Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

Nu är det bara en vecka kvar till Vegas. Ingen av den fantastiska fyran jag åker ner med verkar ha det minsta koll på flyg, boende etc. Men sånt där brukar ju alltid lösa sig på ett eller annat vis. Lyckades dodga ME-paket lite snyggt idag, samt någon annan form av cash. Klassisk söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är riktigt riktigt trött idag. Har en massa att fixa innan jag ska åka till Stockholm men det löser sig nog. Vågar man packa ner lappen i rexväskan så man slipper släpa den som handbagage till Vegas?

 

Foo Fighters ikväll kommer att bli riktigt grymt sålänge vädret håller sig från regn-mode!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagsgrinden kunde gått bättre. 11e plats i Partys major efter CL torsk med AJ vs AT pre och AK vs 99 med runt 30-40 pers kvar. Och en 22a plats i ongames 100c.

 

Hittade tillslut en ding i 55d party.

 

Skall nog snart in till bellagio för att och möta upp treezer, R1valdo och gnetaren för lite myskrök och cg.

 

Inga bracelet ännu... :(

 

Älskar att gå upp kl 10 till söndagsgrinden och vara pigg och ha möjligheter att göra något efter. nuts!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nu kom Thundr hem från Bellagio, förnedrad och full obv. Allt är bra här. Grymt nice att söndagsgrinda på förmiddagen. Vi tänkte lira kommande $1500-eventet och $1000-eventet. Vi har även spelat några mindre turneringar med blandade resultat. Dock inga stora pengar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att nätgrinda från vegas?

 

Det har funkat bra för oss. Dock bara kört en gång. På VPNtunnel.se så får man ner en mjukvara.

 

Har dock hört att man ska passa sig för att ftp och stars. Hörde ett rykte att en snubbe fick en jävla massa böter för att han råkade tappa connection och var inne på både vegasIP och svensktIP.

 

Men EU sites funkade bra för oss. Samt att några stycken lirade ftp.

 

När åker du över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Grymt bra uppdaterat pôjkar!

 

Fanns inte så mycket att uppdatera. Vildmarksexperten drog ut oss på diverse vandringsleder och andra natursköna upplevelser. srsly vägrade köpa ny keps trots att hans en gång röda keps numera är ljusrosa och ser riktigt luffig ut. Milhouse slog ut oss alla ur alla turrar vi ställde upp i och jag var mest grinig och sur hela resan.

En riktig skitresa mao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...