Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Linkan is back in town.. Så vi drog till Svea för att lira en 1000kr fo som gick idag. 35 spelare med som gav 1st 16,5k sek. Vi kom båda till ft men jag hade fiskigt lite stack då jag torska flipp bara några händer innan. Men Linkan hade jobbat upp sig riktigt bra och gick in som CL.

 

Jag bustade min lilla stack ganska omgående då jag hittade nuts utg+2 med 10bb AJo. Men i big har linkan lyckats hitta damerna så jag fick ställa mig i railen.

 

Linkan slutade med att hitta en andra plats. wp!

 

I morgon blir det att bege sig till stan och handla lite julklappar. Men blir väl som varje år att man väntar in i det absolut sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en grymt trevlig kväll grappar! Även om ja tar överhanden i de flesta diskussioner :D Riktigt kul å träffa linkar IRL även ifall han är en jävel på redraws :P Bjuder igen så fort jag är ATH :) Nu siktar vi mot en grindvecka i jan ngnstans!

 

Det var riktigt kul. Men som sagt var jag supervärdet på cg bordet än en gång. Jag är såå på en grindvecka i gbg i januari. Bara komma med tid och datum så bokar vi in!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, kirrar datum asap! Ska bara styra nät hemma först :D Tänkte bara höra med dig srsly om d e std att 3b 30 till 180? har aldrig sett d innan bara...va inte säker..kanske va ngt ja missat??

 

hahaha. srsly vaskade pengar på cosmopol inatt.

Var riktigt skoj att träffa dig hokuzz, är lätt på en riktig grindvecka snarast! Redraws är faktiskt en av mina styrkor i poker. Mycket riggad hand verkligen. Skönaste var nästan när vi viker upp korten och srsly utbrister "sjukt KhTh är den enda handen du leder mot där" på brädan ligger QhJdxh och jag har AhAs, turn och river kanske är uppenbart. (han tyckte det såg ut som jag hade A4 vilket iofs inte förklarar hans kommentar, snarare hans tillstånd:-) )

Klockan är 12 dags att gå o lägga sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt standard att 3beta 180 på 10-10. Fttar inte hur jag lyckas räkna så brutalt fel.

 

Såg ju obv helt fel. Kommer inte ihåg hru handen spelades men trodde du gick för bluffsyn med A4. Men som så många ggr förr har mina ögon svikt mig. Vart ju äggen han hade. Sen såg jag inte först om att Hokuz satt med flushdrag heller. Åh herre vad jag måste blivit full igår.

 

Lyckades inte dodga en bakfylla :(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades inte heller ducka huvudvärken men jag tror att det kan ha att göra med att man inte sovit sådär överdrivet mycket idag.

Nåväl, bara att jobba in lite grindtimmar idag antar jag.

 

Edit: Jag var inte överddrivet nöjd på SJ imorse som var 2 timmar försenat. Superstd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...