i Helsinki under samma datum men det är tveksamt om det blir. Vore kul med cosmo-SM. Jo! Om inte annat så kan du dyka upp och snacka lite skit och barhänga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 15 Maj , 2012 Rapport Share Postad 15 Maj , 2012 Jo! Om inte annat så kan du dyka upp och snacka lite skit och barhänga Absolut. Jag ska försöka övertala mitt rese-party att ta en sväng förbi huvudstaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Maj , 2012 Rapport Share Postad 15 Maj , 2012 80/20 att jag kommer typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 Maj , 2012 Rapport Share Postad 16 Maj , 2012 80/20 att jag kommer typ 20/80 om jag kommer, vänd på siffrorna om flugan står för min alkoholkonsumtion hela vistelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Maj , 2012 Rapport Share Postad 16 Maj , 2012 Bara för att du är ett gammalt troll. Jag kan tänka mig att köpa några % i så fall B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Maj , 2012 Rapport Share Postad 17 Maj , 2012 Får se hur länge det varar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Maj , 2012 Rapport Share Postad 17 Maj , 2012 Asch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 17 Maj , 2012 Rapport Share Postad 17 Maj , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Maj , 2012 Rapport Share Postad 17 Maj , 2012 20/80 om jag kommer, vänd på siffrorna om flugan står för min alkoholkonsumtion hela vistelsen. åsneflippen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Vad blir det i kväll? Säger 3-1 till BM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Jag sätter inte emot. Jag tror på en säker seger för BM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 3-1 BM och Robben gör första så blir det pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Maj , 2012 Rapport Share Postad 20 Maj , 2012 SVS "spela lagom" dator, säljes billigt Denna MacBook pro lämpar sig extra bra till svs och deras spela lagom Den startar kanon, och får efter ett fåtal minuter blackouts. Det tvingar fram en hård avstängning via en väl fungerande och välanvänd on/off knapp. Vilket betyder att du kan bara spela halva tiden, om du hinner regga dig och få upp borden. Den är i övrigt välvårdad, bara ett fåtal knappar saknas efter mindre våldsamma utbrott vid ovan nämnda blackouts. Bildskärmen kan också sägas vara i relativt gott skick med hänsyn taget till detsamma. Någon mus medföljer ej då, den ej går att finna i det höga gräset Jag är skogstokig, någon som råkat ut för detta fenomen? Fått tips på det här, men det stämmer inte riktigt http://support.apple.com/kb/TS4088?viewlocale=sv_SE&locale=sv_SE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nallefia Postad 28 Maj , 2012 Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 28 Maj , 2012 Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 +1 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts