Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

Det här är bara för sjukt, precis allt senaste två sidorna.

 

Styra stuga ihelgen btw? Kan linkan pallra sig till götet tro?

 

Det har jag svårt å tro, på helger är det alfapet samt vindrickande och allmänt svenssonliv för MrLinkovic. Han går även på promenader med familjens hundar och samtalar med grannarna. Han har även diverse sysslor att utföra som gäller husets underhåll. Tror inte att hans fruga släpper honom sådär utan vidare sas.

 

Men det va en fin tanke iaf Inho....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har jag svårt å tro, på helger är det alfapet samt vindrickande och allmänt svenssonliv för MrLinkovic. Han går även på promenader med familjens hundar och samtalar med grannarna. Han har även diverse sysslor att utföra som gäller husets underhåll. Tror inte att hans fruga släpper honom sådär utan vidare sas.

 

Men det va en fin tanke iaf Inho....

 

Tror linkan säger något liknande med Frank the tank i Old school "we're going to go to Home Depot" innan han sveper den första ölen ur slangen.

 

Vill höra mer om din date vigguz? Vad var det pinsammaste som hände? Var det första som utspelade sig detta?:

"Tjena! läget?"

"Tack bra, med dig?"

"Bara fint! Själv då?"

 

Och slutligen.. Berättade du taxxi's skämt?

 

Jag dyker upp i helgen. När kommer du hem inho?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle kommit men tjejen har anmält oss till en knypplingskurs som är på lördag e.m

 

Knypplingskurs :D, det blir inte mycket sjukare än såhär!

 

Spelade en variant på TP idag och blev semiretad för att jag såklart var värdekass på spelet. Men blev också retad för att den enda frågan jag hade rätt på eller fick möjlighet att svara på tydligen var den svåraste frågan. Kul att bli retad för att vara 1337 på historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu kollat två säsonger av "Bored to death". Gillade serien skarpt.

 

Hyfsad dag vid pokerborden igår med en 2a plats och en 4e plats. Fick en lite tråkig ft-bubbla i en lite större turnering där Sehlstedt bustade mig på bubblan. Lite trist men men.

 

Nya tag idag! Men först ska jag äntligen skaffa HEM. Nu ska här analyseras!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken. R1valdo levererade igår igen. Han är sjukast i världen atm, herregud. Själv körde man några kalla och bara chillade. Nu ska vi ner på stan, R1valdo ska fixa skärm och jag ska fixa mic så jag kan lösa skype! Linkan, skaffa inte HEM, du va ju bra innan liksom, du behöver ju inte bli superbra..

 

hoj

 

Edit: 500 inlägg. Firas med smörgåstårta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken. R1valdo levererade igår igen. Han är sjukast i världen atm, herregud. Själv körde man några kalla och bara chillade. Nu ska vi ner på stan, R1valdo ska fixa skärm och jag ska fixa mic så jag kan lösa skype! Linkan, skaffa inte HEM, du va ju bra innan liksom, du behöver ju inte bli superbra..

 

hoj

 

Edit: 500 inlägg. Firas med smörgåstårta!

 

R1valdo är äverjävligt bra alltså. Jag skulle offra två pungkulor för hans skills!

Grattis till 500-posten, hoppas tårtan smakar. Sjukt att du skaffar mic. Men jag antar att jag blir exkluderad i skypekonversationerna som vanligt ändå...

 

Ses vid ft-na inatt bitches

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken. R1valdo levererade igår igen. Han är sjukast i världen atm, herregud. Själv körde man några kalla och bara chillade. Nu ska vi ner på stan, R1valdo ska fixa skärm och jag ska fixa mic så jag kan lösa skype! Linkan, skaffa inte HEM, du va ju bra innan liksom, du behöver ju inte bli superbra..

 

hoj

 

Edit: 500 inlägg. Firas med smörgåstårta!

 

Grattis grattis!

 

Om nu R1valdo smyger omkring här så stort grattis och har han flyttat in hos dig nu vigguz?

 

Har nu kollat två säsonger av "Bored to death". Gillade serien skarpt.

 

Tankade ner den nu för gillade inte 30 rock något vidare så får bli att börja titta på den istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slovakien är ett riktigt ruckelställe. har varit där och tittat i några grottor eller var det Slovenien? same shit diffrent name... Slår fast vid det tills någon bevisar motsatsen, bethere? Recension?

 

Bytte batterier i musen igår för första gången på väldigt länge. Det var det roligaste som har hänt de senaste två dagarna.

 

Bitterkuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slovakien är ett riktigt ruckelställe. har varit där och tittat i några grottor eller var det Slovenien? same shit diffrent name... Slår fast vid det tills någon bevisar motsatsen, bethere? Recension?

 

Bytte batterier i musen igår för första gången på väldigt länge. Det var det roligaste som har hänt de senaste två dagarna.

 

Bitterkuk

 

 

Rik och BITTER? Does not compute. Skärp dig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i Slovenien du kikade på grottor =) ffs Slovenien är ju en riktig kanonnation! Väntar med att dissa Slovakien tills jag har kommit levande härifrån, vill ju inte stöta mig med ev. Inhemska karmabevakare.

