Gå till innehåll

pokerproffsen


okocha

Recommended Posts

Det viktigaste för en bloggar tycker jag är att man kan skriva bra och förmedla sina kunskaper på ett bra sätt. Dessa herrar är mycket bra på detta. Bra jobbat!

 

Kan det generera lite ny fisk till pokern är det väl kanon?! All positiv reklam/artiklar om poker ska vi vara glada över.

 

GL

 

TY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pwahahahahaaaaahahaaaahahahaa ssnort hahahahaa.

Oj förlåt, jag såg nåt roligt. Nu till topic:

 

Jag tror att våra fyra skribenter (eller iaf minst två av dem) säkert har ringt och velat ha namn och adress till rubriksättaren, för att skicka en leverans hundbajs. Titeln är ju helfel, men det är väldigt meriterade pokerbloggare och en skön blandning. Kan bli riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pwahahahahaaaaahahaaaahahahaa ssnort hahahahaa.

Oj förlåt, jag såg nåt roligt. Nu till topic:

 

Jag tror att våra fyra skribenter (eller iaf minst två av dem) säkert har ringt och velat ha namn och adress till rubriksättaren, för att skicka en leverans hundbajs. Titeln är ju helfel, men det är väldigt meriterade pokerbloggare och en skön blandning. Kan bli riktigt bra.

 

Fyra av fyra reserverade sig mot beslutet om man säger så :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ban, sveriges bästa pokerteoretiker ju

 

En mycket duktig spelare och skribent, som förvisso skriver mycket bra poster om just pokerteori, men någon exceptionellt djup pokerteori har jag aldrig sett honom skriva om.

 

Nu är det ju faktiskt så att tre av fyra i konstellationen Pokerproffsen är pokerproffs.

 

Ja, men även om det bara var 3 av 4 som var med i konstellationen så klingar namnet väldigt lustigt.

 

Jag tror hur som helst att det blir en väldigt bra blogg med fyra mycket bra skribenter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka av dom är pokerproffs, och hur definierar du ett sådant mike?

 

Jag tror att han försöker antyda att vi livnär oss på poker. WokadGnus jämförelse visar att Mikes tanke faller på sin egen orimlighet. Enligt samma logik skulle Leif GW Persson i så fall vara snattar- och våldtäktsproffs.

 

Min huvudnäring är inte poker, det är skrivande. Jag är möjligen skrivarproffs. Nota bene att det inte säger något om kvaliteten på det skrivna :-D.

 

Namnet suger. Punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte heller namnet men vad fan. Som AB själva sa: "välkomna till kvällstidningsvärlden" och dessutom; om namnet är det enda "problemet" vi har så ska vi nog vara nöjda. ;) Who cares liksom? De flesta som läser (eller rättare sagt som vi bryr oss om ifall de läser) vet att vi inte är pokerproffs och vi själva vet detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...