Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

Jag har inte gått emot forumets regler någonstans. Att jag framför min åsikt i en tråd där händelsen utspelar sig medans jag förklarar min tidigare post är helt tillåtet.

 

Att Lundin som moderator tillåter ord som "Pissluder" är om något ett stort jävla felsteg. Det är nog just därför du raderade allt, du vet att han gjorde fel och försöker städa upp efter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grinder verkar iofs bete sig väldigt tonårsupprors-aktigt men sen har jag också själv lite svårt att förstå reglerna, kan ni kanske ge ett förtydligande?

 

Ex: Alla moderatorer är idioter (<-- ok, antas bara gälla i allmänhet?)

Ex: Men som du säger! Tycker du borde tänka på hur du beter dig (till ovan) (<-- inte ok, offtopic?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kayle

Att vi moderatorer är idioter är nog ett faktum, jag har blivit kallad det så många gånger nu så det måste vara en sanning, därav är det också ok att kalla oss det. Eller iaf mig. :mrgreen:

 

Nu vet jag uppriktigt inte exakt på vilket inlägg du refererar till, men sannolikt kan det ha vart en följdredigering. Alltså inlägget som det avser är borta och det blir onekligen lite tomt att låta det stå kvar.

 

TGrinder.

Pissluder var om jag minns rätt inte riktat till någon specifik individ, utan rent allmänt? Då hamnar det i gränsdragningslandet. Du drar din gräns och Lundin sin.

Att det inte är densamma gör per automatik inte din gräns till den rätta.

 

Om jag inte, återigen misstar mig, så är även det inlägget nu raderat?

Lämpligheten med ett sådant språkbruk kan alltid diskuteras. Vissa inlägg plockar vi helt enkelt inte direkt utan rådgör med övriga idioter, förlåt moderatorer. Ibland händer det till och med att vi missar vissa inlägg eller ångrar oss och rättar till i efterhand.

 

Om du avser att vara kvar Grinder får du leva med det.

Thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...