Juggler Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Får man komma om man tältar i den här? Citera
Crappy Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Då ditt konto snart når denna period så inbjuder vi dig att göra en insättning genom att använda ditt saldo de följande veckorna; Hur gör man en insättning genom att ANVÄNDA saldot??? Citera
Crappy Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Skum bugg på Ongame eller något jag missat? Oavsett när jag kollar turnelobbyn finns Amalaguy123 kvar på delad sista plats utan marker? Sharkscope ger honom en Roi på 5% på 1200 spelade turrar. Jag vill också bara få haka på ini ITMpå det viset Citera
Crappy Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Fan han kommer vinna, han är fortfarande kvar Citera
taktfast Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 Spelade lite $4.40 Rush idag och kom till finalbord. Killen som bustade på fjärde plats satt kvar i chatten helt lyrisk över sin fjärdeplats. Kommentaren han fällde medan vi fortsatte var helt klockren: charles right (Observer): for some reason I never care 2 lose if I win 120 dollar Citera
Crappy Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 Jag lyckades iaf göra en sak rätt idag. Jag satte not på mig själv TOMTE och FISK! Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 Jag lyckades iaf göra en sak rätt idag.Jag satte not på mig själv TOMTE och FISK! Du ska alltså ha trädgårdstomtar och en fiskdamm utanför villavagnen? Citera
Drunken_Penguin Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Vad är en villavagn egentligen? Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Vad är en villavagn egentligen? I svenska akademiens ordbok står det: "Ett gypsynäste" Citera
Saint_Bjorn Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Där jag kollade stod det "a crappy place" Citera
TotalFarsa Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Satt och skaldade för Crappy på msn igår men fick aldrig nån respons. Så vi tar det här istället. Först en limerick om vår favorit-teletubbie. En rödlätt gubbe från trakten kring BoråsMed mat och rödvin han smorde sitt krås Han sade "nu får det räcka!" Det här blir ju min femte bläcka Och jag börjar få känning av min artros Och så en haiku. AmaronenDrickes ur Crappy svajjar /rimmade artros på borås //nöjd Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2011 Det där är inte en haiku. Citera
TotalFarsa Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Det där är inte en haiku. Men ffs, det vet väl inte Crappy! Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Det där är inte en haiku. Frågan är vad som är värst... - Att han gjorde fel? - ... eller att du faktiskt vet att det var fel!? Citera
TotalFarsa Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Frågan är vad som är värst... - Att han gjorde fel? - ... eller att du faktiskt vet att det var fel!? Eller alternativ nummer 3: - Att jag visste att Dev skulle anmärka på det eftersom... det inte är en haiku... Citera
Crappy Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Du menar att du suttit hela kvällen, inbillat oss att du kastar ur dig små lustiga poetiska Haiku texter. Så är det fake alltihop? Du har inte en aning? Du vet inte att det ska vara 17 teckenljud? Vilket INTE får blandas ihop med stavelser? Bot och bättring min käre TF Citera
MikeTime Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 TF spelar intellektuell igen. Men vi gillar honom i alla fall. Han är ju liksom västkustens svar på Staffan Westerberg - mysig, jollrig och samtidigt lite skrämmande. Citera
Saint_Bjorn Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Jag kan inte haikua men jag kan limmericka: Det var en flicka från Gränna som så stjärten kunde spänna att hon i detta hål kunde strypa en ål och till o med vässa en penna Men den har jag snott från Hasse Alfredsson. Citera
Klyka Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Vadå? Har Crap tjackat villvagn?? Vad är en villavagn egentligen? Den stora frågan är väl vad en villvagn är? Och har Crappy köpt en sån också? Eller köpte han en villvagn när han egentligen trodde att det var en villavagn? Kan det alltså vara så att Crappy inte alls har en villavagn? Är hela den här tråden baserad på en lögn? Ett missförstånd? En villavagnsvilla? En villvagn? Citera
LappRoffe Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Den stora frågan är väl vad en villvagn är? Och har Crappy köpt en sån också? Eller köpte han en villvagn när han egentligen trodde att det var en villavagn? Kan det alltså vara så att Crappy inte alls har en villavagn? Är hela den här tråden baserad på en lögn? Ett missförstånd? En villavagnsvilla? En villvagn? Det kan ju vara någon sån här vagn som Pippi hade. En villa-villekulla-villa-vagn. Lite som en irrvagn kanske. En sån där som man går in i och så hör man låga röster som man egentligen inte hör, men man kan känna prasslet av kjolar gjorda av papper, som egentligen inte finns och sen blir det mörkt eller så...äh jag vet inte... Citera
MikeTime Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Det kan ju vara någon sån här vagn som Pippi hade. En villa-villekulla-villa-vagn. Lite som en irrvagn kanske. En sån där som man går in i och så hör man låga röster som man egentligen inte hör, men man kan känna prasslet av kjolar gjorda av papper, som egentligen inte finns och sen blir det mörkt eller så...äh jag vet inte... Japp, Lorry är kvalitets-TV! Citera
Klyka Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Igår kl 19:18 hade jag skrattar rakt ut om någon hade lagt oddset 984 gånger pengarna på att lappen skulle dra en lorryreferens om en villavagn. Skrattat och avböjt. Citera
Recommended Posts