Spelar dag två imorrn hade en riktigt seg dag Igår, började på 30k, hade som mest 35k och som minst 25k och slutade på 33k...typ 50 bbs. Visade mitt rätta jag, spelade genomgående uselt och blev kallad nit av gnetaren :D roligast dock att få ett ansikte på alla partyregs, är en hel drös här...!

Lycka till själva!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i Slovenien du kikade på grottor =) ffs Slovenien är ju en riktig kanonnation! Väntar med att dissa Slovakien tills jag har kommit levande härifrån, vill ju inte stöta mig med ev. Inhemska karmabevakare.

Spelar dag två imorrn hade en riktigt seg dag Igår, började på 30k, hade som mest 35k och som minst 25k och slutade på 33k...typ 50 bbs. Visade mitt rätta jag, spelade genomgående uselt och blev kallad nit av gnetaren :D roligast dock att få ett ansikte på alla partyregs, är en hel drös här...!

Lycka till själva!!

 

Ska tilläggas att jag vart lite tiltad för stunden när jag skrev detta, hehe!

 

Okej, gött att du är kvar iaf så får rushen komma imorgon :)

 

Btw, ahr du träffat min party nemesis "fradoissick"?

 

Gl dag 2 nu m8!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var i Slovenien du kikade på grottor =) ffs Slovenien är ju en riktig kanonnation! Väntar med att dissa Slovakien tills jag har kommit levande härifrån, vill ju inte stöta mig med ev. Inhemska karmabevakare.

Spelar dag två imorrn hade en riktigt seg dag Igår, började på 30k, hade som mest 35k och som minst 25k och slutade på 33k...typ 50 bbs. Visade mitt rätta jag, spelade genomgående uselt och blev kallad nit av gnetaren :D roligast dock att få ett ansikte på alla partyregs, är en hel drös här...!

Lycka till själva!!

 

Jobba hem den där turren nu för fan! Bara du är hemma till på söndag för jag måste sitta hos er och fylla upp partyriggen igen!

 

Jag är också nyfiken på hur det går för Lönneberga-sonen! Dominerar han som vanligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åherregud. Inho kom hem till mig i "fredagsmorse" vid 12 tiden. Då hade jag sovit ca 4 timmar. Dock inte sett highrollahn på över en månad, så steg upp å snackade lite skit samtidigt som han krossade en turre på ftp på Inhos vis. Sen efter det bestämde vi oss för att röra oss ner på stan för att ta EN öl (världens största jävla lögn) och käka lite. Vi kom till El Corazon vid 5 snåret och ja, vi lämnade vid 12. Det blev liiiite mer än EN öl. Grinders å grinders lillebrorsa dök upp och det gjorde även Inhos flickvän. Efteråt drog vi ut medans Inho å tjejen drog hem till sig. Ja, kan säga att d hade allt den utgången. Jag raggade bla på en kvinna som var 6år yngre än mig. Med viss framgång...Ne fyfan, jag är fortfarande bakis....Idag blire söndagsgrind med hela eliten.

 

Syns på lan, FITTN00BS!

 

MVH Jonas Brothers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite livewhine

 

***** Hand History for Game 10325579206 *****

NL Texas Hold'em $33 USD Buy-in Trny:59721682 Level:10 Blinds-Antes(200/400 -40) - Sunday, April 03, 23:07:22 CEST 2011

Table $5,000 Gtd 6Max (2193002) Table #3 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5/6

Seat 2: Srslyfu ( 7,094 )

Seat 1: Zocknix6 ( 25,970 )

Seat 6: cKe_sAp ( 8,895 )

Seat 3: freezeamar ( 19,443 )

Seat 4: z1000sx ( 15,080 )

Trny:59721682 Level:10

Blinds-Antes(200/400 -40)

Zocknix6 posts ante [40]

Srslyfu posts ante [40]

freezeamar posts ante [40]

z1000sx posts ante [40]

cKe_sAp posts ante [40]

** Dealing down cards **

Dealt to Srslyfu [ Qc Qh ]

cKe_sAp folds

Zocknix6 raises [800]

Srslyfu is all-In [7,054]

freezeamar folds

z1000sx folds

Zocknix6 calls [6,254]

** Dealing Flop ** [ 2h, Td, 3d ]

** Dealing Turn ** [ 5s ]

** Dealing River ** [ 4d ]

Zocknix6 shows [ 6h, 7h ]a straight, Three to Seven.

Srslyfu shows [ Qc, Qh ]a pair of Queens.

Zocknix6 wins 14,908 chips from the main pot with a straight, Three to Seven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade som bäst en 5e plats i 120 speeden party och lite andra 10-20 placeringar i mindre. Dagen slutade på 110d minus vilket får vara okej för att vara en söndag där man 4h in i passet trodde det skulle sluta med en 0 itmare.

 

Lidköpings-IPet briljerar ännu en gång med sin frånvaro av goodrun

 

Har nu nästan lyssnat på alla Filip och Fredriks podcast-avsnitt som jag totalt hade missat. Verkligen nuts!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt drog thundr och babushka in fina plusresultat i stugan igår. Själv så sprang man väl inte som en gud med en ft-bubbla som bästa resultat. Det var en ändå en trevlig kväll i Linköping!

 

Edit: Grattis srsly på din födelsedag!

 

Edit 2: Idag blir det squash följt av derby på olearys följt av pokergrind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...