Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan, ni är ju skitbra. Eller njae inte du linkan. Men Srsly, du kan ju uppenbarligen gå djupt i en del. Det kommer bli ett långt å frodigt skägg det där linkan ;)

 

Skulle inte vilja träffa linkan om han får springa kallt i en månad or so.

 

Idag blir det förmodligen CL med några irlare. Flyttar till Göteborg den 1a november tillsammans med en irlpolare. Så nu är det slut på räkmacka hemma antar jag..

 

Hittade näst bästa plusveckan någonsin förra veckan, även då den skulle bli större om man skulle få stimma lite extra i flippsen i 250kn. Så ska försöka få in så mycekt volym som möjligt nu när jag springer lite bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det, har fått railban på obestämd tid av linkan. När han sprungit (ok) och varit semidjup/ft så har jag hoppat in i railen och han har torskat samtliga potter i en veckas tid från och med när jag hoppat in... Gick tom in och smygraila igår, då sprang han obv skit och tappa 2 raka flipps på typ 5 min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.pokercampus.se/blog/mrschneid.html

 

Antar att det är din blogg? :)

 

Jepp det är jag.

 

Nej den där srslyfu suger ut varenda uns av tur man har när han kommer in med sina jinxögon. Skägget kliar och en 4-plats som bäst igår. Orka spela 10r på party och behöva sitta upp till 5:30 bara för att hitta QQ vs AA 4-handat.

 

Hoppas alla lag förlorar i CL idag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ledsen likan. Det där räknas inte. Måste vara en riktig turre för att räknas IMO. Så som utvald domare är jag tvungen att säga till dig att behålla skägget ett tag till ;)

 

Förstod väl att du inte skulle godkänna det din sadistiska lilla rackare. Får väl hoppa upp på hästen och fortsätta grinda då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seg dag med endast en 6 plats som bäst. Tjejen börjar whina på mitt skägg men det kommer att vara kvar så länge som det behövs. Bad beat att det växer så fort alltså.

 

Hur jag än räknar så kommer jag inte att gå plus den här veckan. Riktigt trist faktiskt.

 

Nu är det rast fram till söndag. Känns otroligt skönt att slippa sätta sig framför datorn i morgon igen! Förhoppningsvis är jag taggad att spela på söndag igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min dag igår var en sån där oskön dag när man sitter 1h in i passet och typ bara fått upp 4 turrar och känner att denna dagen inte kommer bli lång, och det blev den inte. Men ska inte whina, hittade min näst bästa plusvecka någonsin förra veckan så man får vara nöjd :).

 

Känns givet att lägga upp en bild före och efter söndagspasset?

 

Som samma som för linkan, spelfritt fram till söndag. Istället ska jag nog ta tag i mig själv och lära mig tvätta ordentligt när jag ändå ska flytta om 8 dagar... sick. Sen lite slapp med päronen antar jag.

 

Högskoleprovet på lördag vilket jag börjar känna lite ångest för.. Kan räkna det till 2 ggr jag kommer gå upp innan 08 detta halvåret, tandläkaren och högskoleprovet.

 

Snusen är slut, måste ge mig ut i snön och traska till affären, fml.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Veckan har börjar bra. Hittade en 3e plats i en 11d rebuy på ipoker samt en 2a plats i en 55d på party igår. Något som dock inte är lika nötigt är att jag har åkt på någon form av sjukdom.. Det började igår vid 11 tiden ungefär och börja må illa som fan och känna mig spyfärdig :(. Lyckades dock dodga.

 

Blir inegt lir idag utan ska försöka kurera mig så gott det går istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...