Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

***** Hand History For Game 10326324750 *****

2000/4000 Tourney Texas Hold'em Game Table (NL) (MTT Tournament #59722096) - Sun Apr 3 21:34:53 EDT 2011

Table Table 2463547 (Real Money) -- Seat 6 is the button

Total number of players : 7/10

Seat 1: Bjorse (122277)

Seat 2: durrrrtea (107123)

Seat 3: youbetipush (23505)

Seat 6: Selassie_I (203843)

Seat 8: BLACKBULLETz (169062)

Seat 9: ThundrXpress (120021)

Seat 10: Laudrup85 (254169)

Bjorse posts ante (400)

durrrrtea posts ante (400)

youbetipush posts ante (400)

Selassie_I posts ante (400)

BLACKBULLETz posts ante (400)

ThundrXpress posts ante (400)

Laudrup85 posts ante (400)

BLACKBULLETz posts small blind (2000)

ThundrXpress posts big blind (4000)

** Dealing down cards **

Dealt to ThundrXpress [ 3d, 7d ]

Laudrup85 folds

Bjorse raises 8000 to 8000

durrrrtea folds

youbetipush folds

Selassie_I calls (8000)

BLACKBULLETz calls (6000)

ThundrXpress calls (4000)

** Dealing Flop ** : [ 4d, Kc, Kd ]

BLACKBULLETz checks

ThundrXpress checks

Bjorse bets (14250)

Selassie_I calls (14250)

BLACKBULLETz folds

ThundrXpress calls (14250)

** Dealing Turn ** : [ 5d ]

ThundrXpress checks

Bjorse checks

Selassie_I checks

** Dealing River ** : [ 4s ]

ThundrXpress bets (24750)

Bjorse folds

Selassie_I raises 61885 to 61885

????

 

Vilka kungar spelar han såhär förutom KK för att locka fram en squeeze från aggro BLACKBULLETz? Äger han sönder mig och bluffar sina typ 88-JJ+ alla andra random händer då han ser min range i stor utsträckning bestående av just färger och några 4:or?

 

:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

***** Hand History For Game 10326324750 *****

2000/4000 Tourney Texas Hold'em Game Table (NL) (MTT Tournament #59722096) - Sun Apr 3 21:34:53 EDT 2011

Table Table 2463547 (Real Money) -- Seat 6 is the button

Total number of players : 7/10

Seat 1: Bjorse (122277)

Seat 2: durrrrtea (107123)

Seat 3: youbetipush (23505)

Seat 6: Selassie_I (203843)

Seat 8: BLACKBULLETz (169062)

Seat 9: ThundrXpress (120021)

Seat 10: Laudrup85 (254169)

Bjorse posts ante (400)

durrrrtea posts ante (400)

youbetipush posts ante (400)

Selassie_I posts ante (400)

BLACKBULLETz posts ante (400)

ThundrXpress posts ante (400)

Laudrup85 posts ante (400)

BLACKBULLETz posts small blind (2000)

ThundrXpress posts big blind (4000)

** Dealing down cards **

Dealt to ThundrXpress [ 3d, 7d ]

Laudrup85 folds

Bjorse raises 8000 to 8000

durrrrtea folds

youbetipush folds

Selassie_I calls (8000)

BLACKBULLETz calls (6000)

ThundrXpress calls (4000)

** Dealing Flop ** : [ 4d, Kc, Kd ]

BLACKBULLETz checks

ThundrXpress checks

Bjorse bets (14250)

Selassie_I calls (14250)

BLACKBULLETz folds

ThundrXpress calls (14250)

** Dealing Turn ** : [ 5d ]

ThundrXpress checks

Bjorse checks

Selassie_I checks

** Dealing River ** : [ 4s ]

ThundrXpress bets (24750)

Bjorse folds

Selassie_I raises 61885 to 61885

????

