Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe

Hatad misstänker jag. :mrgreen:

 

Man "rattar" in 37kvm vagn. Eländet står inte ens på hjul

Det finns hjul, någonstans där under :) Men de har nog inte snurrat sedan de sattes på.

 

Men det vore onekligen en kul ide, att rulla in jämte Kabe briliant största versionen

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ville bara kika in och säga att Amarone-Crappy på msn är jävligt kul.

 

Crappy dyker upp, förbannad för att jag inte spelar Night Rehaben med honom. Att den startade två timmar tidigare verkar inte förändra hanses inställning.

 

Crappy frågar i msngruppen: Vem, var, hur äger Bwin och partypoker?

 

Alla: Huh, va?

 

Crappy: Vem äger bweinpartypoker???

 

Alla: vad fan mernar du, de har mergat till ett och samma bolag!

 

Crappy: Men VEM äger VAD??

 

Alla: Aha, Crappy har druckit amarone

 

Typ så, love ya C :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara instämma med TF i ovanstående. Crappy var en riktig stjärna igår. Vid flertalet tillfällen upprepa han samma sak, om och om igen. :)

 

Jag hade tänkt åka ner till Polisen idag för att skaffa nytt pass. Men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. För de som inte känner till det är jag oerhört allergisk mot mygg/knot/andra jävla skitinsekter. Betten jag får svullnar som bölder.

 

Jag har fått ett bett på läppen. Jag har hängläpp. Ser ut som en halv Kissie, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woho

 

Hello,

 

There is an amount of $100 Dollars worth of credit in your account.

 

 

This will redirect you

 

Thank You,

 

Mark

 

 

This message was sent by: Mark Lee, 27 Old Gloucester Street, London, England WC1N, United Kingdom

Manage subscriber options

 

Undra undra om man ska klicka på "redirect" länken tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de som inte känner till det är jag oerhört allergisk mot mygg/knot/andra jävla skitinsekter. Betten jag får svullnar som bölder.

 

Äter du nån allergimedicin? Annars kan du prova receptfria tabletter från apoteket. Jag äter det för min pollenallergi men det hjälper även mot myggbett, de kliar nästan inget alls.

 

Man tar en tablett om dan, kostar drygt 30:- för 28 tabletter (om du inte ska ha "finmedicin" som clarityn eller så). Men om du har såna besvär kanske du redan tar nåt. Det är annars ett tips om det är andra som störs av mycket kliande myggbett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äter du nån allergimedicin? Annars kan du prova receptfria tabletter från apoteket. Jag äter det för min pollenallergi men det hjälper även mot myggbett, de kliar nästan inget alls.

 

Man tar en tablett om dan, kostar drygt 30:- för 28 tabletter (om du inte ska ha "finmedicin" som clarityn eller så). Men om du har såna besvär kanske du redan tar nåt. Det är annars ett tips om det är andra som störs av mycket kliande myggbett.

 

Jag äter ingen allergimedicin. Gjorde det förra sommaren med goda resultat. Desvärre är ju laktos bland det vanligaste man fyller ut medicin med. Då jag är laktosintolerant fick jag istället rännskita :D. Möjligen kan jag ju kombinera laktosintoleransmedicin med allergimedicin, det har bara kännts för krångligt, så får väl skylla mig själv.

 

 

Är verkligen en pest eller kolerasituation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...