Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter ute i solen i min sommarstuga och laddar inför kvällens CL-final. Pokern har fått ge vika åt det fina vädret men på söndag kommer man att lira oavsett väder. Söndag är alltid söndag.

 

Har alltid tyckt att det känts lite bögigt att skriva dagbok men när srslyfu frågade om vi skulle starta en tillsammans så var jag ändå inte sen att haka på.

 

Började lira på tain-nätverket men hoppade över till SvS när de startade. Värdet var enormt där och de 600:- jag satte in förvandlades till mer än 100k. Efter det lämnade jag CG för att prova mina vingar i MTT. Något som jag ångrat många kvällar men har så smått insett att jag numera är en riktig ärkefisk på cg-borden.

 

Har spelat poker en massa år men haft det mer eller mindre som yrke i 1½ år.

Jag och srslyfu har inget bolag men skypar så gott som jämt när vi lirar. När jag inte spelar poker så skriver jag om poker eller hänger i min nyinköpta sommarstuga

 

Nästa utomlandsresa blir vegas. Srslyfu stannar hemma eftersom han är så fiskigt ung!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Iinkan skriver så är vi två MTT grinders som lirar de mesta från 11d rebuy till 55fo på Ongame, Ipoker, Party och ftp.

 

Lirar ganska ofta, brukar bli 4-5 dagar i veckan på sin höjd. Helgerna försöker man oftast inte lira pga att man vill ha nått liv kvar öht.. Förutom på söndagarna då, dagen man vill älska men oftast/alltid hatar..

 

Är 20 år och kommer från "metropolen" Lidköping men stannar nog bara kvar över sommaren sen blir det förmodligen en flytt till GBG som gäller om man lyckas hitta lägenhet. Har inte lirat så länge mot de flesta andra på sidan antar jag.

 

Vi ska göra ett semiseriöst försök att vara aktiva och lägga upp lite olika resultat och såklart whine som är omöjligt att undgå imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ung för Vegas så får man stanna hemma och tokgrinda själv om inte vädret är för bra så man får skuld-känslor av att sitta inne..

 

Idag blir det CL-finalen med några bärs och lite grill med några polare. Men imorgon är man tillbaka i grindstugan igen och kommer förmodligen lägga ut lite resultat och kommentarer om hur kvällen har gått.

 

Har bolagat med en annan polare sedan tidigare men för cirka en månad sedan bröt vi upp av olika anledningar. men nu lirar jag själv och det har gått bra hitintills.

 

För bra väder för att sitta inne och skriva mer. Ses på borden! glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis hem efter att ha varit ute hela dagen i det sjuka vädret. Snart drar grinden igång, lirar std-passet från 19.00-00.00. Idag går ECOOP ME av stapeln, vågar man göra någon gissning på hur mycket övervärde det kommer bli i den idag... troligen inte. GL ikväll för de som ska lira. Cheers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bredbandsbolaget har pajat hela min grindkväll. Av någon anledning som varken support eller jag kan lista ut så går det bara att komma in på internet på en dator. Det enda de kunde konstatera var att felet låg hos dem. Någon slags konfiguration som strulade. Självklart var det grinddatorn som inte funkade. Till råga på allt elände så har min sambo gömt min 3g-sticka så jag kan inte spela på den heller.

 

Känns som att någon försöker säga mig att jag inte ska lira idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 spelare kvar i 9k gtd 5d rebuy.. ligger näst sist. UTG limpar in på min big jag chckar med mina QJs. Floppen kommer J72 jag checkraisar han när han betar minimum på flopp, han synar turn är 6a jag ställer mina sista 90k in i potten på ca 150k han steker hela tidsbanken och synar med K2.. river 2.. får jag denligger jag 4a och med i matchen. gg wp LOOOOOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att den korta sessionen slutade ungefär +-$100 eller nått. Rätt bra ändå med tanke på att jag fick lov att gå iväg 40 minuter för min hund började halta. Nu är det bingen följt av ett veterinärbesök klockan 8 imorrnbitti!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...