 

Vilka kungar spelar han såhär förutom KK för att locka fram en squeeze från aggro BLACKBULLETz? Äger han sönder mig och bluffar sina typ 88-JJ+ alla andra random händer då han ser min range i stor utsträckning bestående av just färger och några 4:or?

 

:S

 

Knepigt som fan thunder. Han kommer nog spela alla sina kungar sådär då hans preflop range när dom kommer till floppen ofast består av showdownvalue/kungar, det blir väldigt faceup om han slår om och även svårt med stackdjupen mot 3 spelare om någon annan hittat en kung.

Tycker bet/fold eller checksyn funkar bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knepigt som fan thunder. Han kommer nog spela alla sina kungar sådär då hans preflop range när dom kommer till floppen ofast består av showdownvalue/kungar, det blir väldigt faceup om han slår om och även svårt med stackdjupen mot 3 spelare om någon annan hittat en kung.

Tycker bet/fold eller checksyn funkar bra!

 

edit: ingen rolig river såklart och jävligt knepig spot. checkfold funkar ju oxå :) bra man är, när man rabblar upp alla alternativen man kan göra på rivern som alternativ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

checkfold funkar ju oxå :) bra man är, när man rabblar upp alla alternativen man kan göra på rivern som alternativ :D

 

 

Det är därför du är så himla svårläst ;)

GL ikväll, tack för inputen! Jag och hokus tror jag nästan enades om att checksyn kanske är bäst, när vi bettar får vi ju aldrig syn av sämre? 26 i ruter i så fall :) vem orkar syna med JJ TT tex?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inho drog idag till Berlin. R1valdo slaktar stars och själv e man riktigt kall. Jaja nya tag idag. Försöker få hit srsly men han är lite hal. Vad skall man locka med?

 

Inho livin the goodlife :)- Stort gl i Berlin!

 

Strippor som står nakna i köket och lagar mat samt serverar red bulls. Kanske en och annan massage osv. Då springer jag dit

 

Satt precis och lyssnade lite på en låt som heter Rosanna av Toto. På något sjukt vis så fick jag upp en bild i huvudet när Linkan ställer sig upp på vardagsrums golvet tidigt på en förfest (2-3 öl) och visar upp sitt fulla arsenal av dansmoves. En specifik dans som är väldigt svår att beskriva. Måste tillägga att det inte är så att han blir tvingad upp utan ställer sig upp som att det vore inget.

 

Nu är jag tillbaka i gbg igen. Finns inget mer att säga om det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Satt precis och lyssnade lite på en låt som heter Rosanna av Toto. På något sjukt vis så fick jag upp en bild i huvudet när Linkan ställer sig upp på vardagsrums golvet tidigt på en förfest (2-3 öl) och visar upp sitt fulla arsenal av dansmoves. En specifik dans som är väldigt svår att beskriva. Måste tillägga att det inte är så att han blir tvingad upp utan ställer sig upp som att det vore inget.

 

 

Haha lyssnar på den nu, kan verkligen se d framför mig hahahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha lyssnar på den nu, kan verkligen se d framför mig hahahahaha

 

Haha så rätt ni har! Jag är verkligen den där killen som ställer mig upp och spontandansar på fester... :-)

 

Jag börjar tröttna rejält på ongames ostabila nätverk. Var väl inga superturneringar man missade på grund av dagens krasch men ändå, låg top 10 i en 20r när jag slängdes ut.

 

lär väl få inköpet tillbaka på sin höjd av ongame...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och funderar på om man skall våga göra ett försök på en klassisk chili ala Vigge! Fick mig lite ordentliga knivar och skärbrädor i present. Sånt man aldrig orkar gå och köpa annars osv.

 

Eftersom ingen verkar vara hemma i helgen i gbg så blir det nog en tripp till Lidköping igen då jag missade två nära irlare som var drabbade av sjukdomar och en var på Gotland i militären, där man skickar alla bögar i lumpen som min lillebror brukar säga.

