Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade en sjuuuuk dröm inatt. Va iväg utomlands ngnstans. Tror det var i fjällen, det var jag, MrDawwe och KungKroon. Ingen av dom ville snacka med mig då ja var alldeles för dålig på poker enligt dom. Men efter några timmar i fjällstugan säger dawwe till mig å snacka med Kungkroon då han är riktigt bra. Jag går fram till Kungkroon och frågar hur vi ska spela K6s på Kxx bräda på bästa sett. Då svarar han: " Jag spelar inte K6, och verkligen inte från den positionen". Då säger jag okej, men nu kan du väl ändå tänka dig att du har öppnat den och denna bräda kommer. Då svarar han : Du kommer aldrig vinna på poker, du är är så jävla trög, fattar du inte, jag spelar inte K6!!!!!:shock: :shock: :shock: :shock:

 

Vaknade upp och insåg att jag hänger alldeles för mkt på PF.... Insåg även att KK är bättre än mig på detta spelet även i mina drömmar :roll:

 

Idag blir det grind. Vad ska ni hitta på grabbar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en sjuuuuk dröm inatt. Va iväg utomlands ngnstans. Tror det var i fjällen, det var jag, MrDawwe och KungKroon. Ingen av dom ville snacka med mig då ja var alldeles för dålig på poker enligt dom. Men efter några timmar i fjällstugan säger dawwe till mig å snacka med Kungkroon då han är riktigt bra. Jag går fram till Kungkroon och frågar hur vi ska spela K6s på Kxx bräda på bästa sett. Då svarar han: " Jag spelar inte K6, och verkligen inte från den positionen". Då säger jag okej, men nu kan du väl ändå tänka dig att du har öppnat den och denna bräda kommer. Då svarar han : Du kommer aldrig vinna på poker, du är är så jävla trög, fattar du inte, jag spelar inte K6!!!!!:shock: :shock: :shock: :shock:

 

Vaknade upp och insåg att jag hänger alldeles för mkt på PF.... Insåg även att KK är bättre än mig på detta spelet även i mina drömmar :roll:

 

Idag blir det grind. Vad ska ni hitta på grabbar?

 

irlgarv på drömmen och slutsatsen.

 

Jag tänkte grinda idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra drag här. Jag sitter på en buss påväg till Stockholm. De stod i reklamen att de hade internet och fotöljer i bussen men internet är för dåligt för att kunna streama hockeyn. Fail...

 

Ikväll blir det irl-häng med brorsan och lite andra polare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni har läst dagboken en del så har ni sett att jag ofta blir retad för att jag är hypokondriker osv. Försöker vara lite tuff och skiter i att gå till vårdcentralen när man har fått riktigt vidriga blåsor över ryggen och brötet. Vaknade imorse med en sån brutal smärta i en körtel i armhålan och ryggen så kunde knappt resa mig ur sängen..

 

Tog mig till sjukhuset med vad jag trodde var stora eksem.. en privatläkare och 700 spänn fattigare fick jag reda på att jag hade fått bältros. Och fick nästan skäll av sjuksköterskan att jag inte kommit in tidigare.. Exakt vad jag behövde för att bli mindre hypokondrisk eller nått..

 

Får inte ha fysisk kontakt med någon på en vecka. Måste käka en jävla massa piller morgon, middag, kväll. har sån brutal smärta i huden. kan knappt sitta upp eller ha på mig en tröja. Detta kommer bli den tråkigaste jävla veckan i mitt liv. Få aldrig bältros!

 

Kanske är en bra tid att gröta sig ner i the wire som man inte orkat börja kolla på.. Något tips på bra serier?

 

2011 är mitt år. Sprungit som en hora på alla plan, online och irl. Om jag ska dö ung så är det väl 2011!

 

GL i veckan boys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ffs srsly :/ sjukt trist att höra...KRYA på dig!!

The wire låter som en bra grej, har för mig att jag också tyckte "carnivale" var en lite lagom mysläskig serie, och deadwood är också den en cool serie som tar ett tag att ta sig igenom...

 

Tackar, i'll do my best. Skall aldrig mer vara tuff utan dra till sjukhuset direkt :lol: ! Ty för tipsen! Som Linkan sa så är det jag och alla 70 åringar som har bältros. mbfn.

 

Se serien som skaparna av the wire gjorde innan the wire. Hört att det är bästa serien någonsin. Kommer inte ihåg vad den heter dock och inte sett den :S

 

edit: kan vara The Corner, inte säker. Någon som vet?

 

TY för tipsen. Skall se dessa! har ju inget annat för mig i veckan så :mrgreen: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bältros, är inte det något pensionärer får? Det låter hursomhelst riktigt vidrigt, hur mycket mutade du doktorn för att han skulle säga att du hade den hittepåsjukdomen? Jag är så löjligt bakfull idag. Kan redan nu säga att det inte blir något grind idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bältros, är inte det något pensionärer får? Det låter hursomhelst riktigt vidrigt, hur mycket mutade du doktorn för att han skulle säga att du hade den hittepåsjukdomen? Jag är så löjligt bakfull idag. Kan redan nu säga att det inte blir något grind idag.

 

Så löjligt glad att jag inte är i dina skor idag. Hoppas du mår förjävligt! Det är du värd mtp att du hade såååå mkt roligare än alla oss andra igår!:twisted: :twisted:

 

Idag är det stuga med Inho och R1valdo10! Kanske ngn annan highroller med men det återstår att se. Hoppas man kan få springa lite, men det är nog för mkt begärt :roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det stuga med Inho och R1valdo10! Kanske ngn annan highroller med men det återstår att se. Hoppas man kan få springa lite, men det är nog för mkt begärt :roll: :roll:

 

Ni highrollers spelar väl bara på söndagar... Själv har man misslyckats kapitalt med att hinna med diverse tåg och bussar från Stockholm. Jag får hoppas att variansen är mer på min sida vid pokerborden.

 

Imorgon funderar jag och Thundr på att köra ett litet race. Regga allt(från 2d mtt-109d mtt) på ongame och party från 18 till sent och se vem som går bäst. Thundr har såklart den fördelen att han faktiskt är duktig på poker till skillnad från mig men jag förlitar mig som vanligt till min tur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni highrollers spelar väl bara på söndagar... Själv har man misslyckats kapitalt med att hinna med diverse tåg och bussar från Stockholm. Jag får hoppas att variansen är mer på min sida vid pokerborden.

 

Imorgon funderar jag och Thundr på att köra ett litet race. Regga allt(från 2d mtt-109d mtt) på ongame och party från 18 till sent och se vem som går bäst. Thundr har såklart den fördelen att han faktiskt är duktig på poker till skillnad från mig men jag förlitar mig som vanligt till min tur!

 

Du sa vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...