Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

Såååååja. Skeppade WSOP Main paket!! galet nice

 

Det är så sjukt typiskt dig att klonka paket dagen efter att jag bokat hemresa åt oss innan ME. Jag är så sjukt besviken på dig.

 

Svårt å vinna ett pkt när man får Ägg vs Knugar i varannan hand.....;) Gratz m8 riktigt bra gjort :)

 

Idag kör vi stuga igen! Körde födelsedags utgång i lördags med. Va beyond. Bland d bättre utgångarna faktiskt! Så igår blev d en lugn stuga igår omss. Linkan har tydligen dragit till europas rövhål, Bulgarien. Jag är för första ggn inte avundsjuk på honom. Han kommer inte vara sig lik när han kommer hem, garanti. Lycka till idag alla som spelar.

 

Det är med all rätt min vän. Det är så sjukt sunkigt här att det inte liknar något annat. Alla killar här ser ut som om de är med i maffian och har samma psykopatögon som Taxxi. Jag har redan fått srsly-mage och lyckats bubbla ett €300-event. Till råga på allt elände så är det kallt och mulet. "Sunny beach" kallas det, ett ställe som inte lever upp till till sitt rykte så att säga. Behållningen här är dock alla sköna människor (ickebulagarer).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är så sjukt typiskt dig att klonka paket dagen efter att jag bokat hemresa åt oss innan ME. Jag är så sjukt besviken på dig.

 

 

 

Det är med all rätt min vän. Det är så sjukt sunkigt här att det inte liknar något annat. Alla killar här ser ut som om de är med i maffian och har samma psykopatögon som Taxxi. Jag har redan fått srsly-mage och lyckats bubbla ett €300-event. Till råga på allt elände så är det kallt och mulet. "Sunny beach" kallas det, ett ställe som inte lever upp till till sitt rykte så att säga. Behållningen här är dock alla sköna människor (ickebulagarer).

 

Om man tänker på det sättet så är det nästan jobbigt att jag dingade Main. Fattar inte än hur vi ska göra med flygbiljetterna?, finns 1000 frågor till!

 

Det absolut sämsta med att vara utomlands är att magen alltid blir risad till döds, går inte att undvika.. Har även hört att Sunny beach är det stället i europa där det sker mest bögvåldtäkter? Och sluta bubbla

 

Sattade du på party?

 

Japp, sattade in på party! Såg även i listan att du hade sattat in där :-)

 

När åker du ner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tänker på det sättet så är det nästan jobbigt att jag dingade Main. Fattar inte än hur vi ska göra med flygbiljetterna?, finns 1000 frågor till!

 

Det absolut sämsta med att vara utomlands är att magen alltid blir risad till döds, går inte att undvika.. Har även hört att Sunny beach är det stället i europa där det sker mest bögvåldtäkter? Och sluta bubbla

 

Nice. Då kanske man har en chans att få ligga ändå!:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försov dig? Trodde vi skulle sova såhär länge idag? Alltid gött å sova bort fina soldagar imo. Man mår så himla hyvens då. Ner å möta grinders på stan för några kalla å lite mat. Robin Ylitalo är utslagen ur SM med. Visste att 13e platsen i berlin bara var en engångs företeelse! Han e ju inte ens bra IMO:twisted: :twisted: Själv e man riktigt bra:roll:

 

Ha en bra helg, speciellt du Linkan som är i Bulgarien å allt. Ta tillvara på de fina stunderna du kommer ha/har där nere! Det är ett ställe man verkligen lever på....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha en bra helg, speciellt du Linkan som är i Bulgarien å allt. Ta tillvara på de fina stunderna du kommer ha/har där nere! Det är ett ställe man verkligen lever på....

 

Du är så ond, så fruktansvärt genomond. Jag har bestämt mig för att stanna kvar här nere faktiskt. Jag fick ett jobberbjudande som flyersutdelare på barstråket för €200/månad. Eftersom jag är känd för att ta bra dealer så snappsynade jag den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vecka kvar till Vegas!

Det ryktas om midsommarfest på spearmint, kan det stämma?

 

Nu var du generös i din uppskattning av en vecka, men okej för den här gången.

 

ryktet på stan säger att spearmint är stället man ska vara under midsommar!(edit: inte helt säker att man ska skylta med sånt här)

 

Hur laddad är du!? 8-) h3h3h3123

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev sjukt sugen å se den nu bara för det...Berättarrösten är ju sååå goo :)

 

Själv blev jag grymt sugen på att titta på "Plötsligt i Vinslöv"! Så det ska jag göra.

 

Jag börjar bli riktigt laddad cuben! ELLER?

h1h1h1h1

 

Edit: 1 vecka = 5-10 dagar såklart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 dagars spel i rad sätter sina spår i huvudet känner jag. Jag börjar tänka konstigt och bryr mig inte så mycket vad som händer med omvärlden. Dags att ta ett break snart. Spelet går dock hyfsat bra även om jag känner att jag har mest otur i hela världen (vilket jag givetvis inte har).

 

Nu är det en vecka kvar till Vegas. Börjar bli riktigt taggad. Om en vecka ska jag se Foo Fighters också, deras nya platta var bra även om det var lite "same ol' " på något vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är en jävel när det kommer till sill!

Om sanningen ska fram så var jag inte speciellt het på sill heller...

 

 

Bland de tråkigaste pokersessionerna jag varit med om. Satt själv utan ens msn-kompisar att prata med. Nu blir det spelledigt ett tag framöver och det ska bli riktigt skönt. Jag funderar på att ha uppehåll fram till Vegas faktiskt men kommer nog att smyga mig in och spela på söndag ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...