Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pratar gärna hockey. Tyvärr är ju Flyers ute nu :( så jag får väl heja lite på King Henrik till Stanley Cup.

 

Sverige-Tyskland också alltid roligt att se. Skönt med matcher där jag blir glad oavsett vilka som vinner.

 

Rangers all the way. :) För den som tycker om att sportsbetta så borde Washington vara ett klart bet på 16 ggr pengarna på betfair just nu, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föredrar generellt hockey framför fotboll. Är dock helt ointresserad av svensk klubbhockey, enbart landslagshockey och NHL som lockar. Började som ett Detroit-fan, men har insett att mitt hjärta klappar allt mer för Boston Bruins.

 

Så jävla mycket this. Förutom Detroit och Bruins obv. Capitols och Rangers all the way.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr :) Finns en hel del folk jag gärna går i god för och gärna firar jul med, som jag ändå inte skulle vilja ha som moddar här. En del av dem har dessutom både gott omdöme och kan poker.

 

Att fira jul med någon är mao. det bro-igaste man kan göra? :) Kanske stämmer fan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...