Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Just hemkommen från Borlänge. Inga Pf-legender i sikte. Kupolen i mellandagsrea är för övrigt väldigt nära min definition av helvetet. Jag gick runt som killen i Aliens och kved: "kiiiiiiill meeeee"

 

Hahaha, hängde du ngt med linkan i borlänge? Hörde att han blev såpass berusad att han vaknade upp i fosterställning i pojkrummet....

 

FakeEdit: Vet inte ens om d va borlänge han var i iofs :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vill egentligen också åka till Göteborg. Men tar man ett tåg så kommer man med all säkerhet aldrig tillbaka till nyår. Får se om man kanske åker ner ändå.

 

Säg inte så! Jag vill tillbaka till nyår. Klockan är nu 08:00 och jag är vaken... Inte på grund av att jag inte gått och lagt mig utan jag har gått upp och sitter på ett tåg. Det känns konstigt och fel på något sätt.

Btw så ska du såklart komma till GBG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg inte så! Jag vill tillbaka till nyår. Klockan är nu 08:00 och jag är vaken... Inte på grund av att jag inte gått och lagt mig utan jag har gått upp och sitter på ett tåg. Det känns konstigt och fel på något sätt.

Btw så ska du såklart komma till GBG!

 

Du är ändå på väg till världens bästa stad, var nöjd!

 

Själv tar man nu nyårspaus. Efter ett sjukt konstigt år där inte mkt varit som man velat så slutar man väl några $ upp. Vet dock inte hur mkt. Ska kolla det senare. Spelar ju eg ingen roll då rullen är ATL :( Dock gjort jävligt mkt roligt, vegasresan var ju självklart årets höjdpunkt! Men fyyyfan vad gott det ska bli med nytt år! Hatar verkligen 2010 som pokerår.

 

Vi syns i dagarna med Linkan. Kommer ner på CC å säger hej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaaa!! Du måste ta med dig din legendariska bil så att jag får se den irl sas.

 

Haha, den bilen startar nog fan inte atm. Har en stor spricka i framrutan med, så jag är rädd för att d finns kilovis med snö inuti den med :roll: Men kan bjuda dig på en sommartur i den. Då jävlar spinner den som en katt. Kommer väl inte ens ha ngn framruta i sommar heller, så blir lite som en cabriolet delux :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, den bilen startar nog fan inte atm. Har en stor spricka i framrutan med, så jag är rädd för att d finns kilovis med snö inuti den med :roll: Men kan bjuda dig på en sommartur i den. Då jävlar spinner den som en katt. Kommer väl inte ens ha ngn framruta i sommar heller, så blir lite som en cabriolet delux :mrgreen:

 

Jo jag tackar ja, cab deluxe. Fint skare va. Jag krossade ju bakrutan på min gamla bettan så jag hade lite fin ofrivillig A/C ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer väl inte ens ha ngn framruta i sommar heller, så blir lite som en cabriolet delux :mrgreen:

 

Riktig magi. Önskar att jag också hade en bil jag kunde älska. Eller en tjej men det är väl för mycket begärt antar jag.

 

Börjar ångra att jag inte åkte ner för christmas poker. Men hade typ glömt av det.

 

Hur ser det ut på nyår för er del?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ha nyårsmiddag i Diplomatstaden! Alla vänner är inbjudna och jag kommer vid tolvslaget inse hur ensam jag är då jag inte har någon att hålla om, samt att jag har mindre pengar än Inho detta nyår. Detta kommer såklart barka ut totalt och jag kommer efter tolv prob få karatefylla för att för en sekund glömma bort vilken jävla looser man egentligen är :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Riktigt kul att Jesper Persson vann på CC, bara träffat han en gång men verkar vara en riktigt skön kille!

 

Ja det kändes som två värdiga 1a/2a-pristagare. Turneringens behållning var ändå att man äntligen fick träffa så gott som hela t-bv9 irl! Riktigt sköna killar måste jag säga. Man var dock livrädd för Taxxis "crazy eyes" :-)

 

edit: Gott nytt år. Jag tror att 2011 kommer bli ett bra pokerår men ett riktigt tragiskt år i övrigt för min del...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...