Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle åkt till Sevilla imo :/

 

Hehe det skulle man verkligen gjort! Det får bli att sikta på Vegas istället nu. Planer på det i sommar? Stort gl i Spanien m8!

 

lät inge vidare m8 :(

 

Nej när dagen börjar med ett stort beat så är det lika bra att lägga sig och sova imo :evil:

 

Hur har det gått för dig idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena pajaser.

 

Lyckades hooka upp mobilen på ett av få wifi i det här landet. Vad händer egentligen med att alla amerikanare blivit avstängda egentligen? Jaja de fattade väl att värdet var borta när jag inte loggade in på ett par dagar...

 

Det är i alla fall riktigt bra här borta, idag shoppade jag loss och fick en sjuk massage av en dude... det är löjligt varmt här och självklart fixade jag årets svennebränna direkt när jag kom hit så alla skulle fatta att jag var svensk. Jag kommer hem nästa onsdag och är riktigt sugen på att lira spw på torsdagen. Vad säger fiskstimmet om det?

 

Trist att det går kallt för er men det är nog bara en kort formsvacka. I morgon flyger jag till en ö som enligt uppgift inte ens har bilar så räkna inte med att höra av mig på ett tag. Ölen här kostar 4 kronor i baren, det är 28 grader i vattnet och och frän vår terrass är det 15 meter till havet. Livet har varit sämre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mbfn linkan, gött att någon har det bra :D. Satt uppe till 09 igår och gick genom lite händer från igår. Så vart inte hemma förän 10 och därmed vaknade man 20.00 och fick slå upp ett pass.

 

Skall se till att inte backa för mycket i veckorna så får vi som är hemma dra till SPW! Gängets ballers drar ju till San Remo som är samtidigt, mer värde till oss!!!

 

Vart en jävla stuga i helgen. Synd bara att ingen kunde springa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår somnade man vid kl 22. Vaknade nu. Behövde nog sova lite... Idag bär det av till päronen för att ladda inför den stundande påskhelgen. Åker till blekinge imon å stannar till på torsdag. Kommer inte ens ha kontakt på telefonen, mitt ute i skogen mao. Kommer bli jävligt trevligt! Glad påsk på er grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har det inte hänt mycket. Lite standardwhine från srsly och godisbrag från hokuzz, skönt att allt är som vanligt...

 

Jag har kommit till civilisationen igen efter 5 dagar på en ö. Jag är dån sjuk fisk på att smörja in mig med solkräm alltså. Jag ser ut som en zebra på kroppen. I morgonkväll börjar resan hem mot Sverige.

 

Bethere: hakar du på till gbg på onsdag?

 

Later schmucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, då var man tillbaka i Sverige igen.

 

Den lilla brännan jag skaffat mig flagnade bort i den torra flygplansluften. Inte helt oväntat vaknade jag klockan 07:30 hur pigg som helst. Nu ska jag bara tvätta lite sen styr jag via Linköping, där betherenow hämtas upp, till Göteborg. Efter närmare tre veckors uppehåll från poker så ska det bli riktigt roligt att spela lite. Och ännu roligare att träffa grabbarna igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, då var man tillbaka i Sverige igen.

 

Den lilla brännan jag skaffat mig flagnade bort i den torra flygplansluften. Inte helt oväntat vaknade jag klockan 07:30 hur pigg som helst. Nu ska jag bara tvätta lite sen styr jag via Linköping, där betherenow hämtas upp, till Göteborg. Efter närmare tre veckors uppehåll från poker så ska det bli riktigt roligt att spela lite. Och ännu roligare att träffa grabbarna igen!

 

Like!

 

Ring när ni närmar er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...