 

Satt och kollade för typ 3e gången på filip och fredriks geniala årskrönika. Tycker Hoffmaestro gör en sjukt nice cover på en Håkan Hellströms låt. Kan verkligen inte lyssna på Håkan Hellström. Tycker han verkar riktigt nice och skön människa som man har sett i intervjuer och dylikt men musiken är ingenting jag hänger i min julgran. Men hoffmaestros cover på Vid protesfabrikens stängsel är riktigt mysig.

 

Slår upp grinden vid kl 19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar inte häva ur mig kommentaren att "detta är den kallaste dagen någonsin" men idag får jag göra det. Ska inte gå in på några detaljer men startade tidigt pass idag och utav de ca 13 turrarna fick jag ha dubbel start i 1 turre i 2 händer. Och sen vunnit en allin till när jag hade 50 marker kvar. Blir till att avregga sena passet och göra något annat idag.

 

GL till resten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att det går kallt kompis, det vänder snart ska du se!

 

Då har man avhandlat sista pokerpasset innan en välförtjänt semester. Jag var tvungen att spela en HU-sng för att avsluta med en vinst.

 

Jag tror ingen är mer förtjänt av en semester än jag. Så mycket som jag sliter dag ut och dag in. I morgon bär det iväg upp till dalarna för att lämna hunden hos mina föräldrar. På måndag morgon drar vi vidare till Arlanda för en trip till Filippinerna där vi ska dyka med valhajar, äta hundar och skaffa en svennebanan-bränna!

 

På återseende mina herrar.

 

p.s Inho <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var några grabbar grån götet

som lessnat på whine/badbeat-tjötet

så en dag i april

ja, då slog de till!

och rullen den steg upp likt flötet

 

GL ikväll!

 

Vacker liten dikt :mrgreen: wp! Och gz igen till WSOP-paketet!

 

Vann 2 mindre turrar igår så lyckades hamna på + en söndag vilket inte hör till vanligheterna :)

 

Riktigt skönt då det gått jäkligt tungt det senaste! Linkan har åkt iväg och lyxar till det i fjärran östern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vacker liten dikt :mrgreen: wp! Och gz igen till WSOP-paketet!

 

Vann 2 mindre turrar igår så lyckades hamna på + en söndag vilket inte hör till vanligheterna :)

 

Riktigt skönt då det gått jäkligt tungt det senaste! Linkan har åkt iväg och lyxar till det i fjärran östern.

 

Wow, grattis grabbar! Sitter på planet nu så jag måste nog stänga av mobilen. Hörs om några veckor boys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från HGB. En lyckad weekend med sjukt mkt poker. Blev plus iaf. Det var några veckor sedan sist. Idag mötte vi upp inho å rivaldo i malmö för å se Malmö-Halmstad. Bland de roligaste som hänt detta året. Sjukt tråkigt liv man har mao. Så nu har man en malmötröja och skall bli hardcore fan. Allt e precis som det inte ska vara mao. Man har ju nästan ett vanligt liv. Ska dra sista avsnittet av Sthlm-Båstad samt raila treezer som spelar isildur :D GNGN boys

 

Just det linkan. Ha d så kult på semestern.

 

MVH Daniel Larsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Game idag? Logga msn eller skype om ni lirar. Jag kör själv :(

 

Japp. Så brutalt tiltad atm dock. Ongame buggar som ett as så fick avregga allt där efter att det tog typ 5 sek för klienten att fatta att man syna.

 

Jymaster 2 outar mig 2ggr i samma turre sista för CL i en 75a plus att man bustade i top 10 pott i 30k rush med ITM på river.

 

Grannen över håller på att göra något jäääääävligt sjukt. bankar i taket så inni helvete. Helt omöjligt att koncentrera sig. Går förhelvete igenom hörlurarna.

 

Plus att man skar sönder hela jävla fingret till frukost. Redan där skulle jag tagit en dag ledigt.

 

Var nog ett år sen jag var så här jävla maskin eller maskin är underdrivt.. killer-mode är nog bättre beskrivning.. så bäst att jag inte loggar msn.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...