dvdmicke Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Så det är bara att tuta och köra, ska själv börja spela där idag, så du får ser upp broder, e det nån som tokhöjer så vet du vem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Vart ser man sina transar(insättningar o uttag)? Finns en hänvisning till en länk som inte finns !!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEddster Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Måste jag ha hunnit spela samtliga 500 händer innan den 28/2?? Om jag inte hunnit får jag ut för de antal 50 hands sessioner jag hunnit tills dess? Trivs bra med klienten dock och telefonsupporten är riktigt bra! Inte upplevt några av de problemen de flesta pratar om här dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Om frågan gäller feb.erbjudandet är svaret: Ja! "Februarierbjudandet startar den 1 februari kl.01.00 CET, så var med redan från början! Notera att du behöver spela på minst $0.50/$1.00 bord ($1/$2 för Fixed Limit) för att få dina kvalificerade raked hands. För var 50e kvalificerande Raked Hands är du berättigad till $5 i pokermarker" Jag har heller aldrig haft några problem med bet365, fått ut mina bonusar, och utbetalningarna till visa har alltid varit snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillian Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Om frågan gäller feb.erbjudandet är svaret: Ja! "Februarierbjudandet startar den 1 februari kl.01.00 CET, så var med redan från början! Notera att du behöver spela på minst $0.50/$1.00 bord ($1/$2 för Fixed Limit) för att få dina kvalificerade raked hands. För var 50e kvalificerande Raked Hands är du berättigad till $5 i pokermarker" Jag har heller aldrig haft några problem med bet365, fått ut mina bonusar, och utbetalningarna till visa har alltid varit snabba. Kollade på bet365.com nu och det verkar som att signup-bonusen på $100 är förlängd till 30:e april. Däremot står det inget om att man måste spela $1/$2 för fixed limit. Pratar du om någon annan bonus? Skulle vilja ta dem, men spelar bara 0.5/1. EDIT: Såg nu att det 1/2 gällde en reload-bonus och inte signup-bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomaskrstd Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Ja det är 2 skilda bonusar , den för ny spelare räcker det att spela på 0.25/0.50$NL och 10$ i bonus för 50 rakade händer , har hört att en del har kört på lägre bord och ändå fått bonusen , så länge potten blev 5$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillaan Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Någon som ska lira "månads finalen" på bet365 d.v.s turneringen för dom som spelat 250 raked hands under Mars månad där inköpet är gratis med en pris pott på 30 000$ med max 6 000 deltagande och denna turneringen går av staplen på Söndag 9/4 21:00 svensk tid. Denna turnering spelas varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Tilt, sitter och har ett trevligt samtal med Robert "DODARN" Lux i chatten och får den avstängd, antog det var därför jag inte snackade engelska. Men varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Tilt, sitter och har ett trevligt samtal med Robert "DODARN" Lux i chatten och får den avstängd, antog det var därför jag inte snackade engelska. Men varför är det så? för att man ska snacka engelska i chatten. Alla ska förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldman-S- Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Jag ser att Bet365 har speciella BadBeat Jackpot bord (kanske alla Prima siter har). Min fråga är om någon vet om det är högre rake på dom borden? Jag har letat på Bet365's sida men hittar faktiskt inte info om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Jag ser att Bet365 har speciella BadBeat Jackpot bord (kanske alla Prima siter har). Min fråga är om någon vet om det är högre rake på dom borden? Jag har letat på Bet365's sida men hittar faktiskt inte info om det. Det tas $0.5 mer i rake på BadBeat Jackpot borden. Det gäller alla Prima-siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldman-S- Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Jag ser att Bet365 har speciella BadBeat Jackpot bord (kanske alla Prima siter har). Min fråga är om någon vet om det är högre rake på dom borden? Jag har letat på Bet365's sida men hittar faktiskt inte info om det. Det tas $0.5 mer i rake på BadBeat Jackpot borden. Det gäller alla Prima-siter. Tack för infon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Fick följande svar gällande uttag till mitt bankonto, glömde fråga vad bic/swift kod är, någon som vet? "Du behöver därför ge oss ditt bankkonto, bankens namn och adress och bankens bic/swift kod när du vill ta ut dina pengar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldman-S- Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Fick följande svar gällande uttag till mitt bankonto, glömde fråga vad bic/swift kod är, någon som vet? "Du behöver därför ge oss ditt bankkonto, bankens namn och adress och bankens bic/swift kod när du vill ta ut dina pengar" Saxat från SEB Den som ska skicka pengar till dig från ett annat EU-land behöver känna ditt internationella bankkontonummer (Iban) och SEB:s bankidentifieringskod (Bic) Uppgifterna finns att hitta på din banks sida eller om du ringer dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Vem e aalmost som lirar på prima??? Igår hände något sjukt, vet inte om det var tilt, fylla eller ng annat tragiskt, eller om killen bara är sjukt rik. aalmost gjorde 9 inköp a 10 000 dollar på NL 50/100 6handed. Direkt när han köpt in gick han all in preflop. Han torskade 90 k, bland annat till kris85. Vid ett tillfälle skrev kris i chatten - pick up the phone allmost. Någon som vet vad som hände??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Jag clearade just deras signupbonus ($100 5x raked hands), har spelat precis över 500 händer. Är de griniga om man cashar ut allt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Cashade ut allt direkt efter 512 raked hands, de har inte gnällt något och pengarna kom in fort på kontot igen. Någon som vet om de ofta brukar ha reloads? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 De har reloads typ aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurrre Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Någon som vet om Prima är nere? Både jag som lirar här på bet365 ocm min kompis på nordicbet kan igen av oss komma in på prima. Väldigt jobbigt:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmano Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Spelade en sitngo turnering, bet365, nu på eftermiddagen och den blev avbruten. Fick pengarna tillbaka på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Någon som vet om man kan se muckade hålkorten på något sätt? alltid intressant o se vad folk synar med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Någon som vet om man kan se muckade hålkorten på något sätt? alltid intressant o se vad folk synar med! Går enbart om du kör med pokertracker, pokeroffice eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 kör med pokertracker o acehud men det kommer itne upp nåt ändå, är det nån inställning man måste göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts